Minulla on vanha photoshopt 7 käytössä ja siinä ei ole oletuksena kuin 4 kehysmallia, joita voi liittää kuvaan kehykseksi. Olisiko tietoa, mistä siihen voisi tallentaa lisää kehysvaihtoehtoja??
Kehyksiä Photoshoppiin
3
763
Vastaukset
- 3D-jeessus
Siis tarkoitat tollasia valmiita taulunkehyksiä reunustamaan kuvaa? Itse ole ainakaan löytänyt mokomasta ohjelmasta yhtään sellaista filtteriä, mutta paint shop prossa niitä kyllä on ollut jo kauan. Fotariinki saa plugineina vaikka mitä lisää ja moni niistä on ihan ilmaisia. Muuten joutuu itse tekemään manuaalisesti vektoreilla ja layersäädöillä, jos jotain hienoa haluaa.
Tosin voin olla väärässäkin, kun itse suttailen tekstuureja lähinnä samalla vanhalla PS7:lla - ohhiss
Mullakin photoshop 7 ja olen kovasti kaipaillut valmiita kehyksiä. Mä vaan en löydä niitä neljääkään mistä sinä puhut =) joten neuvo minulle mistä ne 4 löytyy. Oma photarini puhuu suomea, joten on kauhean vaikea yrittää löytää engl. kielisin sanoin niitä valikoita ja työkaluja. Mutta mikä valikko tai työkalu pitää ottaa, että valmiit 4 löytyvät? Itse käytän kehystämiseen sitä valintatyökalua, valitsen haluamani paksuisen reunan ja sitten täyttötyökalulla muokkailen sitä erilaisin valotuksin, kuvioin ja läpinäkyvyyksin. Mutta olis kiva saada vaikka jotain tähtiä ja siveltimenraapaisuja reunoiksi, valmiina istuttamalla kuvaan. Monissa ilmais-ohjelmissakin on tuollaisia.
- 3D-jeessus
Nyt löytyi default actions.atm ainaki wood frame.. siis noi on vaan automatisoituja skriptejä tavallaan, mitkä tekee ton perushomman sun puolesta maskeineen yms. valotuksineen valmiiksi. Suosittelisin kyllä itse tekemään omia kehyksiä valmiiksi maskeilla ja tallennella niitä .psd:ksi myöhempiä käyttöjä varten, saat minkämallisia ikinä haluatkin. Jollet sitten jotain pluggareita/documentteja tai lisää noita action skriptejä hae netistä niitten tekoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940