Minulla on vanha photoshopt 7 käytössä ja siinä ei ole oletuksena kuin 4 kehysmallia, joita voi liittää kuvaan kehykseksi. Olisiko tietoa, mistä siihen voisi tallentaa lisää kehysvaihtoehtoja??
Kehyksiä Photoshoppiin
3
792
Vastaukset
- 3D-jeessus
Siis tarkoitat tollasia valmiita taulunkehyksiä reunustamaan kuvaa? Itse ole ainakaan löytänyt mokomasta ohjelmasta yhtään sellaista filtteriä, mutta paint shop prossa niitä kyllä on ollut jo kauan. Fotariinki saa plugineina vaikka mitä lisää ja moni niistä on ihan ilmaisia. Muuten joutuu itse tekemään manuaalisesti vektoreilla ja layersäädöillä, jos jotain hienoa haluaa.
Tosin voin olla väärässäkin, kun itse suttailen tekstuureja lähinnä samalla vanhalla PS7:lla - ohhiss
Mullakin photoshop 7 ja olen kovasti kaipaillut valmiita kehyksiä. Mä vaan en löydä niitä neljääkään mistä sinä puhut =) joten neuvo minulle mistä ne 4 löytyy. Oma photarini puhuu suomea, joten on kauhean vaikea yrittää löytää engl. kielisin sanoin niitä valikoita ja työkaluja. Mutta mikä valikko tai työkalu pitää ottaa, että valmiit 4 löytyvät? Itse käytän kehystämiseen sitä valintatyökalua, valitsen haluamani paksuisen reunan ja sitten täyttötyökalulla muokkailen sitä erilaisin valotuksin, kuvioin ja läpinäkyvyyksin. Mutta olis kiva saada vaikka jotain tähtiä ja siveltimenraapaisuja reunoiksi, valmiina istuttamalla kuvaan. Monissa ilmais-ohjelmissakin on tuollaisia.
- 3D-jeessus
Nyt löytyi default actions.atm ainaki wood frame.. siis noi on vaan automatisoituja skriptejä tavallaan, mitkä tekee ton perushomman sun puolesta maskeineen yms. valotuksineen valmiiksi. Suosittelisin kyllä itse tekemään omia kehyksiä valmiiksi maskeilla ja tallennella niitä .psd:ksi myöhempiä käyttöjä varten, saat minkämallisia ikinä haluatkin. Jollet sitten jotain pluggareita/documentteja tai lisää noita action skriptejä hae netistä niitten tekoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1519223Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496221Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju614531K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon614429Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko724050Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973813- 853454
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1603355Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö182986Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä182386