xbox soitin rikki, apua!

||Mari

Joo eli xbox 360 elite sano ittensä irti tänään.... Konsoli on ollu joulukuusta asti mulla, ja olen kahden kuukauden aikana huomannnu, että se jättää naarmuja levyihin ja pitää joskus hieman outoakin ääntä. Niin ja kone on aina mulla vaakatasossa kovalla alustalla...

Noh, ajattelin sitten tänään (olin oikein innoissani) aloittaa Mass Effect 1 alusta ja laitoin levyn sisään, jolloin järkyttävä rätinä alkoi. Alkukuvat tuli ihan ok, mutta sitten xboxnäytti virhe sanomaa, että se ei pysty lukemaan levyä, että puhdista se ja käynnistä konsoli uudestaan. No huomasin jo siinä vaiheessa, että levyyn oli tullut iso naarmu, mutta kokeilin silti puhdistusta. No se ei useasta yrityksestä huolimatta toiminut, ja sitten............. PAM!! Järkyttävä rätinä alkoi kuulua, ja hädissäni äkkiä sitten levyä ottamaan pois xboxin sisältä.... no levy tietenkin sai kivat tällit ( 2. järkyttävää pyöreetä naarmua levyn ympäri)... ja sen jälkeen en ole levyä kokeillut koneeseen.

Oon kuullu, että kaupan kautta ei kannata lähtee xboxia korjauttaa, eli siis pitää kai ottaa asiakaspalveluun yhteyttä? No sattu just sopivasti sitten olee pyhät ni ei voi soittaa... Mutta onko muilla ollu tällasia ongelmia, ja miten asian kanssa on edetty...? Onko pelejä korvattu, vai pitääkö itse ostaa uusi? Luin tänään jostain kesk.pals., että se asiakaspalvelunumeronkin päässä on joku ulkomaalainen, joka puhuu "vähä hoono soomi", ni pitääks siellä sit selittää jotain englanniksikin, että saa asian perille...?

Eli suoraanko asiakaspalvelunumeroon soittamaan? Takuut on voimassa jne... eli sen suhteen ei kait pitäis olla ongelmia...

1

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jömpe jömpe

      marssit suoraan kauppaan konsolin ja kaikkien pelien, joita on konsoli vahingoittanut. Vaadit uudet tilalle ja heti! jos eivät anna, niin uhkailet ottavas kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe