varattiin juuri viikon reissu Palma Novaan, lähtö 30.4. Aikaisemmin pari kertaa Mallorcalla ollut kesä-heinäkuussa. Upea saari ja paljon katsottavaa ja nyt haluttiin kohde kun ilman lapsia lähdössä läheltä Palmaa. Eri palstoilta olen lukenut että toukokuussa säät voivat olla vielä todella epävaikaisia. Onko kellään kokemusta toukokuun alusta, minkälaiset ilmat ovat olleet. Ei haittaa vaikka täysin aurinkoista olekkaan kun saarella riittää kyllä katseltaa ja koettavaa vaikka autoillen, mutta ei nyt ihan haluaisia että koko viikko sataakaan. Eihän sääolosuhteista koskaan täysin varma voi olla kun keväällä menee, mutta kiva olisi kuulla muiden kokemuksia
Palma Nova toukokuussa
voikukka234
1
524
Vastaukset
- hajas
On oltu useamman kerran Mallorcalla toukokuun alussa ja joskus on tullut joku lyhyt sadekuuro, mutta useimmin on ollut aurinkoista ja lämmintä. Vedessä ei kyllä kovin kauan ole koska meri on vielä aika viilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063