Olemme suunnitelleet halpaa matkaa heti kesän alkuun. Mukaan on lähdössä 3-5 aikuista ja ainakin 5 lasta/nuorta. Ideoita toimiviin järjestelyihin, matkakohteeksi ja muuhun!
Etsimme siis kohdetta Euroopasta. Lyhyt kaupunkiloma (ok, myös ranta kelpaa) olisi kiinnostava, miten Pariisi? Onko liian kallis paikka? Matkan kestoksi olemme miettineet 4-7 päivää, eli suhteellisen lyhyt loma kyseessä. Tärkein peruste on kuitenkin halpa hinta ja hauska matka lyhyellä "varoitusajalla".
Kokemuksia?
HALPA ja HAUSKA pikamatka - minne?
<lomailija>
2
524
Vastaukset 2
- Huusi
Jos tärkein peruste on halpa hinta niin Pariisi kannattaa unohtaa. Suunnatkaa miuluumin itäiseen Eurooppaan: Praha, Varsova, Krakova tai vaikka Riika on upeita kaupunkeja ja varmasti edullisempia kuin ylihinnoiteltu Pariisi. Hauskaa matkaa, minne ikinä päätättekin lähteä! :)
- ''' ''' '''
Turusta suoraan Wizzairilla Gdanskiin. Pitkä hiekkaranta, upea vanha kaupunki, ostoksia, hyvää ruokaa ja todella edullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532