suunnittelen matkaa istanbuliin yhdessä ystäväni kanssa, mutta pieni epäilys painaa mieltä, pyytäisin kommentteja. olen kerran ollut lomalla alanyassa ja siellä miesten huomio ja jatkuva huutelu oli melkein ahdistavaa. onko istanbulissa odotettavissa samanlaista? olen ruskeahiuksinen, tavallisen nököinen nainen, en pukeudu provokatiivisesti tai ole muuten kiinnostunut sellaisista lomatuttavuuksista, erilaisiin ihmisiin tutustun muuten mielelläni. olen matkustanut paljon, mutta alanyan kokemuksia ei ole muualla tullut vastaan. euroopassa olen tavannut hauskoja turkkilaisia (miehiä ja naisia).
istanbul vs. alanya, saako olla rauhassa
2
760
Vastaukset
- konstantinopoli 111
Samanlaista velmu meininkiä, i stan like a bullissa. Silmät ja korvat auki ja käsilaukku kunnolla valvonnan alle. Nähtävyyksiin voit keskittyä huoletta. Aina kun joku on alle parin metrin päässä sinusta, varaudu että se voi olla näppärä sorminen taskujen tutkija.
Mutta...matkakohteena hieno ja edullinen, ystävällinen, aurinkoinen kaupunki. Oma käytöksesi ja liika puheliaisuus ratkaisee. Päättäväisesti vaan eteenpäin ja huutelijat ei saa huomiotasi. - Zeynep_1
tassa kaupungissa 12 v asuneena blondina saanen sanoa, etta Sultanahmetin turistirysan ulkopuolella sinut mita tod. nak. jatetaan 99% rauhaan. Taalla ei ole samalaisia perassaroikkujia kuin etelan lomakohteissa vaan 16 miljoonaa normaalia arkeansa elavaa ihmista. Huoletta matkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337