En ole koskaan ollut Ruotsin risteilyllä. Pitääkö siellä olla illalla fiinimpi vaatetus ym. Entä voiko hyttiin jättää yleensä mitään omia tavaroita ilman että ne katoavat sieltä.
Vastaukset 3
- *sunny*
Ei siellä mitenkää erityisen fiinimpi tarvi olla, jos ei mene hienoinpiin ravintoloihin. Illaksi kannattaa ottaa jotain siistimpää vaatetta. Hyttiin voi jättää tavarat, mut rahat kannattaa olla mukana...
- verkkofan
Olen useamman vuosikymmenen ajan matkustanut laivoilla: ei ole koskaan mitään kadonnut. Paremmassa turvassa tavarat hytissä ovat kuin esim kaupunkien keskustassa. Kuten aikaisempi vastaaja totesi, rahat, ja luottokortit kannattaa pitää mukanaan. Asu valitaan ihan sen mukaan, missä itse parhaiten viihtyy. Ei tanssi oikein luista kumitossuissa.
- J_K
Vaatetus saa olla siisti, ei ainakaan itse viitsi kulkea farkuissa tai kesällä shortseissa. Helsinki-Tukholma välillä paremmin pukeutuvaa porukkaa kuin Turusta lähtevillä kännäyslaivoilla.
Hytissä säilyy ohan hyvin tavarat, rahat ja kortit mukaan. Itse tosin usein jemmaan osan käteisestä jonnekkin piiloon hyttiin. Paremmissa hyteissä löytyy kunnon lukollinen säilytyskaappi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398