Marmaris

Hola!

Onko Marmariksen lähistöllä nähtävyyksiä,esim. luonnon vesiputouksia
arkeologiaa..Meneekö paikallisbusseja pikku kyliin Marm.ulkopuolelle.
Olemme lähdössä 9.7 viikon reissuun ensikertalaisina.

5

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • espanjaa ja

portugalia.

Ja vastaus kysymykseesi: Ei ole eikä bussit mene minnekään.

• muutamia juttuja

Asialliset vastaukset on välillä täällä vähän liikaa pyydetty, mutta tässä pari vinkkiä. Paikallisbusseilla eli dolmuksilla pääsee muutamiin lähi "kaupunkeihin" kuten Icmeleriin ja Turunciin, niitä on kahden värisiä, oransseja ja mintunvihreitä, mutta en nyt muista kummat meni kauemmas, oppaalta voi kysyä tai jos täällä jotkut viisaammat vastaa (: Jeeppisafarilla ainakin pysähdytään tietääkseni luonnonvesiputoukselle, ja onhan toki "vähän" kauempana Pamukkale, johon bussilla matkustaminen kestää tosin päälle kolme tuntia. Marmariksessa on amfiteatteri, vähän pienempää luokkaa kylläkin, ja Marmariksen linnoituksessa kannattaa poiketa (: Viisaammat voi kertoa enemmän (:

• Piia74

Oranssit dolmukset menee Icmeleriin ja turkoosit Sitelerin kaupungin osaan. Linja-auto asemalta (kannattaa kysyä reitti oppaalta) pääsee useisiin pikku kyliin mm Turunc ja Hisarönu. Kannattaa ehdottomasti käydä katselemassa. Lisäksi taxi veneillä pääsee lähikyliin. Hauskaa matkaa!

• 9.7

Itsekin olen 9.7 finnairin lennolla lähdössä, tosin jo toista kertaa. Jos todellisia nähtävyyksiä halajat, kannattaa varata retki Pamukkaleen. Olin siellä viime kerralla ja näky oli henkeäsalpaava. Pamukkalessa yhdistyvät arkeologia, luonnon vesiputoukset sekä lähellä sijaitsevat pikkukylät.

• matkhalle

http://fi.wikipedia.org/wiki/Knidos
        tuolla kannattaa käydä, auton vuokraamalla pääsee helpoiten. Parissa tunnissa ajelee marmarikselta aikas komiaa vuoristossa kiemurtelevaa tietä. Paikan päällä ravintola ja pieni uimaranta ja tietenkin knidoksen kaupungin antiikin aikaiset rauniot, johon pienimuotoinen maksu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58