Synnin Runtelema

Eheytys...

Sielunvihollinen eli saatana on elämän vihollinen ja tuhoaja. Saatana ei tunne sääliä tai rakkautta ketään tai mitään kohtaan. Synti rikkoo aina ja runtelee pahoin. Kaikki mikä rikkoo elämäsi harmoniaa ja hyvinvointia on syntiä. Jumala on asettanut meihin omantunnon lain, joka muistuttaa meitä siitä mikä on oikein ja mikä on Jumalan tahto missäkin asiassa. Syntitottumuksia voi olla monenlaisia. Jeesus sanoo evankeiumissaan että on tehtävä parannus tavassaan elää, hylättävä synti ja syntitottumukset. Parannus on elämää suojeleva voima. Ihminen saa ehyemmän elämän jos taipuu Jumalan tahtoon omassa elämässään. Tämä on ihan minun omakohtainen kokemukseni. Jeesus rakastaa sinua! Hän haluaa eheyttää ja parantaa sinut niistä haavoista joita saatana on vihassaan sinuun lyönyt. Ota Jeesus vastaan kun hän kolkuttaa sydämesi ovella, lupaan sinulle et tule pettymään. Usko on voima, joka kantaa läpi tämän elämän aina iankaikkiseen elämään asti.

Siunausta päivääsi
Eräs kaidan tien kulkija ja Jeesuksen seuraaja Jumalan armosta

6

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapauteen

      On monia rankkoja uskontoja.
      Ristille naulittu toisinajattelija osoitti tien vaihtoehtoon.

      On hyvä huomata jatkuvasti uusia haitallisia tottumuksiaan.
      Vaikka kahviriippuvuus, tai tapa osallistua ajanhukkaan.
      Kannattaa välillä etsiä uutta tarkoitusta.
      Usko ei mene pilalle uusia näkemyksiä katsellen.

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      Ota 'kaidan tien kukija' huomioon se ettei jahvea ja perkelettä voi eroittaa toisistaan, et kai siis palvo Israelin jahvea, joka on loogisesti myös perkele kaiken lähteenä[kristiuskon mukaan]?

      ps. Jeesus Kristus = 666[laske vaikka ite]

      • Sontiainen.

        Mä tahdon tehdä mahdollisimman paljon syntiä,sen on pakko olla kivaa koska joku sekundamooses kieltää olemasta synnintekijä.Mä olen kuullu käsitteen syntisäkki ja mä haluan tulla isoksi syntisäkiksi.Ei se synti voi olla kun kivaa,muuten ei sitä kiellettäisi tekemästä.


      • cybo-ceronimo-cabriel-61
        Sontiainen. kirjoitti:

        Mä tahdon tehdä mahdollisimman paljon syntiä,sen on pakko olla kivaa koska joku sekundamooses kieltää olemasta synnintekijä.Mä olen kuullu käsitteen syntisäkki ja mä haluan tulla isoksi syntisäkiksi.Ei se synti voi olla kun kivaa,muuten ei sitä kiellettäisi tekemästä.

        Perisyntisyys riittää, ei kai sitä sen enempää tarvitse tehdä, kun on jo valmiiksi tuomiota varten synnit tehty.


      • Voi paska.
        cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:

        Perisyntisyys riittää, ei kai sitä sen enempää tarvitse tehdä, kun on jo valmiiksi tuomiota varten synnit tehty.

        Nimim cypo-ceronimo-capriel-61.Kuka perkeleen roisto on mennyt tekemään mun synnit.Synnit on henkilökohtaista omaisuutta joihin toisilla ei ole mitään päätäntävaltaa.Se joka on ne tehnyt on epäreilu mulkku.


      • cybo-ceronimo-cabriel-61
        Voi paska. kirjoitti:

        Nimim cypo-ceronimo-capriel-61.Kuka perkeleen roisto on mennyt tekemään mun synnit.Synnit on henkilökohtaista omaisuutta joihin toisilla ei ole mitään päätäntävaltaa.Se joka on ne tehnyt on epäreilu mulkku.

        Luonnollisesti roisto, joka vie sinulta oikeudet hyvään ja pahaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe