Kaivoksia Australiassa?

Kaivurimies..

Tietäiskö kukaan, mistä löytyisi listaa Australian kaivoksista? Kiinnostaisi hakea töihin sinne päin. Kokemustakin löytyy.

5

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aussilainen

      En tieda mitaan listasta mutta paikoista tiedan eli kaivoskaupunkeja on Kalgoorlie, Mount Isa, Alice Springs, Zeehan jne. Laita googleen Australia mines niin eikohan ala loytymaan.

      • Kesätyttö84

        Ainakin me käytiin vuoden alussa Mount Isassa ja Cooper Pedyssa ja niissä oli isoja kaivoksia. Mount Isassa on ollu joskus paljon suomalaisia töissä, mutta nykyään vaan muutamia. Uskoisin, että töitä löytyy, jos vaan menet paikan päälle. Kaikki hoituu siellä parhaiten itse paikan päällä. Sähköposteilla asiat ei etene :/ Ne kaivoskaupungit on aika syrjäisiä ja keskellä outbackia. Itse tykkäsin olla juuri outbackissa, joten suosittelen :D


    • juha.

      listaa en tiedä, niitä on varmaan paljon

      wikipedia tietää jotain, kato linkit
      http://en.wikipedia.org/wiki/Mining_in_Australia

      ite kävin Bendigon kultakaivoksessa, siellä on aktiivitoimintaakin bendigomining.com.au
      oli kyllä tosi kiva kaupunki

      coper pedyssä opaalikaivoksia, erikoinen mesta keskelä ei mitään, asunnot maan alla jne.

      onnea matkaan

    • ......

      Jos tienata haluaa niin kannattaa tulla Kalgoorlieen! Taalla loytyy isoimmat kaivokset mm Super Pit ja parhaimmat palkat. Ite oon toissa taalla seuraavat 3 kk kaivokselle mutta toimiston puolella ja palkat on todella hyvat taalla. Suurin osa ausseistaki tulee Kaliin tienaamaan. Ihan mukava paikka ja pubejaki riittaa:P

      • Kaivurimies..

        Tuntuu hankalalta se hakujuttu - siis miten avoimista paikoista saa tietoa jne. Googlaamalla tulee vain kaikenmaailman agentuureja, jotka pyytävät rahaa ja lupaavat etsiä sinulle töitä, mutta vaikuttaa, että monille niille on pääasia se, että saavat hakijan rahat!

        Suomessa on paljon helpompaa. Voit mennä paikan päälle esittäytymään. Tai siis voiko Australiassakin tehdä niin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2134
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      219
      1888
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1532
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1511
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1273
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1221
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      145
      1211
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1072
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1026
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1024
    Aihe