Kehyksiä Photoshoppiin

Abcdefk

Minulla on vanha photoshopt 7 käytössä ja siinä ei ole oletuksena kuin 4 kehysmallia, joita voi liittää kuvaan kehykseksi. Olisiko tietoa, mistä siihen voisi tallentaa lisää kehysvaihtoehtoja??

3

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3D-jeessus

Siis tarkoitat tollasia valmiita taulunkehyksiä reunustamaan kuvaa? Itse ole ainakaan löytänyt mokomasta ohjelmasta yhtään sellaista filtteriä, mutta paint shop prossa niitä kyllä on ollut jo kauan. Fotariinki saa plugineina vaikka mitä lisää ja moni niistä on ihan ilmaisia. Muuten joutuu itse tekemään manuaalisesti vektoreilla ja layersäädöillä, jos jotain hienoa haluaa.

Tosin voin olla väärässäkin, kun itse suttailen tekstuureja lähinnä samalla vanhalla PS7:lla

• ohhiss

Mullakin photoshop 7 ja olen kovasti kaipaillut valmiita kehyksiä. Mä vaan en löydä niitä neljääkään mistä sinä puhut =) joten neuvo minulle mistä ne 4 löytyy. Oma photarini puhuu suomea, joten on kauhean vaikea yrittää löytää engl. kielisin sanoin niitä valikoita ja työkaluja. Mutta mikä valikko tai työkalu pitää ottaa, että valmiit 4 löytyvät? Itse käytän kehystämiseen sitä valintatyökalua, valitsen haluamani paksuisen reunan ja sitten täyttötyökalulla muokkailen sitä erilaisin valotuksin, kuvioin ja läpinäkyvyyksin. Mutta olis kiva saada vaikka jotain tähtiä ja siveltimenraapaisuja reunoiksi, valmiina istuttamalla kuvaan. Monissa ilmais-ohjelmissakin on tuollaisia.

• 3D-jeessus

Nyt löytyi default actions.atm ainaki wood frame.. siis noi on vaan automatisoituja skriptejä tavallaan, mitkä tekee ton perushomman sun puolesta maskeineen yms. valotuksineen valmiiksi. Suosittelisin kyllä itse tekemään omia kehyksiä valmiiksi maskeilla ja tallennella niitä .psd:ksi myöhempiä käyttöjä varten, saat minkämallisia ikinä haluatkin. Jollet sitten jotain pluggareita/documentteja tai lisää noita action skriptejä hae netistä niitten tekoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2063
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1390
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1251
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe