Olemme lähdössä joulukuussa SriLankaan ja majoitumme turistialueen ulkopuolelle loma-asuntoon. Asunnon paikalliselle henkilökunnalle olisi kiva viedä jotain tuliaisia mutta emme tiedä mikä siellä asuville olisi mukavaa saatavaa. Tietääkö joku mitä kannattaa heille viedä?
Tuliaiset
kohteliasta
3
999
Vastaukset
- ---
Fazerin sininen suklaa maistuu sielläkin
- 7
Hyvä idea tuo suklaa. Mitenköhän on punaviinin laita, oliskohan se mieluista?
- kandyandy
terveisia sri lankasta...
muutamalla on suomalainen t-paita paalla.....suklaa ihan kiva mutta arka sulamaan.(ei se niin pahasti sula ettei sita joku syo)....tottakai pitaa tuoda salmiakkia , sisua ja ruisleipaa
joku poronliha sailyke voi olla yksi
punaviini saattaa olla kanssa hyva idea mutta kanssa joku kotimainen lakkalikoori tai vast.
yhteenvetona mita nyt lentokentalla stocka myy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k734001- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia372747- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1201055