upea avioehtosopimus

Female with brains

Niin kuin kaikki tiedämme, vain taivas on rajana sille millaisia sopimuksia voidaan tehdä eri ihmisten välillä. niinpä olen laatinut täydellisen avioehtosopimuksen kaikille naisille, joiden miehet ehdottavat heille omia "sopimuksiaan", omilla ehdoillaan. Tämä laatimani sopimus on vapaasti hyödynnettävissä. Olkaa hyvät:
Sopimuksemme, Mitä sinä mies teet minulle:
1. Sinä siivoat kaiken aina
2. Sinä hankit minulle 1 miljoona euroa shoppailurahaa/vuosi
3. Sinä pidät itsesi huippukunnossa jatkuvasti: Joka päivä salitreeni, juoksulenkki, ja uinti.
4. Hierot niskat ja jalkani joka päivä
5. Teet niinkuin minä sanon kaikessa. Edustat minua hiljaa.

Ja lakimiehen läsnäollessa allekirjoitukset, uhkasakkona 1 miljoona euroa.

13

3014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khpd

      Kuka oikeasti haluaisi, että toinen tekee kaiken niinkuin käsketään. Itse en ainakan sellaista nyhveröä haluaisi. Tasapuolinen kunnioittava suhde paras.

    • 6

      Höpönpöpöille ehkä löytyy sopivampia palstoja, että oikeat kysyjät saisivat vastauksensa.

    • Hoh hoijaa.

      Todella vanhanaikaiset käsitykset sinulla asioista!

      "täydellisen avioehtosopimuksen kaikille naisille, joiden miehet ehdottavat heille omia "sopimuksiaan", omilla ehdoillaan"

      Ikäänkuin mies automaattisesti aina on se rikkaampi osapuoli, joka häikäilemättömästi yrittää kusettaa aivotonta naisparkaa!

      Oletko tietoinen siitä että aloite avioehdon tekemiseen tulee ERITTÄIN usein myös naisen puolelta? Kas kuin, toisin kuin sinä näytät kuvittelevan, monet naiset ovat jopa kouluttautuneet ja tekevät hyväpalkkaisia töitä! Ovat jopa ehtineet kerätä - hui kauhistus - OMAA omaisuutta ennen avioliitoa! Ja voipa vanhemmiltakin olla tulossa runsaita perintöjä.

      Minulla ja miehelläni on avioehto. Se oli yhteinen päätös ja molemmat halusivat sitä.

      Sinun typerää "avioehtoasi" en todellakaan haluaisi, sillä haluan olla naimisissa MIEHEN enkä minkään säälittävän nössöorjan kanssa!

      Yritä aikuistua, vaikutat todella lapselliselta.

      • Female with brains

        Osuiko omaan nilkkaan? Näen lävitsesi. Raha raha raha raha...petos...uskottomuus...hyötyminen....ero...ahneus...perintö...ja vielä kerran raha...
        Jatka vain uskotteluasi "yhteisestä päätöksestäsi", täällä sinä et ketään huijaa.


      • Hoh hoijaa.
        Female with brains kirjoitti:

        Osuiko omaan nilkkaan? Näen lävitsesi. Raha raha raha raha...petos...uskottomuus...hyötyminen....ero...ahneus...perintö...ja vielä kerran raha...
        Jatka vain uskotteluasi "yhteisestä päätöksestäsi", täällä sinä et ketään huijaa.

        En ymmärrä näitä juttujasi ollenkaan.

        "raha...petos...uskottomuus...hyötyminen....ero...ahneus...perintö...ja vielä kerran raha..."

        Mitä ihmeen tekemistä tuolla litannialla on avioehdon kanssa?

        "Jatka vain uskotteluasi "yhteisestä päätöksestäsi", täällä sinä et ketään huijaa."

        Okei. Sinä olet siis täysin varma siitä että avioehto on aina ja iankaikkisesti itse saatanasta (eli miehestä) lähtöisin, eikä kukaan nainen tässä maailmassa voi ikinä, ikinä, IKINÄ itse haluta avioehtoa. Vaan aina hänet on jotenkin painostettu siihen.

        Kyllä sinulla on lievästi sanottuna rajoittunut ja kummallinen käsitys ihmisistä! Pahoittelen että sinun elämänkokemuksesi ovat olleet noin ikävät. Älä kuitenkaan oleta, että sinun totuutesi on ainoa totuus.


      • ttppii
        Hoh hoijaa. kirjoitti:

        En ymmärrä näitä juttujasi ollenkaan.

        "raha...petos...uskottomuus...hyötyminen....ero...ahneus...perintö...ja vielä kerran raha..."

        Mitä ihmeen tekemistä tuolla litannialla on avioehdon kanssa?

        "Jatka vain uskotteluasi "yhteisestä päätöksestäsi", täällä sinä et ketään huijaa."

        Okei. Sinä olet siis täysin varma siitä että avioehto on aina ja iankaikkisesti itse saatanasta (eli miehestä) lähtöisin, eikä kukaan nainen tässä maailmassa voi ikinä, ikinä, IKINÄ itse haluta avioehtoa. Vaan aina hänet on jotenkin painostettu siihen.

        Kyllä sinulla on lievästi sanottuna rajoittunut ja kummallinen käsitys ihmisistä! Pahoittelen että sinun elämänkokemuksesi ovat olleet noin ikävät. Älä kuitenkaan oleta, että sinun totuutesi on ainoa totuus.

        kun on tyhjätaskulaiskimus ilman koulutusta, ja jonka vanhemmat ovat persaukisia, ja jonka jonka elämän syvin tarkoitus on olla rikkaan miehen kotirouvana kunnes eroaa, ja netota sitten puolet omaisuudesta, niin on vaikea ymmärtää muita näkökantoja.


      • menee.
        ttppii kirjoitti:

        kun on tyhjätaskulaiskimus ilman koulutusta, ja jonka vanhemmat ovat persaukisia, ja jonka jonka elämän syvin tarkoitus on olla rikkaan miehen kotirouvana kunnes eroaa, ja netota sitten puolet omaisuudesta, niin on vaikea ymmärtää muita näkökantoja.

        niin,että kumpikin saa pitää oman perintönsä,puolisolla ei ole siihen mitään osuutta.
        tämä vain siksi,että vanhemmillani on metsää 140 hehtaaria,ok-talo ja kesämökki.
        vaimon vanhemmilla on tuulen huuhtoma perse vuokra-asunto.


      • viisikymppinen mies
        ttppii kirjoitti:

        kun on tyhjätaskulaiskimus ilman koulutusta, ja jonka vanhemmat ovat persaukisia, ja jonka jonka elämän syvin tarkoitus on olla rikkaan miehen kotirouvana kunnes eroaa, ja netota sitten puolet omaisuudesta, niin on vaikea ymmärtää muita näkökantoja.

        Nimenomaan, sellaisia pyrkyriämmiä sikiää yksinhuoltajaäitien helmoissa..
        Minäminäminä-naiset hiipivät varakkaiden miesten lahkeisiin, viettelevät naimisiin ja alkavat pian naimisiinmenon jälkeen oikutella, jonka jälkeen erotaan. Näiden pyrkyriämmien vuoksi avioehto kannattaa tehdä - Aina!


      • mirvuska
        viisikymppinen mies kirjoitti:

        Nimenomaan, sellaisia pyrkyriämmiä sikiää yksinhuoltajaäitien helmoissa..
        Minäminäminä-naiset hiipivät varakkaiden miesten lahkeisiin, viettelevät naimisiin ja alkavat pian naimisiinmenon jälkeen oikutella, jonka jälkeen erotaan. Näiden pyrkyriämmien vuoksi avioehto kannattaa tehdä - Aina!

        Satunpa tuntemaan miehen, nuoremman "neljäkymppisen". Hänellä on vanhemmat, mutta poika on "Äidin poika" tosiaan kalastelee ja ehtii varakkaimpia koulutettuja naisia kaverikseen. Ollut naimisissakin, mutta eihän ne suhteet kestä jos tarvii yhtäaikaa montaa naista. Onhan saanut aikaiseksi viisi lastakin, "muutamalle" naiselle. Asuntojakin on yrittänyt "omistella" jonkun toisen, siis naisen kanssa. Asunto omistuksia on ollut jo seitsemän, on ollu omakotitaloja. On ollu uutta ja vanhaa.
        Mutta mies ei ymmärrä rahan käyttöä, naiset ostavat ja auttavat ja vihdoin väsyttyään lopettavat suhteen. Nyt asuu taas....naisen kanssa ja koko ajan haku päällä toisen tietämättä suomi.24:ssä.
        Hänellä on isä joka maksaa pojalleen autoa, kun pojalla on nimi menny. Kun isä pyytää pojaltaan maksuja, poika laittaa haukkuviestejä :( siinä saa muutkin syrjäiset ihmiset haukut, vaikka eivät edes ole asianomaisia! Tämmösissä tapauksissa tuntuisi naisten hälytyskellojen soivan. Luulisivat tekevän avio tai ehdot ennenkuin lyövät hynttyyt yhteen :))


      • Metrinella
        mirvuska kirjoitti:

        Satunpa tuntemaan miehen, nuoremman "neljäkymppisen". Hänellä on vanhemmat, mutta poika on "Äidin poika" tosiaan kalastelee ja ehtii varakkaimpia koulutettuja naisia kaverikseen. Ollut naimisissakin, mutta eihän ne suhteet kestä jos tarvii yhtäaikaa montaa naista. Onhan saanut aikaiseksi viisi lastakin, "muutamalle" naiselle. Asuntojakin on yrittänyt "omistella" jonkun toisen, siis naisen kanssa. Asunto omistuksia on ollut jo seitsemän, on ollu omakotitaloja. On ollu uutta ja vanhaa.
        Mutta mies ei ymmärrä rahan käyttöä, naiset ostavat ja auttavat ja vihdoin väsyttyään lopettavat suhteen. Nyt asuu taas....naisen kanssa ja koko ajan haku päällä toisen tietämättä suomi.24:ssä.
        Hänellä on isä joka maksaa pojalleen autoa, kun pojalla on nimi menny. Kun isä pyytää pojaltaan maksuja, poika laittaa haukkuviestejä :( siinä saa muutkin syrjäiset ihmiset haukut, vaikka eivät edes ole asianomaisia! Tämmösissä tapauksissa tuntuisi naisten hälytyskellojen soivan. Luulisivat tekevän avio tai ehdot ennenkuin lyövät hynttyyt yhteen :))

        Kyllä noita Auervaaroja ja Siipeilijöitä on joukossamme :) Mutta jos itsellä on omaisuutta ja toinen on tyhjätasku, niin miksi ei voi tehdä avioehtoa. Sitten yhdessä hankittu on yhteistä.
        Jos vaimo on kotona ja hoitaa lapsia ja kotia, niin eron tullessa hän saa ositusta toisen omaisuudesta.


      • ************
        Metrinella kirjoitti:

        Kyllä noita Auervaaroja ja Siipeilijöitä on joukossamme :) Mutta jos itsellä on omaisuutta ja toinen on tyhjätasku, niin miksi ei voi tehdä avioehtoa. Sitten yhdessä hankittu on yhteistä.
        Jos vaimo on kotona ja hoitaa lapsia ja kotia, niin eron tullessa hän saa ositusta toisen omaisuudesta.

        Syntyyhän rikkaisiin perheisiin tyttöjäkin, jotka sitten aikanaan perivät omaisuutta. Tällöin kannattaisi ajatella avioehdon tekemistä. Nykyaikana ei voi olettaa, että mies olisi varakkaampi tai enemmän ansaitseva kuin vaimo. Naiset ovat nykyään miehiä koulutetumpiakin, tosin koulutus ei korreloi palkan kanssa, jos esim. kouluttautuu humanistisille aloille.

        Aloitus on jonkun todella nuoren ja lapsellisen tekemä. 1 miljoona vuosi shoppailurahaa ei ihan kuulosta realistiselta. Myös vitsinä erittäin heikko.

        USA:ssahan rikkailla miehillä on sellaisia avioehtoja, joissa nainen saa esim. avioliittovuosien mukaan korvausta erotapauksessa. Tällaista mahdollisuutta voisi ajatella, jos esim. haluaa olla vain kotiäitinä ja tulee ero, jolloin monien vuosien kotiäitiyden ja ehkä kouluttamattomuuden jälkeen ei työnsaanti olekaan niin helppoa.


    • Yada yada yada

      Tuolle vitsille voisi antaa pisteitä ehkä....2/10. Kyllähän siinä tietysti tiettyä yritystä oli, ja kirjoittaja epäilemättä pitää itseään tosi näppäränä ja hauskana.

    • Kerranputsattu

      Rakkaus ja raha eivät sovi yhteen. Avioehtoaopimus aina, vaikkei olisikaan omaisuutta. Ei sitä rahan takia olla yhdessä vaan muiden syiden takia. Miksi tällaista keskustelua edes käydään? Oma entinen avioliittoni maksoi minulle 1,5 miljoonaa, koska ei ollut avioehtoa. Kaikki kirjallisena vaan ja jos ei toista miellytä, hyötymistarkoituksessahan sitä ollaan liikenteessä, ei rakkaudesta.kumpikin pitää oman omaisuutensa kun tulee kriisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe