Näyttöhalki

Näyttö halkesi

Tiputin kannettavan tietokoneeni vahingossa maahan, jonka takia LCD näyttö meni halki eikä kuva näy juuri mitenkään kuin vain jostain kohden. Itse koneeseen ei ilmeisesti tullut vaurioita, koska ulkopuolisella näytöllä katsoessa kaikki näyttäisi olevan kunnossa. En tosin varma tästäkään voi olla, koska jotain muovin palasia ulkokuoresta näytti irronneen.

Mitä sanotte, että mahtaako näytön korjaaminen olla kannattavaa ja kuinkahan kallista se on? Kuitenkin kyseessä on jo 3 vuotta vanha kone XP käyttöjärjestelmällä, mutta nopeudessa ja pelien pyörityksessä se pesee useat muut kannettavat ja itse HENK KOHT pidän XP parempana mitä VIstaa tai seiskaa, joten luopuminen olisi ikävää. Alkuperäinen hintakin tuolla oli noin 1200e, mutta tarjouksesta sain 600e aikoinaa.

3

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 489238

olisit nyt sitten heti kertonut sen läppärisi merkin ja mallin niin ehkä olisit jo saanut apuja....

Perkule, että näitä tietoja saa aina lypsää oikein urakalla...

• Merkki ja Malli

Merkki on Acer Aspire 5110 numero sarja on jotain sinne päin. Joudun käyttämään ystäväni konetta eikä kone ole mukana.

• luultavasti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe