mitä kaikkia taloudellisia etuja ja hyötyjä voin saada sossusta kun mua ei huvita töiden teko yhtään ?
Edut
26
454
Vastaukset
- bonuksena haitat
sieltä saa vittuilua, kyyläämistä ja kyykytysta. Nuo olivat siis edut.
- Bes ser Wis ser
Mene sitten kouluun. Ellei sinulla ole ammattikoulutusta etkä ole hakenutkaan mihinkään, et saa mitään, vaikka asuisit yksinkin.
- lsadhvlaSEHq
pistä huvittamaan se työnteko.kaikkien pitää tehdä töitä elääkseen ja niitä sossun jakamia rahoja tarvitsee paljon oikeasti pienituloisia ja niitä tarvitsevia jotka ei enää voi syystä X mennä töihin.SINÄ ET KUULU NIIHIN.
- pumi_
Saat 250 euroa kuukaudessa kohtuulliset asumismenot.
- työtön onnellinen
mulle tarjoiltiin 7.50 euton tuntipalkalla töitä arvatkaa mietinkö hetkeäkään no en todellakaan miettinyt..
sanoin että hommaa joku somali sun raksalle en tule edes pimeänä tolla hinnalla.
kaikki kyselee minulta miksen mene töihin vastaus on selkeä ei löydy maksajia,kyllähän sitä töissä kävis jos joku viitsisi maksaa kohtuullista palkkaa.. - sick girl
Perusosa on ainakin meilläpäin yksinasuvalla n. 400e, ja sen lisäksi asumismenot (tai ylijäävä osa siitä minkä yl.asumistuki kattaa). Ja sähkö & vesi maksetaan myös, kuuluu asumismenoihin.
Silmälasit saa kerran 3 vuodessa (tai lääkärin määräyksestä tarvittaessa), muuttoapuun rahan kai ja vuokratakuun jossain tapauksissa ainakin (en ole itse kokeillut).
Paitsi jos olet kieltäytynyt koulutuksesta tai työstä, laskee 20% ja sen jälkeen 40% tuo perusosa 2 kuukaudeksi muistaakseni. - pumi_
sick girl kirjoitti:
Perusosa on ainakin meilläpäin yksinasuvalla n. 400e, ja sen lisäksi asumismenot (tai ylijäävä osa siitä minkä yl.asumistuki kattaa). Ja sähkö & vesi maksetaan myös, kuuluu asumismenoihin.
Silmälasit saa kerran 3 vuodessa (tai lääkärin määräyksestä tarvittaessa), muuttoapuun rahan kai ja vuokratakuun jossain tapauksissa ainakin (en ole itse kokeillut).
Paitsi jos olet kieltäytynyt koulutuksesta tai työstä, laskee 20% ja sen jälkeen 40% tuo perusosa 2 kuukaudeksi muistaakseni.Aloittaja sanoi: "kun mua ei huvita töiden teko yhtään"
Kun kertoo työtilanteeksi tuon, alennetaan perusosaa 40 %.
417,45 e - 40% = n. 250 e - Anonyymi00010
pumi_ kirjoitti:
Aloittaja sanoi: "kun mua ei huvita töiden teko yhtään"
Kun kertoo työtilanteeksi tuon, alennetaan perusosaa 40 %.
417,45 e - 40% = n. 250 eRiittää kun lähettää kuukausittain muutamam työhakemuksen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Riittää kun lähettää kuukausittain muutamam työhakemuksen.
Jos ei ole sopivaa työtä valittavaksi? Kokemusta on....
T:Lawetorder
- Sydäntä lämmittää!!!
Onnea valitsemallasi uralla!
Olet tehnyt ratkaisun, joka voi parhaassa tapauksessa kestää koko loppuelämäsi.
Lapsilisältä suoraan sossuun ja siitä eläkkeelle! Hienoa! Sossussa nimenomaan on paljon näitä vakkareita. Ja nämä vakkarithan on maamme toivo!
Onnittelut vielä kerran ja kerro terkut ylpeille vanhemmillesi.- Anonyymi00011
Tyhmä paljon työtä tekee, viisas valitsee kuntouttavan työtoiminnan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tyhmä paljon työtä tekee, viisas valitsee kuntouttavan työtoiminnan.
Viisas ei siis lomalle lompsa, eikä pullota hänellä lompsa.
Ei rentoudu hän milloinkaan, ja haaveilla saa muttei voi ostaa. Minkä vähän omistaa, sen myy, ja kengänlopuissaan ei villasukkia pakkasella näy.
- Anonyymi00009
Kaikki NS.edut Turhaa
Verot maksut on80% 20.000€-16.000€työ,alv,auto ym.
Niitä saa jopa aanomalla jotain takaisin
Pyrökratian laitoksista pyrokrasteilta
Työnteko Ei kannata.
Tienaat muuten 20€ se vastaa 100€ palkka jää kät.20€
Poliitikot on vastuussa Kolhoosista .
Keräät tölkei,pulloi Marjastat,sieniä,käpyja ,kuorot pajuja
Niitä minä tein 7,v.alk.
Teet itse mitä osaat myi netis- Anonyymi00013
Mites ois peruskoulun oppimäärä?
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mites ois peruskoulun oppimäärä?
Jaa, mutta hän on jo oppinut tekemään itse jotakin elääkseen. Mitä peruskoululla enää tekee?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jaa, mutta hän on jo oppinut tekemään itse jotakin elääkseen. Mitä peruskoululla enää tekee?
Oppisi kirjoittamaan paremmin ja onhan siellä paljon yleissivistyksen kannalta hyödyllistä.
- Anonyymi00012
Saako täydentävää tt-tukea muistitikkuihin?
- Anonyymi00014
Itse sain harkinnanvaraisen maksusitoumuksen muistitikkuihin. Vuoden päästä voin anoa uutta maksusitoumusta.
- Anonyymi00015
Perseilevät toisiaan kädestä pitävät perutusdorkat eivät saa mitään.
- Anonyymi00020
Aloittaja voisi mennä sossulle kertomaan, että työnteko ei huvita, niin saisi tietää vastauksen.
- Anonyymi00022
Minä olen kertonut. Saan täyden perusosan. Olen kuntouttavassa yhtenä päivänä viikossa. Kaikki tyytyväisiä. Minä olen. Kuntouttavan työtoiminnan paikka tykkää . Ja yhteiskuntakin tuntuu kannattavan nykyistä valintaani. Mua pidetään kai vähän hankalana tapauksena eikä siksi kukaan halua vängätä mun kanssa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä olen kertonut. Saan täyden perusosan. Olen kuntouttavassa yhtenä päivänä viikossa. Kaikki tyytyväisiä. Minä olen. Kuntouttavan työtoiminnan paikka tykkää . Ja yhteiskuntakin tuntuu kannattavan nykyistä valintaani. Mua pidetään kai vähän hankalana tapauksena eikä siksi kukaan halua vängätä mun kanssa.
Kiva kuulla, että olet valinnut mieluisan työtoiminnan.
- Anonyymi00023
Kuntouttava työtoimintahan onkin tarkoitettu esim. alkoholisteille ja muille sellaisille joilla on norrmaalin elämisen alkeetkin täysin hakusessa.
Se ei siis ole spesifisesti työttömille tarkoitettu palvelu, vaan nimenomaan em. ongelmaisille tarkoitettu palvelu.
Käytännössä kyse on siitä että yhteiskunta poliitikkojen johdolla on katsonut oikeudekseen täysin järjestelmällisen simputtamisen huonoon asemaan joutuneiden ihmisten vahingoksi.
Näin ei tule yhtäkään työpaikkaa. Veroeuroja sen sijaan poltetaan massiiviset määrät ja kaupan päälle valtakunnan laajuinen täysin systemaattinen ihmisten väärin kohteleminen. - Anonyymi00024
Aloittajan kysymys oli kuitenkin ihan aiheellinen, erityisesti siksi, että varsinkin Suomessa on aivan selkeästi lähdetty sille poliittiselle linjalle, että työttömien oikeudet saada vapaasti valitsemansa työ on sivuutettu järjestelmällisesti vuosikaudet tai jopa -kymmenet - ja sen lopputulos ei voi missään olosuhteissa olla mitään muuta kuin massatyöttömyyden kasvu etenkin siinä vaiheessa kun valtaryhmät vievät itselleen vielä viimeisiä palkankorotuksia valtion velalla maksaen, kunnes seinä tulee vastaan.
Eityisesti tukien varassa olevien on siis ihan faktisestikin lähdettävä siitä tulkinnasta että valtion johdolla ei ole minkäänlaista aikomusta hoitaa mm. työpaikkoja synnyttäviä investointimääriä tai suomalaisen työn kysyntää ylipäätään kuntoon.
Koska asia on näin, voi olla 100% varma siitä että työtä ei tule jatkossakaan, ja se tarkoittaa sitä että silloin ainoaksi tavaksi parantaa omaa asemaa on hakea kaikki mahdolliset väylät ja keinot hyödyntää sosiaaliturvaa maksimiinsa - jota aloittaja kyseli mielestäni ihan perustellustikin ottaen huomioon millaisia aivottomia eduskuntia meillä on ollut vastikkeellisuus- ja keppihuuteluineen ollut hoitamassa asioita päin prinkkalaa.
Eduskuntaa on tukien varassa olevien vaikea äänestää pois tehtävistään, kas kun edelleenkin ne hyväosaiset ryhmät on enemmistönä, joiden äänet riittää nykyisen politiikan jatkamiseen vaikka sitten lainvastaisestikin (joka kuuluu puolestaan oikeuskanslerille). - Anonyymi00025
Sama juttu ei kiinnosta muu kuin dokaaminen kelan petaalaksilla.
- Anonyymi00027
Pääasia että edes joku asia kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3874373Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032715Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152259Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521930Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181858- 1201826
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit141347