Joo eli xbox 360 elite sano ittensä irti tänään.... Konsoli on ollu joulukuusta asti mulla, ja olen kahden kuukauden aikana huomannnu, että se jättää naarmuja levyihin ja pitää joskus hieman outoakin ääntä. Niin ja kone on aina mulla vaakatasossa kovalla alustalla...
Noh, ajattelin sitten tänään (olin oikein innoissani) aloittaa Mass Effect 1 alusta ja laitoin levyn sisään, jolloin järkyttävä rätinä alkoi. Alkukuvat tuli ihan ok, mutta sitten xboxnäytti virhe sanomaa, että se ei pysty lukemaan levyä, että puhdista se ja käynnistä konsoli uudestaan. No huomasin jo siinä vaiheessa, että levyyn oli tullut iso naarmu, mutta kokeilin silti puhdistusta. No se ei useasta yrityksestä huolimatta toiminut, ja sitten............. PAM!! Järkyttävä rätinä alkoi kuulua, ja hädissäni äkkiä sitten levyä ottamaan pois xboxin sisältä.... no levy tietenkin sai kivat tällit ( 2. järkyttävää pyöreetä naarmua levyn ympäri)... ja sen jälkeen en ole levyä kokeillut koneeseen.
Oon kuullu, että kaupan kautta ei kannata lähtee xboxia korjauttaa, eli siis pitää kai ottaa asiakaspalveluun yhteyttä? No sattu just sopivasti sitten olee pyhät ni ei voi soittaa... Mutta onko muilla ollu tällasia ongelmia, ja miten asian kanssa on edetty...? Onko pelejä korvattu, vai pitääkö itse ostaa uusi? Luin tänään jostain kesk.pals., että se asiakaspalvelunumeronkin päässä on joku ulkomaalainen, joka puhuu "vähä hoono soomi", ni pitääks siellä sit selittää jotain englanniksikin, että saa asian perille...?
Eli suoraanko asiakaspalvelunumeroon soittamaan? Takuut on voimassa jne... eli sen suhteen ei kait pitäis olla ongelmia...
xbox soitin rikki, apua!
||Mari
1
245
Vastaukset
- jömpe jömpe
marssit suoraan kauppaan konsolin ja kaikkien pelien, joita on konsoli vahingoittanut. Vaadit uudet tilalle ja heti! jos eivät anna, niin uhkailet ottavas kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984