Onko normaalia, että munan koko vaihtelee erittäin rajusti? Mulla ei munan koko vaihtele pelkästään levon ja seisokin välillä vaan se voi joskus vaihdella myös levossa ja seisokissa.
Joskus mulla levossa muna vetäytyy aivan rypyille ja aivan saatanan pieneksi. Se ei ole silloin juurikaan mikropenistä suurempi. Joskus sen pituus levossa on taas lähempänä kymmentä senttiä, kuin mikropenistä. Seisokissa muna kasvaa sinne 15 cm ainakin, mahdollisesti isommaksikin.
Onko tuollainen normaalia, että munan koko vaihtelee noin rajusti? Ja onko se normaalia, että se joskus kutistuu melkein mikropeniksen kokoiseksi?
Kalun koko vaihtelee rajusti
8
4759
Vastaukset
- erästyyppoijoo
no ei todellakaan ole normaalia. Jos penis vaihtelisi pituutta noin paljon, niin miksi siitä edes otettaisiin mittoja. Kyllähän lepomitasta on se ihan virallinen keskiarvo 9-10cm. Sentin voi ehkä joskus vaihdella, mutta ei sen enempää.
Jos peniksen koko vaihtelee noin kovasti voi kyse olla eturaihasuraniasta, ei siis eturauhassyövästä. Eturauhasuraniassa peniksen koko voi vahdella erittäin paljon ja se on kyvytön yhdyntään. Sairaus on erittäin harvinainen mutta suomessakin on sitä esiintynyt lääkärituttavani mukaan. Siitä ei puhuta paljon julkisuudessa, mutta jos pistät hakusanaksi varmasti löydät tietoa. Virallinen ja vaarallinen sairaus. Niin ainakin lääkärituttavani on sanonut.- erästyyppoijoo
läppä oli. Ihan normaalii toi on. Itel on joskus 8 cm ja joskus 12 cm. Stondikses taas lähes aina vähä yli 16 cm
- asdsd
erästyyppoijoo kirjoitti:
läppä oli. Ihan normaalii toi on. Itel on joskus 8 cm ja joskus 12 cm. Stondikses taas lähes aina vähä yli 16 cm
itellä joskus levossa 6 cm ja joskus 10 cm ja seisokissa 14-17 cm
- juujujj
joo mul kans sama meinaan levossa ihan helvetin pieni ja sit 15cm kovana. kyl se vaihtelee.
- huoh tätä nykyaikaa
KETÄ HELEVETTIÄ KIINNOSTTAA JOKU VITUN PENIKSEN LEPOMITTA?!?!?!?!?! JA MUUTENKI JONKU PENIKSEN KOKO?!?!?!?!?! PÄÄASIA ETTÄ TOIMII.
No ei kehtaa mennä esim saunaan muiden kanssa, mulla penis levossa joku 3cm siis ihan oikeasti, stondiksessa 13-14cm.
- Anonyymi
18vmies kirjoitti:
No ei kehtaa mennä esim saunaan muiden kanssa, mulla penis levossa joku 3cm siis ihan oikeasti, stondiksessa 13-14cm.
Ihan hiton pieni, oikeen millimuna
- Anonyymi
18vmies kirjoitti:
Ihan normaali pituus. Lepomitalla ei oo väliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121680En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331108SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051048Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287938Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35822Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33764- 40754
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6731+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9702