Minulla on vanha photoshopt 7 käytössä ja siinä ei ole oletuksena kuin 4 kehysmallia, joita voi liittää kuvaan kehykseksi. Olisiko tietoa, mistä siihen voisi tallentaa lisää kehysvaihtoehtoja??
Kehyksiä Photoshoppiin
3
761
Vastaukset
- 3D-jeessus
Siis tarkoitat tollasia valmiita taulunkehyksiä reunustamaan kuvaa? Itse ole ainakaan löytänyt mokomasta ohjelmasta yhtään sellaista filtteriä, mutta paint shop prossa niitä kyllä on ollut jo kauan. Fotariinki saa plugineina vaikka mitä lisää ja moni niistä on ihan ilmaisia. Muuten joutuu itse tekemään manuaalisesti vektoreilla ja layersäädöillä, jos jotain hienoa haluaa.
Tosin voin olla väärässäkin, kun itse suttailen tekstuureja lähinnä samalla vanhalla PS7:lla - ohhiss
Mullakin photoshop 7 ja olen kovasti kaipaillut valmiita kehyksiä. Mä vaan en löydä niitä neljääkään mistä sinä puhut =) joten neuvo minulle mistä ne 4 löytyy. Oma photarini puhuu suomea, joten on kauhean vaikea yrittää löytää engl. kielisin sanoin niitä valikoita ja työkaluja. Mutta mikä valikko tai työkalu pitää ottaa, että valmiit 4 löytyvät? Itse käytän kehystämiseen sitä valintatyökalua, valitsen haluamani paksuisen reunan ja sitten täyttötyökalulla muokkailen sitä erilaisin valotuksin, kuvioin ja läpinäkyvyyksin. Mutta olis kiva saada vaikka jotain tähtiä ja siveltimenraapaisuja reunoiksi, valmiina istuttamalla kuvaan. Monissa ilmais-ohjelmissakin on tuollaisia.
- 3D-jeessus
Nyt löytyi default actions.atm ainaki wood frame.. siis noi on vaan automatisoituja skriptejä tavallaan, mitkä tekee ton perushomman sun puolesta maskeineen yms. valotuksineen valmiiksi. Suosittelisin kyllä itse tekemään omia kehyksiä valmiiksi maskeilla ja tallennella niitä .psd:ksi myöhempiä käyttöjä varten, saat minkämallisia ikinä haluatkin. Jollet sitten jotain pluggareita/documentteja tai lisää noita action skriptejä hae netistä niitten tekoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859