paljon halvempi kuin totaali saunalahdella, n. 10e. onko academica hyvä?toimiva liittymä?
academica rajaton
6
786
Vastaukset
- Juho_75
Ihan ok on toiminut, kuten kaikki muutkin. Muutama kuukausi ollut käytössä. Ei muuta eroa mutta noi laskut ovat mukavan pieniä!
- ccvvv
mitä toi tarkoittaa jos puheluista 1/3 ei olekaan vastaanotettuja niin mitä silloin joudun maksamaan? kuinka pian sait sim-kortin postissa entä miten netti on toiminut?
- puhelinhemmo
Hei tarkistakaa ensin taustoja operaattorista ei heti kannata lähtä edullisen vaihtoehdon perään ja esim sitoutua 12kk
- höhhh
olen yrittänyt katsoa academican nettisivuja mutta enlöydä faktaa, miten laskutus toimii jos ei tuo 1/3 vastattuja puheluita täyty... kummallista, minkä mukaan laskutus menee?
- minämiemä
http://www.academica.fi/tuotteet_ja_palvelut/academica_gsm/liittymat/academica_rajaton
ei ole samanlainen kuin saunalahden totaali 3g!
academica rajattomassa pitää maksaa videopuheluista ja kuvaviesteistä... jos ottaa sen huomioon, niin liittymä on ainakin kalliimpi minulle, kuin saunalahti totaali!
tosin riippuu datan käytöstä....
ja ottakaa huomioon, että tuo on liittymän TARJOUSHINTA! - Älä osta sekundaa
Valitettavasti minulla ollut paljon ongelmia Academican kanssa. Laskuttavat liikaa, ja kun soittaa niin asia ei korjaannu. Liittymä voi mennä kiinni ilmoittamatta ja lähettelevät aiheettomia perintäkirjeitä.
Jos haluat perustaa kotiisi oman tilitoimiston vain pelkästään Academincan asiakkuutta varten niin sitten tämä on hyvä liittymä ;-)
Academican asiakaspalveluun pitää siis olla yhteydessä viikottain kerran tai kaksi ja kaikki laskut pitää olla tallessa ja kaikki puhelinsoitot äänittää, että homma menee putkeen.
Academica on halpisliittymä ja sen huomaa: LASKUTUSJÄRJESTELMÄ EI TOIMI!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540