Lukekaa vaikka MTV3/MTV MAX tekstikanavan sivulta 216.
Vastaukset 3
- tehnyt
reutemann oli vielä parempi 1980 argentiinan rallissa. se oli kolmas.
f1:ssä reutemann ajoi myös ferraria 1976-78 ja voitti 5 kisaa eikä mestaruuksia joten siinä hävisi kimille :-)- Kimi fani
Mutta jos Kimi Räikkönen pääsee ralliassa tänä vuonna jopa palkintosijoille ja siirtyy sen jälkeen Red Bull teamiin ja voittaa MM-formuloissa on siinä kuski....
- viisas mies myös
Kimi fani kirjoitti:
Mutta jos Kimi Räikkönen pääsee ralliassa tänä vuonna jopa palkintosijoille ja siirtyy sen jälkeen Red Bull teamiin ja voittaa MM-formuloissa on siinä kuski....
Se se vasta olis historiaa jos Kimi kävis citroeenilla ajamassa Monacon F1-kisassa pisteille. Olis eka kuski joka on samana vuonna samalla autolla ajanut pisteille sekä rallissa että radalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560