Kattohuolto Kokkolassa?

Oma-kotitalo

Kuka tai mikä firma olisi Kokkolassa sellainen, joka pesisi ja käsittelisi tiilikaton. 10 vuotta vanha tiilikatto kun taitaa olla huoltoa vaille.

Hyviä neuvoja vastaanotetaan

18

1217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhdas katto

      Kannattaa Vesivekin jätkiltä kysyä, ne on ainakin ammattilaisia!

      • Anonyymi

        Halusi vaan vesivek väkisin vaihtaa meille syöksytorvet ja vesikourut. Ei ollut edes tarvetta. Että noin sellainen kokemus siitä firmasta. 5x puhelin soi samana päivänä.


    • ToinenMaalarimuualta

      Jeppis Maalarit pietarsaarersta. Hyvää ja nopeaa palvelua.

    • Kyllä hyvää jälkeä voi saada halvemmallakin. En ole suuri yritys, mutta teen työni hyvin alusta loppuun kerralla ja olen myös suhteellisen edullinen.

      Tiili, pelti- ja huopakaton pesu, sammalmyrkytys, pintakäsittely (suojaus) tai maalaus.
      Toiminta-alueet Uusimaa, Pirkanmaa ja koko Suomi.
      Monelle jo varmaan tuttu, pyydä tarjous. Hyvää vuotta 2020.

      WWW.KATTOHELP.FI

      • Anonyymi

        Pitää AINA suosia "omaa", Kokkolalaista erinomaista ammattitaitoa. Harmi kun joudun mainostamaan, mutta kun sitä aina peräänkuulutetaan, ja kun eräs firma teki lähes täydellisen työn: Peltikaton pesu, räystäsreunojen hionta ym; kiinnitysruuvien vaihto ja kaksinkertainen maalaus (kului 46 litraa mustaa maalia) ym...
        Työn jälki oli ja on parempi kuin "huono uusi". Liikkeen "pääkonttori" sijaitsee Ouluntiellä - "JT-rakennus Oy"... Kallein tarjous neljästä oli 14 500 euroa, kun mainittu firma - johon päädyimme laskutti koko urakasta VAIN noin 2600 euroa...Ja nyt ei naureta!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää AINA suosia "omaa", Kokkolalaista erinomaista ammattitaitoa. Harmi kun joudun mainostamaan, mutta kun sitä aina peräänkuulutetaan, ja kun eräs firma teki lähes täydellisen työn: Peltikaton pesu, räystäsreunojen hionta ym; kiinnitysruuvien vaihto ja kaksinkertainen maalaus (kului 46 litraa mustaa maalia) ym...
        Työn jälki oli ja on parempi kuin "huono uusi". Liikkeen "pääkonttori" sijaitsee Ouluntiellä - "JT-rakennus Oy"... Kallein tarjous neljästä oli 14 500 euroa, kun mainittu firma - johon päädyimme laskutti koko urakasta VAIN noin 2600 euroa...Ja nyt ei naureta!!!...

        Kuulin JT-rakennuksen mestari valitti työmiehelle että laittaa liikaa maalia kun se on kallista. Lopputulos oli se että maalia oli vain huntu josta näkyi läpi kaikki läikät ja ruosteet. Kannattaa katsoa perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin JT-rakennuksen mestari valitti työmiehelle että laittaa liikaa maalia kun se on kallista. Lopputulos oli se että maalia oli vain huntu josta näkyi läpi kaikki läikät ja ruosteet. Kannattaa katsoa perään.

        Aha, vain niin. "Katsoin perään", sillä olin mukana hommissa "hanslankarina", eli "seurustelu-upseerina". Olet ehkä oikeassa joittenkin firmojen osalta, mutta tuskin JT:n. Toisaalta katsokoon valittaja peiliin. Se on varmaa, minua ei kuseteta. Pitää muistaa valitusoikeus (palautus) 14 vuorokautta, eikö? Ja nyt ei ole aihetta lau...., eiku nauruun!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin JT-rakennuksen mestari valitti työmiehelle että laittaa liikaa maalia kun se on kallista. Lopputulos oli se että maalia oli vain huntu josta näkyi läpi kaikki läikät ja ruosteet. Kannattaa katsoa perään.

        JT-on varmaan halvin ja on myös sitä "lessu mafiaa" josta on paljon puhuttu. Ne kohteet mitä olen itse nähnyt ovat kyllä luokattoman huonoa jälkeä. Varsinkin timpurin hommissa jälki on sellaista että vanhan timpurin "silmä sairastaa" ei pysty katsoa kun sattuu niin.


    • Anonyymi

      Minä en ymmärrä. Erääseen rivitaloon uusittiin peltikatto, vaikka katto näytti ihan uudelta, ei ollut 30 vuotta vanhempi rivitalo.
      Täysin turhaa rahan tuhlausta uusia katto, jos katossa ei ole mitään vikaa.

      • Anonyymi

        Nyt puhut asiaa. Kattomme täytti v 2016 28 vuotta, kuin "tyttö parhaimmillaan"...
        Materiaali on (R......n) mustaa muovitettua aaltopeltiä. Totesimme JT-firman johtajakaksikon kanssa, että katto on yllättävän hyvässä kunnossa. Ainoastaan "silloiset" lyhyehköt ruuvit vaihdettiin pitempiin, sillä muutama niistä oli irronnut runkopalkista - takstoolista (säävaihtelut, myrskytuulet, tiivistekumien hapristuminen ym). Myös sadevesi/lumi/jää oli kuluttanut räystäspeltiä muutamasta kohdasta (muovipintaa) parin-kolmen millin verran.
        Olemme työn tulokseen erittäin tyytyväisiä. Kattomme on parempi kuin "huono uusi". Eikä korjaus maksanut "maltaita". Leikkisästi puhuen, firma antoi takuun seuraavalle 30- vuotis kaudelle, hah hah haaa!!!... Huom, nyt saa nauraa - tyytyväisenä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut asiaa. Kattomme täytti v 2016 28 vuotta, kuin "tyttö parhaimmillaan"...
        Materiaali on (R......n) mustaa muovitettua aaltopeltiä. Totesimme JT-firman johtajakaksikon kanssa, että katto on yllättävän hyvässä kunnossa. Ainoastaan "silloiset" lyhyehköt ruuvit vaihdettiin pitempiin, sillä muutama niistä oli irronnut runkopalkista - takstoolista (säävaihtelut, myrskytuulet, tiivistekumien hapristuminen ym). Myös sadevesi/lumi/jää oli kuluttanut räystäspeltiä muutamasta kohdasta (muovipintaa) parin-kolmen millin verran.
        Olemme työn tulokseen erittäin tyytyväisiä. Kattomme on parempi kuin "huono uusi". Eikä korjaus maksanut "maltaita". Leikkisästi puhuen, firma antoi takuun seuraavalle 30- vuotis kaudelle, hah hah haaa!!!... Huom, nyt saa nauraa - tyytyväisenä...

        Nåin on. Ressu on on rikas, rakas ja raitis, Kokkolan Kingsi, Kokkojoen puhdistaja, Tervaholman Tervajärven keksijä, suunnittelija ja muutenkin Kokkolan viisain mies - lähes kenraali... On etuoikeutettua ja mukavaa olla Ressun, Kivelän Reijon kaveri. Tapaamme lähes päivittäin VesiVeijarissa. Tänään Ressu lauloi kappaleen, jota en ole koskaan kuullut: "Tupakat pois ja piiput piiloon".., muuta en muista. Viime viikolla Ressun pukuhuonelaulu oli "kulkuripoikani Jaan", ehkä siksi, kun Jan, kuka lie asteli pukuhuoneeseen. Muutama viikko sitten Ressu lauloi "veteraanin iltahuudon". Silloin tuli jopa tippa silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nåin on. Ressu on on rikas, rakas ja raitis, Kokkolan Kingsi, Kokkojoen puhdistaja, Tervaholman Tervajärven keksijä, suunnittelija ja muutenkin Kokkolan viisain mies - lähes kenraali... On etuoikeutettua ja mukavaa olla Ressun, Kivelän Reijon kaveri. Tapaamme lähes päivittäin VesiVeijarissa. Tänään Ressu lauloi kappaleen, jota en ole koskaan kuullut: "Tupakat pois ja piiput piiloon".., muuta en muista. Viime viikolla Ressun pukuhuonelaulu oli "kulkuripoikani Jaan", ehkä siksi, kun Jan, kuka lie asteli pukuhuoneeseen. Muutama viikko sitten Ressu lauloi "veteraanin iltahuudon". Silloin tuli jopa tippa silmään.

        Loisto esimerkki kuinka asiakas on kehuttu tyytyväiseksi ja kehujahan Ressu rakastaa. Siinä on kyllä pelisilmä toiminut ja päälle vielä reilu "takuu". Työmaalla ehkä kannettu työkaluja edestakaisin ja tehty vain työn ääniä. Sen on sitten "halvalla" saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut asiaa. Kattomme täytti v 2016 28 vuotta, kuin "tyttö parhaimmillaan"...
        Materiaali on (R......n) mustaa muovitettua aaltopeltiä. Totesimme JT-firman johtajakaksikon kanssa, että katto on yllättävän hyvässä kunnossa. Ainoastaan "silloiset" lyhyehköt ruuvit vaihdettiin pitempiin, sillä muutama niistä oli irronnut runkopalkista - takstoolista (säävaihtelut, myrskytuulet, tiivistekumien hapristuminen ym). Myös sadevesi/lumi/jää oli kuluttanut räystäspeltiä muutamasta kohdasta (muovipintaa) parin-kolmen millin verran.
        Olemme työn tulokseen erittäin tyytyväisiä. Kattomme on parempi kuin "huono uusi". Eikä korjaus maksanut "maltaita". Leikkisästi puhuen, firma antoi takuun seuraavalle 30- vuotis kaudelle, hah hah haaa!!!... Huom, nyt saa nauraa - tyytyväisenä...

        Onkohan tämä JT:n mainos kanava kun kehut tuntuu kirjoittaneen yksi ja sama henkilö. Ja epäilisimpä että noin 30 vuotta vanhassa katossa on vielä lyöty kattopeltinauloilla harjanpäältä kiinnii. Ei siis pohjasta kuin nykyään ruuvilla ja kyllä ne kaikki on kiinni laudoituksessa eikä missään mystisessä "runkopalkissa".


    • Anonyymi

      Joo se JT-rakennus on lestamafiaa. Rahat pois meininki, tekevät suht hyvää joa katsoo perään mutta jos voivat luistaa niin sen tekevät. Olen itse LVI-asentaja ollut heidän kanssaan muutamat työmaat. Oikovat paikoissa jotka eivät näy päälle. Työntekijät sukulaisia tai mamuja huonolla palkalla.

      • Anonyymi

        Kattoremontti teetetään n. kerran elämässä ja se tietysti on paras firma, jolla on tullut sen teetättäneeksi. Näin on varmasti ressullakin ja tarinassa reilusti omakehulisää sekä väh. 60% satua kuten kaikki arvaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattoremontti teetetään n. kerran elämässä ja se tietysti on paras firma, jolla on tullut sen teetättäneeksi. Näin on varmasti ressullakin ja tarinassa reilusti omakehulisää sekä väh. 60% satua kuten kaikki arvaavat.

        Kiitos. Ressu (Reijo Kivelä) on tunnetusti Kokkolan rehellisin mies, eikä hänellä ole tarvetta kehua ketään - saati itseään. Kuten sanoin, en haluaisi mainostaa enkä missään nimessä kehua ketään toista parempana. Joten olkoon "lessu tai tessu", niin se ei minulle kuulu. Kunhan työn jälki on tyydyttävää, tai jopa "priimaa". Siksi en haluaisi osallistua tähän joutavaan "juupas- juupas - onkos onkos" -keskusteluun/väittelyyn kuten kaikki tuhannet ystäväni, kaverini ja rakkaani sen tietävät, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ressu (Reijo Kivelä) on tunnetusti Kokkolan rehellisin mies, eikä hänellä ole tarvetta kehua ketään - saati itseään. Kuten sanoin, en haluaisi mainostaa enkä missään nimessä kehua ketään toista parempana. Joten olkoon "lessu tai tessu", niin se ei minulle kuulu. Kunhan työn jälki on tyydyttävää, tai jopa "priimaa". Siksi en haluaisi osallistua tähän joutavaan "juupas- juupas - onkos onkos" -keskusteluun/väittelyyn kuten kaikki tuhannet ystäväni, kaverini ja rakkaani sen tietävät, hah hah haaa!!!...

        Heh heh, soopaa suoltaa tuutin täydeltä...


    • Anonyymi

      Alkuperäiseen viestiin vastaus, jos voit niin tee itse kattohuolto jos voit sen turvallisesti tehdä. Harjaa tiilet puhtaaksi ja huuhtele hyvin, tarkista että ovat ehjiä ja sitten telalla maalia paksusti päälle. Äläkä missään nimessä käytä painepesuria!!!!
      Jos et voi itse tehdä niin kysyisin paikallisilta kattofirmoilta, tietävät mitä tekevät. Maalareita löytyy joka lähtöön ja edellä olevaan keskusteluun en kommentoi mitään.
      T. Kokenut kattopeltiseppä paikallisesta yrityksestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1372
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      86
      880
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe