Mistä ongamelle jatkuva rakeback?

mmmkkskdf

Mistä saisi ongamelle jatkuvan rakeback diilin?

13

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turnauskäteispeluri

      Verkon säännöt kieltää tarjoamasta rakeback-diilejä, joten olisin hyvin epäileväinen sitä affia kohtaan joka tommosta diiliä tarjoaa.

      Viisaat affit tarjoaa nää cashback-diileinä jotka on käytännössä sama asia, ainut eriasia on ettei oo mitään reikkikisoja sun muita josta vois tienata lisää, mutta tuskinpa niitä olis muutenkaan.

      Jos joku ilmoittaa ongamelle rakeback-diilejä tarjoavasta affista loppuu kyseisen affintoiminta ja rb:n maksaminen luultavimmin siihen, joten kannattaa todellakin pysyä näistä kaukana.

      Itse satun olemaan sen verran onnekas, että on tuo vanha betfairin kanssa solmittu 30% rb-diili, johon ei tullut muutosta vaikka betfair liittyikin ongameverkkoon.

      • dsfasdfasd

        Sama täällä ja tuli vielä joku diamond-status kylkeen. Eli jos haluaa ongamelle rakebackin, kannattaa tehdä tilejä pieniin huoneisiin eri verkoissa ja toivoa että ne menee jossain vaiheessa ongamen alle.


      • edellinen
        dsfasdfasd kirjoitti:

        Sama täällä ja tuli vielä joku diamond-status kylkeen. Eli jos haluaa ongamelle rakebackin, kannattaa tehdä tilejä pieniin huoneisiin eri verkoissa ja toivoa että ne menee jossain vaiheessa ongamen alle.

        Ja oma huoneeni oli siis betsafe, ei betfair...


    • ongamerakewhore

      ""Jos joku ilmoittaa ongamelle rakeback-diilejä tarjoavasta affista loppuu kyseisen affintoiminta ja rb:n maksaminen luultavimmin siihen, joten kannattaa todellakin pysyä näistä kaukana."""

      Minulla on Ongamelle rakeback diili erään hyvin ison affin kautta.
      Hyvin toimii ja on vieläpä täysin avointa toimintaa.

      Taittaa nämä sun säännöt olla vähän vääriä?

    • rake4me

      nuo diilit on vanhoja diilejä, uusia ei enää myönnetä

      • sdfasdfaasdfsdf

        Paras keino saada rakeback ongamelle on se, että joku saitti siirtyy sinne toisesta verkosta. Näin kävi itselleni taannoin, eli vanhan asiakkaan aikanaan sopimat edut säilyivät vaikka ongameen vaihtuikin. Tätä ei ole kielletty ongamella, eikä kielletä.


    • gssdgetj+aaetaer

      Etsivä löytää... Tiskinalta saa hyviä diilejä ja yks vaihtoehto on perustaa oma affi.

      Esim. Betsafe affikomissio rakesta pelaajan rakesta on 30% 1€ - 5k€ rakeen kuussa. Lisäksi sit vippiohjelmasta saa lisäpalautusta. Vähän paskastihan tuokin palauttaa ellei sit hommaa muita reikkaa oman affin alle.

      50k€ raket kuussa oman affin alle ja korkein vippitaso niin palautus on 90% luokkaa.

      Sori, jos paljastin jotai suuria salaisuuksia tässä mut eiköhän nää jututkin saa kaikki selville pienellä nettiselailulla.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe