Pussijousitettu sänky

Selkä murskana

Ostimme vajaa puoli vuotta sitten parisängyn, jossa runkopatja-alaosa ja pussijousitettu paksu patja petareineen päällä. Nyt muutaman viikon ajan selkäni on nukkuessa kipeytynyt todella pahasti, liekö pussijousituspatja tehnyt tehtävänsä näin pian?
Harmittaa vain, koska rahaa meillä ei elämäntilanteestamme (minä äitiyslomalla, mies opiskelija)ole ylimääräistä ja mentiin ostamaan tuollainen paska.
Onko muilla huonoja kokemuksia samanlaisista sängyistä. Maksoimme setistä n.500e.

42

31255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkä murskana

      Kyseessä on Suomisoffan Finlandia Blue jenkkisänky, näytti olevan vielä myynnissä.

      • melkonen veneenpohja

        Meillä samainen sänky, ostettu viime kesänä jossa jo kolmas pussijousitettu patja menossa... Paksu pussijousitettu patjaosa on kasattu kahdesta eri palasta, vaikka ns. yhtenäinen onkin ja ensimmäinen oli mennyt jo kuljetuksessa keskeltä limittäin (ei yhtään yötä nukuttu) vaihdoimme sen uuteen ja n. 4 kuukauden jälkeen patjojen väliin oli tullut kolo, eli yksinkertaisesti jos makasi sängyn keskellä niin sinne upposi paksusta petarista huolimatta ja nyt on sitte menossa kolmas patja. tämä ollut nyt reilun kuukauden käytössä ja katsotaan miten käy... Jos tässä nyt sitte vielä jotain ilmenee, niin otamme rahat pois ja ostamme uuden sängyn jostain toisesta liikkeestä...


      • atlanta sotka
        melkonen veneenpohja kirjoitti:

        Meillä samainen sänky, ostettu viime kesänä jossa jo kolmas pussijousitettu patja menossa... Paksu pussijousitettu patjaosa on kasattu kahdesta eri palasta, vaikka ns. yhtenäinen onkin ja ensimmäinen oli mennyt jo kuljetuksessa keskeltä limittäin (ei yhtään yötä nukuttu) vaihdoimme sen uuteen ja n. 4 kuukauden jälkeen patjojen väliin oli tullut kolo, eli yksinkertaisesti jos makasi sängyn keskellä niin sinne upposi paksusta petarista huolimatta ja nyt on sitte menossa kolmas patja. tämä ollut nyt reilun kuukauden käytössä ja katsotaan miten käy... Jos tässä nyt sitte vielä jotain ilmenee, niin otamme rahat pois ja ostamme uuden sängyn jostain toisesta liikkeestä...

        kuulostaa samanlaiselle kun sotkan atlanta jenkkisänky. Meillä oli sellainen, välipatja meni kuopalle, tappelemalla saatiin se reklamoitua. Tämän jälkeen myin pois ja ostin oikean sängyn. Samoin kävi ystävälleni jolla oli sotkan atlanta sänky. Nyt on milla poikotissa sotkat, maskut ja muut vastaavat. Olen vihdoin itsekkin oppinut että halvalla ei saa hyvää ja sängyssä ikäväkyllä 500€ on vähän. Mutta koska minullekkin tuo on iso raha odotin ja odotin hyvää alea ja sitten ostin. Tälläkertaa meni reilu 1000€ mutta kyllä on ollut iahn eri maailmasta kun sotka. Ei yhtään huonosti nukuttua yötä.


      • Jahkailijat
        atlanta sotka kirjoitti:

        kuulostaa samanlaiselle kun sotkan atlanta jenkkisänky. Meillä oli sellainen, välipatja meni kuopalle, tappelemalla saatiin se reklamoitua. Tämän jälkeen myin pois ja ostin oikean sängyn. Samoin kävi ystävälleni jolla oli sotkan atlanta sänky. Nyt on milla poikotissa sotkat, maskut ja muut vastaavat. Olen vihdoin itsekkin oppinut että halvalla ei saa hyvää ja sängyssä ikäväkyllä 500€ on vähän. Mutta koska minullekkin tuo on iso raha odotin ja odotin hyvää alea ja sitten ostin. Tälläkertaa meni reilu 1000€ mutta kyllä on ollut iahn eri maailmasta kun sotka. Ei yhtään huonosti nukuttua yötä.

        Onpas hyvä kuulla täällä kokemuksia noista jenkkisängyistä.. Oon tässä miehen kanssa jahkaillut että kannattaisiko satsata tonnin luokan sänkyyn vai pärjäisikö sitä esimerkiksi juuri Sotkan Atlantalla tai Suomi Soffan Vuokatti-jenkkisängyllä... Isot rahat tosiaankin on kyseessä, mutta kohta on isompaa sänkyä ostettava kun minä kasvatan mahaa ja selätkin alkavat vanhassa 120 runkopatjassa olla kovilla... Mistä sait sen sängyn, mikä on ollut kuin unelma eikä yhtään huonosti nukuttua yötä takana? Vinkkejä kaivataan! :)


      • Ari 130
        Jahkailijat kirjoitti:

        Onpas hyvä kuulla täällä kokemuksia noista jenkkisängyistä.. Oon tässä miehen kanssa jahkaillut että kannattaisiko satsata tonnin luokan sänkyyn vai pärjäisikö sitä esimerkiksi juuri Sotkan Atlantalla tai Suomi Soffan Vuokatti-jenkkisängyllä... Isot rahat tosiaankin on kyseessä, mutta kohta on isompaa sänkyä ostettava kun minä kasvatan mahaa ja selätkin alkavat vanhassa 120 runkopatjassa olla kovilla... Mistä sait sen sängyn, mikä on ollut kuin unelma eikä yhtään huonosti nukuttua yötä takana? Vinkkejä kaivataan! :)

        Itse menin ostamaan jenkkisänkyä mutta asiantunteva myyjä ehdotti muuta ratkaisua asian hyvin perustellen. Olen 130 kg painava mies joten kaikki ei käy. Sänkyliike on nimeltään Unijukka ja sijaitsee Vaajakoskella lähellä Jyväskylää. Minun entinen sänkyni oli painunut keskeltä tosi pahasti johtuen varmasti painostani.


      • Todella ilonen
        Ari 130 kirjoitti:

        Itse menin ostamaan jenkkisänkyä mutta asiantunteva myyjä ehdotti muuta ratkaisua asian hyvin perustellen. Olen 130 kg painava mies joten kaikki ei käy. Sänkyliike on nimeltään Unijukka ja sijaitsee Vaajakoskella lähellä Jyväskylää. Minun entinen sänkyni oli painunut keskeltä tosi pahasti johtuen varmasti painostani.

        Olen käynyt myös tuossa kyseisessä Unijukka firmassa ja siellä nuori myyjä selitti minulle että jenkkisänky on pehmeämpi kuin samalla jousistolla oleva runkosänky (se liittyi jotenkin siihen kun jenkissä on se välipatja) Eikä kahdessa 80 leveässä runkosängyssä voi tulla sitä kuoppaa mistä joku mainitsi siinä 160 leveässä patjassa olevan koska runkosängyssä on ne reunat vahvistettu. Olen siis tyytyväinen palveluun sillä myyjä olisi voinut myydä minulle 900€ maksavan jenkkisängyn joka ei olisi sopunut painolleni, mutta möikin minulle parisängyt jotka sopivat minulle ja nyt tarkkana kaikki kyseinen setti maksoi vain 550€ eli myyjä olisi voinut "viilata linssiin" ja myydä minulle kalliimmaan "huonomman" mutta möi minulle halvemmalla paremman. Olen todella kiitollinen ja hyvilläni palvelusta.


      • Jahkailijat
        Todella ilonen kirjoitti:

        Olen käynyt myös tuossa kyseisessä Unijukka firmassa ja siellä nuori myyjä selitti minulle että jenkkisänky on pehmeämpi kuin samalla jousistolla oleva runkosänky (se liittyi jotenkin siihen kun jenkissä on se välipatja) Eikä kahdessa 80 leveässä runkosängyssä voi tulla sitä kuoppaa mistä joku mainitsi siinä 160 leveässä patjassa olevan koska runkosängyssä on ne reunat vahvistettu. Olen siis tyytyväinen palveluun sillä myyjä olisi voinut myydä minulle 900€ maksavan jenkkisängyn joka ei olisi sopunut painolleni, mutta möikin minulle parisängyt jotka sopivat minulle ja nyt tarkkana kaikki kyseinen setti maksoi vain 550€ eli myyjä olisi voinut "viilata linssiin" ja myydä minulle kalliimmaan "huonomman" mutta möi minulle halvemmalla paremman. Olen todella kiitollinen ja hyvilläni palvelusta.

        Hei, tosiaan, Unijukka! Siellä emme ole käyneetkään vielä, vaikka Jyväskylässä asutaan. Kiitos mainiosta vinkistä! :)


      • svedu2010
        Jahkailijat kirjoitti:

        Hei, tosiaan, Unijukka! Siellä emme ole käyneetkään vielä, vaikka Jyväskylässä asutaan. Kiitos mainiosta vinkistä! :)

        Ruotsalainen kuluttaja-lehti " råd&rön" testasi sänkyjä noin 3-5 vuotta sitten, siittä voi saada hyviä vinkkiä.... Käytänössä hyvän parisängyn saa reilusti alle tonnilla.

        /
        svedu


      • Hyvät patjat

        Olethan huomannut,ettei hyvää ja halpaa ole olemassakaan. Kannattaa sijoitta enmmäön kunnon patjoihin.


      • Huijattu
        svedu2010 kirjoitti:

        Ruotsalainen kuluttaja-lehti " råd&rön" testasi sänkyjä noin 3-5 vuotta sitten, siittä voi saada hyviä vinkkiä.... Käytänössä hyvän parisängyn saa reilusti alle tonnilla.

        /
        svedu

        Ostin samanlaisen Finlandia jenkkisängyn Suomisoffasta ja selkä kipeenä siitä lähtien. Petari uusittu kolme kertaa, mutta ei ole ollut apua. Keskimmäinen patja menee niin pahasti kuopalle..... Ostosta on jo useampi vuosi, en usko, että antavat mulle enää mitään palautuksia :( Elämäni huonoin sänkyostos. Lupasivat toimituksen kahdessa viikossa, kesti 6 viikkoa ja tuli kolmessa osassa kuuden soiton jälkeen (minä soitin).


    • jokelainen

      Ostin jyskiltä,ei kova eikä pehmyt,siltä väliltä ja tosiaan lähti selkäkivut.Koemakasin monet sängyt ja sillätavoin löysin sopivan.

    • Ei kaikki sängyt sovi kaikille. Yhden selälle sopii Sotkan sänky ja toiselle käy ainoastaan Unikulman mittojen mukaan tehty sänky. Ihmisen nukkuma-asento ja vartalon painopisteet merkitsevät paljon sängyn ja patjan valinnassa. Olet yksinkertaisesti ostanut sellaisen patjan joka ei sinulle sovi. Joko sänky on liian pehmeä tai liian kova.

    • JMS80

      Itse menin kanssa suomi soffaan ostamaan jotain tarjous sänkyä ja se myyjä ei edes suostunu sitä myymään minulle. Onneks koska selkä kipua olis seurannu. Noh koska painoa on se 135 kg niin ihan perus runko punkka ja siihen hankin kovimman patjan minkä löysin ja ei ole tarvinnu selkä kipeänä aamusin enää nousta.

      • "Kanttorila"

        Mitä ihmettä karkkimainokset tekevät sängynostoketjussa?


      • 24

        No huh, tuskin tuollaiset läskit ympärille keränneellä sänky on ainoa kivun aiheuttaja.


      • ei läski
        24 kirjoitti:

        No huh, tuskin tuollaiset läskit ympärille keränneellä sänky on ainoa kivun aiheuttaja.

        Pidä nuo läskijuttus omanatietonas mistäs tiedät minkä pituinen ihminen on ja mitä harrastaa. Te Suomalaiset ajattelette heti et hyi hitto mikä läski kun eräät urheilijat tai jotka harrastaa määrättyä lajia on sen painoisia ihmisiä. Suomalaiset ootte niin idiootti kansaa toiset et menisitte itteenne ja katoisitte itteenne peilistä ennekuin kirjoitatte tänne.
        Täällä puhutaan sängyistä ei läskeistä!!!!!!


      • Susannanna
        24 kirjoitti:

        No huh, tuskin tuollaiset läskit ympärille keränneellä sänky on ainoa kivun aiheuttaja.

        Oletko koskaan ajatellut,että ihmisillä voi olla myös jokin sairaus/lääkitys mikä aiheuttaa painon nousua??


      • Pettyny63

        Tilasin puolikovan sängyn Trademaxilta, ihan sutta, ei kovaa nähnytkään. 1 kk ihan pilalla, antaa periksi, tein reklamaation, sieltä vastattiin että on normaalia. itselläni ole edellinen sänky 10 v vanha, se oli pois heitettäessä parempi !!!!Älkää ostako !!! Niin eikä ollut halpis 1500,-


    • a.p koistinen

      Tiesitkö että sänkyjä voi pienellä muutoksella muuttaa joko kovemmaksi tai pehmeämmäksi. Itse olen muokannut itselleni elämäni aikana punkat sellaisiksi että selkä ei tule kipeäksi. Jatkuvan selkäkivun kanssa eläminen on vaikeaa, sietämätöntä.

      • unitonttu

        Pussijousitus on huono.Maksaa paljon antaa kipeän selän.
        Me jouduttiin ostaa uudet patjat selkä kipujen takia.
        Nyt on jenkkisänky ja ah miten makosat unet.


    • ;)) nukkumatti

      Mun selkä on leikattu vuosia sitten.Minulla oli kans "edullinen" jousitettu sänky ja petari.
      Selkä tuli todella kipeäksi.
      Sitten hankin hyvän futon patjan ,se kyllä maksoi,mutta kun selka tottui siihen (siihen menee hiukan aikaa)
      niin parempaa patjaa saa kyllä hakea.
      Se on kallis ,mutta siinä on loppuelämäksi patja. Se ei kyllä anna periksi yhtään ,mutta näin "yksinäiselle" se ainakin sopii mainiosti.
      Se painaa kans paljon ,et mikään retkipatja se ei ole ,mutta eipä ole selkäkään ollut kipeenä enään.

    • JLX22

      Itse onnistuin kanssa saamaan selkäni tosi kipeäksi huonolla runkopatjalla. Taisi olla Maskusta ostettu, hinta n. 100e 120 cm leveä, yllätys yllätys ei laatua. Sain vinkin, että nuku petarin päällä lattialla ja se sitten auttoi, kun selkä sai yöllä riittävästi tukea ja lepoa (varsinkin kun tykkään nukkua selälläni). Sitten hankin uuden kovan runkopatjan ja nyt nukun hyvin ilman selkäkipuja. Laatuu siis kannattaa satsata ja jos on painoa, niin mielummin liian kova kuin pehmeä.

      • Asiaa ajatellut

        Niin olen ihmetellyt sitä miten ihmiset säästää sängynhinnassa,siinä kuitenkin vietetään yksi kolmasosa elämästään,eikö siihen kannattaisi satsata kunnolla.Vältettäisiin selkävaivat ja muutenkin olisi mukavampi nukkuakin heräisi levänneenä eikä kipeänä.
        Olen joskus leikkisästi sanonut että kuoltuaan ihminen "nukkuu" niin kalliissa sängyssä ettei eläissään olisi raskinut niin kallista ostaa ,vaikka silloin olisi tarvinnutkin.


      • ei kannata

        ostaa,,


    • IJ

      Itelläni oli kans talvella aivan helvetin kipeä selkä aina nukkuessa ja aamulla. Asentoa piti vaihtaa joka välissä ja silti sattui. Näin oli entisessä joustinpatjassani, sekä sen jälkeen tukevammassa, mutta paksussa patjassa. Kääntelinkin niitä. Sitten ostin tosi jämäkän perus-irtopatjan, vaahtomuovia, missä kantokyky on 35. Toinen puoli on profiloitu aaltokuvioiseksi, eli on hieman pehmeämpi. Tällä patjalla ei ole tullut selkä kipeäksi, mutta aluksi oli vähän vaikea tottua.

      • Sängyssä viihtyjä

        että normaali ihminen nukkuu suurimman osan elämästänsä. Niin miksi ei maksaisi kunnon sängystä vaikka sen 1000€ jos ei enenmänkin. Kun nykyisten sänkyjen kestoikä pyörii siinä 6-10 vuoden välillä, niin eihän sille tule hintaa yötä kohden kuin jokunen sentti. Niin miksi ei sitten ostaa kunnollista sänkyä ja nukkua yöt hyvin ja herätä aamulla virkeänä ja kivuttomana.

        Ja eiköhän kaikilla huonekalu ketjuilla ole noita "HUONOJA SÄNKYJÄ" sekä niitä "HYVIÄ"! Riippuu vaan siitä, missä myyjät osaavat etsiä asiakkaalle juuri sen oikean sängyn, asiakkaan tarpeiden mukaan, missä oikeasti halutaan asiakkaan parasta, eikä vain ajatella omaa palkkapussia...


      • Tyytyväinenasiakas
        Sängyssä viihtyjä kirjoitti:

        että normaali ihminen nukkuu suurimman osan elämästänsä. Niin miksi ei maksaisi kunnon sängystä vaikka sen 1000€ jos ei enenmänkin. Kun nykyisten sänkyjen kestoikä pyörii siinä 6-10 vuoden välillä, niin eihän sille tule hintaa yötä kohden kuin jokunen sentti. Niin miksi ei sitten ostaa kunnollista sänkyä ja nukkua yöt hyvin ja herätä aamulla virkeänä ja kivuttomana.

        Ja eiköhän kaikilla huonekalu ketjuilla ole noita "HUONOJA SÄNKYJÄ" sekä niitä "HYVIÄ"! Riippuu vaan siitä, missä myyjät osaavat etsiä asiakkaalle juuri sen oikean sängyn, asiakkaan tarpeiden mukaan, missä oikeasti halutaan asiakkaan parasta, eikä vain ajatella omaa palkkapussia...

        Oli meilläkin ostettu tavalliset runkopatjasängyt, mutta niin selkä oli mutkalla pahasti, että ei meinanut seuraavana päivänä saada askeltakaan otettua .

        Ilmoitin myyjäliikkeeseen ja oli valmis vaihtamaan parempaan laatuun, johon olemme olleet tyytyväisiä.
        Painon mukaan tekivät tehtaalla, eli 100 kiloisille ja ovat kestäneet.

        Personal Unes merkkiset sängyt seinäjokinen valmistaja Yrittäjäntie 11, 60100 Seinäjoki, puh06-4205900
        Fax 06-4205999, sieltä löytyy Olkaa hyvät


      • Oot hieman vajaa!
        Tyytyväinenasiakas kirjoitti:

        Oli meilläkin ostettu tavalliset runkopatjasängyt, mutta niin selkä oli mutkalla pahasti, että ei meinanut seuraavana päivänä saada askeltakaan otettua .

        Ilmoitin myyjäliikkeeseen ja oli valmis vaihtamaan parempaan laatuun, johon olemme olleet tyytyväisiä.
        Painon mukaan tekivät tehtaalla, eli 100 kiloisille ja ovat kestäneet.

        Personal Unes merkkiset sängyt seinäjokinen valmistaja Yrittäjäntie 11, 60100 Seinäjoki, puh06-4205900
        Fax 06-4205999, sieltä löytyy Olkaa hyvät

        Ei todellakaan nuku suurinta osaa. Pikemminkin vajaan kolmanneksen.


      • Anonyymi

        Mistä ostit?


    • Squuppa

      Sängyssähän nimenomaan kannattaa panostaa siihen laatuun. Jo pelkästään se että sänkyjä myydään "yli 100kg painoisille".. Laitetaan vierekkäin kaksi ihmistä, toinen 190cm pitkä ja hintelä mies, toinen 160cm pyöreä nainen. Näille kahdelle on aivan eri kriteerit sängyn valinnassa. Heidän vartalon painopisteet ja painon jakauma eivät ole samoja jolloin sama jousitus EI sovi heille. Sitä sietää miettiä kun on sänkyä ostamassa. Onneksi nykyään, ainakin laadukkaampien, valmistajat ovat heränneet siihen että sängyssä voi nukkua kaksi erilaista ihmistä. Ja siten myös myyjien tulisi ottaa tämä huomioon. Sitäkin sietää miettiä onko esim 90*200-sängyssä jousia kahdessa tasossa 1000 vaiko 2000kpl. Tietenkin jousien laatu ja materiaalipaksuuskin vaikuttaa.

      Mutta, myyjäthän antavat vain oman mielipiteensä johon asiakas luottaa suhteellisen sokeasti.
      Ja toisille sen juuri ostetun sängyn on pakko olla hyvä koska maksoi siittä niin ja niin paljon.
      Ja jokaisella valmistajalla on ne omat myyntisloganit ja kommervenkit joilla saadaan vakuutettua päätöksensä kanssa hukassa oleva ihminen. Esim, kaikki tietävät ketä valmistaa sini/valko-ruudullisia sänkyjä. Mutta miksi ne ovat niin hyviä mitä mielikuva antaa ymmärtää..?

    • Inte illa

      Petauspatjoja on eri kovuuksilla eikä ne maksa maltaita. Itse laitoin vanhan petarin päälle uuden hieman pehmeämmän. Kokeilin kovempaakin, mutta se ei ollut hyvä (vaimolle se kelpasi). Selkäkivut ja käsien turtumiset lähti näin yksinkertaisella ja halvalla tavalla. Tämä vinkki tuli joltain unitutkijalta, joka oli rakennellut itselleen sopivan sängyn vaahtomuovipatjasta ja petareista.

      • Panemine on in.

        tollasissa sängyissä? Onks kyyti vikkelämpää jousitetussa, kuuluuko nitke vai ihan peruspetarilla puhkuen?


      • harkinnassa
        Panemine on in. kirjoitti:

        tollasissa sängyissä? Onks kyyti vikkelämpää jousitetussa, kuuluuko nitke vai ihan peruspetarilla puhkuen?

        näkyi tänään Tv Jyväskylä Kodikas ohjelmassa sänkyjä


      • lihaksesi
        harkinnassa kirjoitti:

        näkyi tänään Tv Jyväskylä Kodikas ohjelmassa sänkyjä

        Kuntoon,silloin ei selkä kipeydy. Itse nukun yöni lattialla ilman minkäänlaista patjaa,eikä selän kipeytymisestä ole tietoakaan.Olenkin aina harrastanut liikuntaa ja vartalossani on vahvat lihakset,silloin ei paikat kipeydy,vaikka patjaa ei olekaan.


      • REPÄ
        lihaksesi kirjoitti:

        Kuntoon,silloin ei selkä kipeydy. Itse nukun yöni lattialla ilman minkäänlaista patjaa,eikä selän kipeytymisestä ole tietoakaan.Olenkin aina harrastanut liikuntaa ja vartalossani on vahvat lihakset,silloin ei paikat kipeydy,vaikka patjaa ei olekaan.

        Painollesi sopiva joustin patja,niin eiköhän koraudu!


    • patjaan rakastunut

      Minulla oli selkäkipuja nukuttuani monilla erilaisilla patjoilla. Nyt löysin parhaan mahdollisen: Etolan vaahtomuovipatja kovuus E50. Kulutin paljon rahaa erilaisiiin vaihtoehtoihin. Viimeisin yritys oli pussijousitettu. Sillä ei tehnyt mitään. Heti kun sain tämän niin selkäkivut katosivat ja olen nukkunut yöni hyvin. Olen 41 v. 61 kg 175 cm pitkä nainen. Patjan hinta on jotain yli sata euroa.

      • kokemusta on

        Jos noin laiha tyttönen nukkuu E50:llä niin miksi tarvitsee patjaa ollenkaan kun sama lopputulos on lattialla nukkuessa. Pussijousitettu on joustimen pakkaamistapa ei kovuus, kovuus vaihtelee joustimien määrän,korkeuden ja lankavahvuuksien mukaan.


    • hehehehehehe
    • unta palloon

      Jenkkisänkyjä yms on turha ostaa pienellä budjetilla. Jos käytettävissä on muutama sata euroa, perinteinen vaahtomuovipatja on paras vaihtoehto.

      Meillä on 2000 euron arvoinen jenkki, ostettiin 5 vuotta sitten. Sänky ei ole mennyt miksikään, petarin sisus (vanua) uusittiin keväällä. Olemme nukkuneet tässä jenkissä todella hyvin, ei selkäsärkyjä jne. Seuraava sänkykään ei ole halpis.

    • nukkuvapuoluexx

      miet painan vaan semmoset 150 killoo ja sänkynä on halavin mahollinen iskun runkopatja,jolla ikkää jo yli kymmenen vuotta. hyvästi siinä nukkuu,eikä oo selekä kippee. on vaan se kangas menny niin rähjäseks reissussa ja muutossa,että uus pehku pittäis ostaa ennenku kankaan läpi paukkasee ne jouset silimään eli muualle haitalle...
      van hyvät vinkit täältä sain,en haje suomisoffasta paskaa,vaikka ensin aattelin että pittäähän sitä kehittyviä maakuntia tukkee. mänen toas iskuun...valihen jonkun kovan rotiskon :) ja halavan!

    • Pettynyt63

      Tilasin puolikovan sängyn Trademaxilta, ihan sutta, ei kovaa nähnytkään. 1 kk ihan pilalla, antaa periksi, tein reklamaation, sieltä vastattiin että on normaalia. itselläni ole edellinen sänky 10 v vanha, se oli pois heitettäessä parempi !!!!Älkää ostako !!! eikä ollut halpis 1500€

    • Anonyymi

      Pussihousutettu persu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe