Noniin,mistähän voisin kyselly kyseistä hommaa autooni? :)Jos jollai hinnoista tietoo,niin sekin kiinnostaa.
auton maalipinnan myllyttäminen
13
3767
Vastaukset
- myllymylly
Auto-Sunin takana ainankin myllyttävät, firman nimeä en muista. Hinta jtn 150-200e jos en väärin muista
- 1+2
Mikset tee itse käsivahauksena? Saat paremman jäljen sekä säästät rahaakin.
- örkki76
gmc
- MURSUMIES
Itse samaa miettinyt, pitäisi saada Mersun maalipinta kuosiin. Kokemuksia hyvistä myllytyspaikoista otetaan vastaan.
- Mill de rouge
Vaalimaantiellä ylämaan ja vaalimaan välillä on Joutsenkosken mylly. Otapa ja kysäise sieltä, myllyttänevät kuosiin niin persut, vai oliko se mersut, kuin rukiit ja ohrat.
- Myllys
Soita Pesuparkkiin niin saat hinnan heti.
- puhdasta tulee
LKL. Niillä on hyvät hiekkapuhallusvehkeet, joten eiköhän auton kyljet puhdistu.
- qq
automeikkaus litmanen puh 0400-556957
- est.1897
PP fix, L&T:n vieressä. Suosittelen on paras. http://www.fonecta.fi/tuotteet-ja-palvelut/Lappeenranta/1229653/PP Fix Oy/
- ?
Onko Tuokin Ryssien omistuksessa?
- penispete
aika suolasia hintoja ottavat..myllytä ite.. ei vaikeeta hommaa..ja jälki on varmast samaa ku jollain meikkaamolla...
- P73xXXXr2
Ei oo ei...
Välttävä myllytyskone siis EI biltemamätänet kone,
n 150€
Aineet 50€
Lätkät myllytyskoneeseen n 50€
Laske ja mieti kannattaako?
Nurkat hiot itse pohjamaalille ni sehän oli sit maalaamokeikka eli n500€ ylöspäin...
- profix
Ppfix, kiillotus ja vaha päälle holoista välittämättä :DDD ei järkee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574594
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1534213- 673842
- 1253810
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433635Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe783464- 983031
- 542875
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142414