Olen metsästellyt tuloksetta elektroniikkasarjoja (laadukkaita) lapselle. Ainakin -80 luvulla itselläkin oli tuollaiselle reikälevylle nipistimillä komponentit, (johtimet, vastukset, diodit, kondensaattorit, transistorit)...) kiinnitettäviä sarjoja.
Pointtina olisi juuri tuo ettei tarvitsisi kolvia.
Elektroniikkasarja lapselle.
5
2343
Vastaukset
- -iskä myös-
Kovin ovat vähenemään päin. Johtuneeko siitä, ettei nykymukuloilla enää riitä keskittymiskykyä tuollaiseen asiaan kun on niin paljon kaikkea muutakin. Vielä 80-luvulla tuollaiset jaksoivat kiinnostaa kun maailma ei tuputtanut kaiken maailman taistelufiguureita sun muuta hömppää ihan sitä tahtia kuin nykyään.
- T-ope
Koekytkentälevy, sellainen johon painellaan jalalliset komponentit. Joku helppo elektroniikan harjoituskirja seka edullinen yleismittari. Litteitä paristoja ja joukko trasistoreita, vastuksia, kondensaatoreita ja jokunen logikkapiiri.
Tuossa päivtys tälle vuosituhannelle. - Isä66
Kiitos kaikille vastaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458