Synnin Runtelema

Eheytys...

Sielunvihollinen eli saatana on elämän vihollinen ja tuhoaja. Saatana ei tunne sääliä tai rakkautta ketään tai mitään kohtaan. Synti rikkoo aina ja runtelee pahoin. Kaikki mikä rikkoo elämäsi harmoniaa ja hyvinvointia on syntiä. Jumala on asettanut meihin omantunnon lain, joka muistuttaa meitä siitä mikä on oikein ja mikä on Jumalan tahto missäkin asiassa. Syntitottumuksia voi olla monenlaisia. Jeesus sanoo evankeiumissaan että on tehtävä parannus tavassaan elää, hylättävä synti ja syntitottumukset. Parannus on elämää suojeleva voima. Ihminen saa ehyemmän elämän jos taipuu Jumalan tahtoon omassa elämässään. Tämä on ihan minun omakohtainen kokemukseni. Jeesus rakastaa sinua! Hän haluaa eheyttää ja parantaa sinut niistä haavoista joita saatana on vihassaan sinuun lyönyt. Ota Jeesus vastaan kun hän kolkuttaa sydämesi ovella, lupaan sinulle et tule pettymään. Usko on voima, joka kantaa läpi tämän elämän aina iankaikkiseen elämään asti.

Siunausta päivääsi
Eräs kaidan tien kulkija ja Jeesuksen seuraaja Jumalan armosta

6

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapauteen

      On monia rankkoja uskontoja.
      Ristille naulittu toisinajattelija osoitti tien vaihtoehtoon.

      On hyvä huomata jatkuvasti uusia haitallisia tottumuksiaan.
      Vaikka kahviriippuvuus, tai tapa osallistua ajanhukkaan.
      Kannattaa välillä etsiä uutta tarkoitusta.
      Usko ei mene pilalle uusia näkemyksiä katsellen.

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      Ota 'kaidan tien kukija' huomioon se ettei jahvea ja perkelettä voi eroittaa toisistaan, et kai siis palvo Israelin jahvea, joka on loogisesti myös perkele kaiken lähteenä[kristiuskon mukaan]?

      ps. Jeesus Kristus = 666[laske vaikka ite]

      • Sontiainen.

        Mä tahdon tehdä mahdollisimman paljon syntiä,sen on pakko olla kivaa koska joku sekundamooses kieltää olemasta synnintekijä.Mä olen kuullu käsitteen syntisäkki ja mä haluan tulla isoksi syntisäkiksi.Ei se synti voi olla kun kivaa,muuten ei sitä kiellettäisi tekemästä.


      • cybo-ceronimo-cabriel-61
        Sontiainen. kirjoitti:

        Mä tahdon tehdä mahdollisimman paljon syntiä,sen on pakko olla kivaa koska joku sekundamooses kieltää olemasta synnintekijä.Mä olen kuullu käsitteen syntisäkki ja mä haluan tulla isoksi syntisäkiksi.Ei se synti voi olla kun kivaa,muuten ei sitä kiellettäisi tekemästä.

        Perisyntisyys riittää, ei kai sitä sen enempää tarvitse tehdä, kun on jo valmiiksi tuomiota varten synnit tehty.


      • Voi paska.
        cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:

        Perisyntisyys riittää, ei kai sitä sen enempää tarvitse tehdä, kun on jo valmiiksi tuomiota varten synnit tehty.

        Nimim cypo-ceronimo-capriel-61.Kuka perkeleen roisto on mennyt tekemään mun synnit.Synnit on henkilökohtaista omaisuutta joihin toisilla ei ole mitään päätäntävaltaa.Se joka on ne tehnyt on epäreilu mulkku.


      • cybo-ceronimo-cabriel-61
        Voi paska. kirjoitti:

        Nimim cypo-ceronimo-capriel-61.Kuka perkeleen roisto on mennyt tekemään mun synnit.Synnit on henkilökohtaista omaisuutta joihin toisilla ei ole mitään päätäntävaltaa.Se joka on ne tehnyt on epäreilu mulkku.

        Luonnollisesti roisto, joka vie sinulta oikeudet hyvään ja pahaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe