Kertokaa kokemuksianne Tapulikaupungissa sijaitsevasta päiväkoti Mintusta! Olen viemässä lapsiani sinne syksyllä ja toivon että saisin jotain juttua kuulla ennen sitä..
Päivökoti Minttu
4
2648
Vastaukset
- rtuioppio
tiedolla on, ei mitään. Ne saa ruuan, levon ja leikin siellä, sisällä ja ulkona. Niitä hoidetaan se aika kun sinä olet poissa, maksat enemmän tai vähemmän.
Sen tekevät minkä kerkeevät. Perushuttua. Kaikkialla.
Maailman typerin kysymys tällä palstall on tämä: millainen on se ja tämä päiväkoti.
Mitä väliä jos kerta on pakko mennä töihion, ite ei voi valita paikkaa kuitenkaan.- PekkaPuu74Hki
Tiedolla on todellakin väliä. Päiväkoti Mintussa on mielestäni kaikinpuolin hyvä hoito, yhtä ryhmää lukuunottamatta. Kyseiseen ryhmään en lastani veisi vaikka olisi mikä pakko. En viitsi ryhmän nimeä tässä julkaista mutta kaikki vanhemmat jodien laspi mintussa on tietävät mitä ryhmää tarkoitan. Todella toivoisin että päiväkodin henkilökunnasta katsottaisiin ettei ole mielenterveysongelmainen ( työtä haittaavasti), ei lähiöjuoppo joka istuu lähipubeissa kaikki vapaa-aikansa, ei kivikasvoinen julmuri jne...
- mamma 84
PekkaPuu74Hki kirjoitti:
Tiedolla on todellakin väliä. Päiväkoti Mintussa on mielestäni kaikinpuolin hyvä hoito, yhtä ryhmää lukuunottamatta. Kyseiseen ryhmään en lastani veisi vaikka olisi mikä pakko. En viitsi ryhmän nimeä tässä julkaista mutta kaikki vanhemmat jodien laspi mintussa on tietävät mitä ryhmää tarkoitan. Todella toivoisin että päiväkodin henkilökunnasta katsottaisiin ettei ole mielenterveysongelmainen ( työtä haittaavasti), ei lähiöjuoppo joka istuu lähipubeissa kaikki vapaa-aikansa, ei kivikasvoinen julmuri jne...
kerro lisää siitä ryhmästä ja minkä ikäisiä siinä on, koska olemme hakeneet lastamme juuri tuohon päiväkotiin. Olen kuullut vain positiivista kyseisestä päiväkodista !!!
- ÖrkkiKörkki
PekkaPuu74Hki kirjoitti:
vapaalla saa istua juuri siellä missä ite haluaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693813- 993456
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006