academica rajaton

yxkakxiii

paljon halvempi kuin totaali saunalahdella, n. 10e. onko academica hyvä?toimiva liittymä?

6

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juho_75

Ihan ok on toiminut, kuten kaikki muutkin. Muutama kuukausi ollut käytössä. Ei muuta eroa mutta noi laskut ovat mukavan pieniä!

• ccvvv

mitä toi tarkoittaa jos puheluista 1/3 ei olekaan vastaanotettuja niin mitä silloin joudun maksamaan? kuinka pian sait sim-kortin postissa entä miten netti on toiminut?

• puhelinhemmo

Hei tarkistakaa ensin taustoja operaattorista ei heti kannata lähtä edullisen vaihtoehdon perään ja esim sitoutua 12kk

• höhhh

olen yrittänyt katsoa academican nettisivuja mutta enlöydä faktaa, miten laskutus toimii jos ei tuo 1/3 vastattuja puheluita täyty... kummallista, minkä mukaan laskutus menee?

• minämiemä
    • Älä osta sekundaa

Valitettavasti minulla ollut paljon ongelmia Academican kanssa. Laskuttavat liikaa, ja kun soittaa niin asia ei korjaannu. Liittymä voi mennä kiinni ilmoittamatta ja lähettelevät aiheettomia perintäkirjeitä.

Jos haluat perustaa kotiisi oman tilitoimiston vain pelkästään Academincan asiakkuutta varten niin sitten tämä on hyvä liittymä ;-)

Academican asiakaspalveluun pitää siis olla yhteydessä viikottain kerran tai kaksi ja kaikki laskut pitää olla tallessa ja kaikki puhelinsoitot äänittää, että homma menee putkeen.

Academica on halpisliittymä ja sen huomaa: LASKUTUSJÄRJESTELMÄ EI TOIMI!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8839
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3238
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1724
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1126
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1001
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      975
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65