paljon halvempi kuin totaali saunalahdella, n. 10e. onko academica hyvä?toimiva liittymä?
academica rajaton
6
769
Vastaukset
- Juho_75
Ihan ok on toiminut, kuten kaikki muutkin. Muutama kuukausi ollut käytössä. Ei muuta eroa mutta noi laskut ovat mukavan pieniä!
- ccvvv
mitä toi tarkoittaa jos puheluista 1/3 ei olekaan vastaanotettuja niin mitä silloin joudun maksamaan? kuinka pian sait sim-kortin postissa entä miten netti on toiminut?
- puhelinhemmo
Hei tarkistakaa ensin taustoja operaattorista ei heti kannata lähtä edullisen vaihtoehdon perään ja esim sitoutua 12kk
- höhhh
olen yrittänyt katsoa academican nettisivuja mutta enlöydä faktaa, miten laskutus toimii jos ei tuo 1/3 vastattuja puheluita täyty... kummallista, minkä mukaan laskutus menee?
- minämiemä
http://www.academica.fi/tuotteet_ja_palvelut/academica_gsm/liittymat/academica_rajaton
ei ole samanlainen kuin saunalahden totaali 3g!
academica rajattomassa pitää maksaa videopuheluista ja kuvaviesteistä... jos ottaa sen huomioon, niin liittymä on ainakin kalliimpi minulle, kuin saunalahti totaali!
tosin riippuu datan käytöstä....
ja ottakaa huomioon, että tuo on liittymän TARJOUSHINTA! - Älä osta sekundaa
Valitettavasti minulla ollut paljon ongelmia Academican kanssa. Laskuttavat liikaa, ja kun soittaa niin asia ei korjaannu. Liittymä voi mennä kiinni ilmoittamatta ja lähettelevät aiheettomia perintäkirjeitä.
Jos haluat perustaa kotiisi oman tilitoimiston vain pelkästään Academincan asiakkuutta varten niin sitten tämä on hyvä liittymä ;-)
Academican asiakaspalveluun pitää siis olla yhteydessä viikottain kerran tai kaksi ja kaikki laskut pitää olla tallessa ja kaikki puhelinsoitot äänittää, että homma menee putkeen.
Academica on halpisliittymä ja sen huomaa: LASKUTUSJÄRJESTELMÄ EI TOIMI!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727