Ceterum censeo

Häiritty

Olen sitä mieltä, että runopalstalle tulee paljon sellaista roskaa,jota levitetään vain roskaamisen halusta, kuten jotkut vandaalit rikkovat ja sotkevat paikkoja, koska eivät muuhun pysty.
Roskat pitäisi lakaista pois heti,koska likainen ympäristö häiritsee ja estää muita tulemasta alueelle.

Mitä sitten tulee ateistiseen julistukseen runopalstalla, sille paikka on täysin väärä. Oikea palsta on Ateismi. Pikainen siirto oikeaan osoitteeseen.

11

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millasta roskaa? ymmärrän hyvin jos tarkoitit uskonjulistuksia, mutta onko jotain muuta?

      • Ceterum

        Törkyä.


      • eräs kirjoittaja
        Ceterum kirjoitti:

        Törkyä.

        Kiitos huomaavaisuudestasi! Pitänee pyytää sefua poistamaan KAIKKI runoni, jos ne ovat törkyä.
        Kivat sulle ja kiitos. Tämä palsta jää nyt minun osaltani tähän.


    • lakaisemaan

      Allekirjoitan mielipiteesi.
      Sheriffin toiminta on liian sallivaa ja lepsua.
      Ei linjattomuus ole linja.
      Sheriffi nöyristelee röyhkeyden edessä.

      • eräs kirjoittaja

        kirjoittanut mitään törkyä, tosin ei niitä voi tietenkään korkeatasoiseen kulttuuriin verrata.
        Pieniä ja ketään loukkaamattomia, joskus murteella. Aika aikaa kutakin. Nostakaa te sitten
        tasoa, koska olette niin kultturelleja ja kaikkitietäviä.


      • Toinen kirjoittaja
        eräs kirjoittaja kirjoitti:

        kirjoittanut mitään törkyä, tosin ei niitä voi tietenkään korkeatasoiseen kulttuuriin verrata.
        Pieniä ja ketään loukkaamattomia, joskus murteella. Aika aikaa kutakin. Nostakaa te sitten
        tasoa, koska olette niin kultturelleja ja kaikkitietäviä.

        sinua on kukaan tarkoittanutkaan. Aloittaja puhuu eri asioista, joihin voi kyllä yhtyä.


    • san.vap. rakastaja

      Hyvä on, olet sitä mieltä että runopalstalle postitetaan roskaa pelkästä roskaamisenhalusta. Missä ovat perustelut, jotka tukevat väitettäsi?

      "likainen ympäristö häiritsee ja estää muita tulemasta alueelle."

      Miten likainen ympäristö häiritsee ja estää muita tulemasta alueelle?


      Ei ole oikea paikka runolle? Mitä tällä palstalla oleva runo saa mielestäsi kuvata ja mitä ei? Miksi runo ei saa kuvata jotakin tiettyä asiaa?

      Jos olen ymmärtänyt oikein, mitä runoja tarkoitat, niin eikö voisi aivan hyvin väittää, että ne eivät kuulu sen paremmin Ateismi -palstallekaan, koska runojen olemusta ensisijaisesti määrittävä ominaisuus ei ole teismin puuttuminen. Paremminkin runot ovat mielestäni taiteilijoiden kritiikkiä erinäisiä uskonnollisia instituutioita kohtaan. Kuuluisivatko runot sitten paremmin Uskonto X -tai Uskonto Y -palstalle tai kenties Uskonto X:n kritiikki -palstalle?

      Mielestäni sananvapaus on erittäin tärkeä asia ja joillakin Suomi24:n palstoilla se on olematonta tai täysin mielivaltaista. Sheriffin toimintalinjauksista keskustelu voidaan sääntöpykälien nojalla estää täysin. Tämä tarkoittaa sitä, että myös tämä sinun avauksesi voitaisiin pykälien nojalla poistaa (Onneksi tämän palstan sheriffi suvaitsee keskustelun viestien poistamisesta/poistamattomuudesta). Älä ymmärrä minua väärin, sillä tällaista kohtelua minä en missään nimessä avauksellesi halua.

      Kaikilla palstoilla törmää teksteihin, jotka herättävät vastenmielisiä tunteita, mutta siinä vaiheessa täytyy suvaitsevaisuuden astua mukaan. Taidepalstat ovat mielestäni luonteeltaan sellaisia, joita tulee sensuroida viimeisenä. Jos et pidä joidenkin taiteilijoiden runoista, niin älä lue niitä. En minäkään tuhlaa aikaani sellaisiin runoilijoihin, joiden runojen sisältö kuvottaa minua, mutta mielestäni heillä on kuitenkin täysi oikeus esittää taidettaan ja heidän lukijoillaan täytyy olla vapaus nauttia heidän runoistaan.

      Kirjoita ja anna kirjoittaa.

      • Ceterum

        puhuu sen puolesta, että missä törkyisyys saa vallan, sieltä muuta arvostavat poistuva ennemmin tai myöhemmin.
        Taiteen suhteen itsekin olisin suvaitsevampi, mutta sillä, mistä nyt on puhe, ei ole mitään tekemistä taiteen kanssa.


      • Ceterum kirjoitti:

        puhuu sen puolesta, että missä törkyisyys saa vallan, sieltä muuta arvostavat poistuva ennemmin tai myöhemmin.
        Taiteen suhteen itsekin olisin suvaitsevampi, mutta sillä, mistä nyt on puhe, ei ole mitään tekemistä taiteen kanssa.

        linkkiä? mulla on nyt sellanen käsitys, että Häiritty häiriintyy aloituksista, joiden takan ei ole runoa tai aforismia vaan jotain muuta (kuten esim satanismi-palstalla esiintyvät hihhuliröllit?).


    • Kirveelle käyttöä

      luin kaksi ja totesin: Kyllä pitäsi käyttää reippaampaa puhdistusvälinettä kuin luutaa runopalstan pelastamiseksi. Voitolla tuntuu nyt olevan WC-raapustelu.

      • Täytyy myöntää, että olen samaa mieltä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2112
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1568
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      982
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      943
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    8. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      864
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    Aihe