Kalun koko vaihtelee rajusti

onko normaalia

Onko normaalia, että munan koko vaihtelee erittäin rajusti? Mulla ei munan koko vaihtele pelkästään levon ja seisokin välillä vaan se voi joskus vaihdella myös levossa ja seisokissa.

Joskus mulla levossa muna vetäytyy aivan rypyille ja aivan saatanan pieneksi. Se ei ole silloin juurikaan mikropenistä suurempi. Joskus sen pituus levossa on taas lähempänä kymmentä senttiä, kuin mikropenistä. Seisokissa muna kasvaa sinne 15 cm ainakin, mahdollisesti isommaksikin.

Onko tuollainen normaalia, että munan koko vaihtelee noin rajusti? Ja onko se normaalia, että se joskus kutistuu melkein mikropeniksen kokoiseksi?

8

4292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erästyyppoijoo

      no ei todellakaan ole normaalia. Jos penis vaihtelisi pituutta noin paljon, niin miksi siitä edes otettaisiin mittoja. Kyllähän lepomitasta on se ihan virallinen keskiarvo 9-10cm. Sentin voi ehkä joskus vaihdella, mutta ei sen enempää.

      Jos peniksen koko vaihtelee noin kovasti voi kyse olla eturaihasuraniasta, ei siis eturauhassyövästä. Eturauhasuraniassa peniksen koko voi vahdella erittäin paljon ja se on kyvytön yhdyntään. Sairaus on erittäin harvinainen mutta suomessakin on sitä esiintynyt lääkärituttavani mukaan. Siitä ei puhuta paljon julkisuudessa, mutta jos pistät hakusanaksi varmasti löydät tietoa. Virallinen ja vaarallinen sairaus. Niin ainakin lääkärituttavani on sanonut.

      • erästyyppoijoo

        läppä oli. Ihan normaalii toi on. Itel on joskus 8 cm ja joskus 12 cm. Stondikses taas lähes aina vähä yli 16 cm


      • asdsd
        erästyyppoijoo kirjoitti:

        läppä oli. Ihan normaalii toi on. Itel on joskus 8 cm ja joskus 12 cm. Stondikses taas lähes aina vähä yli 16 cm

        itellä joskus levossa 6 cm ja joskus 10 cm ja seisokissa 14-17 cm


    • juujujj

      joo mul kans sama meinaan levossa ihan helvetin pieni ja sit 15cm kovana. kyl se vaihtelee.

    • huoh tätä nykyaikaa

      KETÄ HELEVETTIÄ KIINNOSTTAA JOKU VITUN PENIKSEN LEPOMITTA?!?!?!?!?! JA MUUTENKI JONKU PENIKSEN KOKO?!?!?!?!?! PÄÄASIA ETTÄ TOIMII.

      • No ei kehtaa mennä esim saunaan muiden kanssa, mulla penis levossa joku 3cm siis ihan oikeasti, stondiksessa 13-14cm.


      • Anonyymi
        18vmies kirjoitti:

        No ei kehtaa mennä esim saunaan muiden kanssa, mulla penis levossa joku 3cm siis ihan oikeasti, stondiksessa 13-14cm.

        Ihan hiton pieni, oikeen millimuna


      • Anonyymi
        18vmies kirjoitti:

        No ei kehtaa mennä esim saunaan muiden kanssa, mulla penis levossa joku 3cm siis ihan oikeasti, stondiksessa 13-14cm.

        Ihan normaali pituus. Lepomitalla ei oo väliä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe