Kalun koko vaihtelee rajusti

onko normaalia

Onko normaalia, että munan koko vaihtelee erittäin rajusti? Mulla ei munan koko vaihtele pelkästään levon ja seisokin välillä vaan se voi joskus vaihdella myös levossa ja seisokissa.

Joskus mulla levossa muna vetäytyy aivan rypyille ja aivan saatanan pieneksi. Se ei ole silloin juurikaan mikropenistä suurempi. Joskus sen pituus levossa on taas lähempänä kymmentä senttiä, kuin mikropenistä. Seisokissa muna kasvaa sinne 15 cm ainakin, mahdollisesti isommaksikin.

Onko tuollainen normaalia, että munan koko vaihtelee noin rajusti? Ja onko se normaalia, että se joskus kutistuu melkein mikropeniksen kokoiseksi?

11

5218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erästyyppoijoo

no ei todellakaan ole normaalia. Jos penis vaihtelisi pituutta noin paljon, niin miksi siitä edes otettaisiin mittoja. Kyllähän lepomitasta on se ihan virallinen keskiarvo 9-10cm. Sentin voi ehkä joskus vaihdella, mutta ei sen enempää.

Jos peniksen koko vaihtelee noin kovasti voi kyse olla eturaihasuraniasta, ei siis eturauhassyövästä. Eturauhasuraniassa peniksen koko voi vahdella erittäin paljon ja se on kyvytön yhdyntään. Sairaus on erittäin harvinainen mutta suomessakin on sitä esiintynyt lääkärituttavani mukaan. Siitä ei puhuta paljon julkisuudessa, mutta jos pistät hakusanaksi varmasti löydät tietoa. Virallinen ja vaarallinen sairaus. Niin ainakin lääkärituttavani on sanonut.

• erästyyppoijoo

läppä oli. Ihan normaalii toi on. Itel on joskus 8 cm ja joskus 12 cm. Stondikses taas lähes aina vähä yli 16 cm

• asdsd
        erästyyppoijoo kirjoitti:

läppä oli. Ihan normaalii toi on. Itel on joskus 8 cm ja joskus 12 cm. Stondikses taas lähes aina vähä yli 16 cm

itellä joskus levossa 6 cm ja joskus 10 cm ja seisokissa 14-17 cm

• juujujj

joo mul kans sama meinaan levossa ihan helvetin pieni ja sit 15cm kovana. kyl se vaihtelee.

• huoh tätä nykyaikaa

KETÄ HELEVETTIÄ KIINNOSTTAA JOKU VITUN PENIKSEN LEPOMITTA?!?!?!?!?! JA MUUTENKI JONKU PENIKSEN KOKO?!?!?!?!?! PÄÄASIA ETTÄ TOIMII.

• No ei kehtaa mennä esim saunaan muiden kanssa, mulla penis levossa joku 3cm siis ihan oikeasti, stondiksessa 13-14cm.

• Anonyymi
        18vmies kirjoitti:

No ei kehtaa mennä esim saunaan muiden kanssa, mulla penis levossa joku 3cm siis ihan oikeasti, stondiksessa 13-14cm.

Ihan hiton pieni, oikeen millimuna

• Anonyymi
        18vmies kirjoitti:

No ei kehtaa mennä esim saunaan muiden kanssa, mulla penis levossa joku 3cm siis ihan oikeasti, stondiksessa 13-14cm.

Ihan normaali pituus. Lepomitalla ei oo väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaali pituus. Lepomitalla ei oo väliä.

Mitä sillä koollaon väliä jos saa lapset tehtyä,siihen se kuitenki ntarkoitetu on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sillä koollaon väliä jos saa lapset tehtyä,siihen se kuitenki ntarkoitetu on

Kyllä se vaan välillä nolottaa se pieni lepo muna

• Anonyymi
      UUSI

Lämpötila vaikuttaa tosi paljon. Talvella jos on vähän kauemmin aikaa ulkona niin että pippeli on paljaana päälihousujen alla niin se on selvästi pienempi myös seisokissa kuin lämpimällä kelillä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49