Bitaddict kutsu

heeeb0

Voisko joku ystävällinen lähettää minulle kutsun,oli 4 jako rationa mutta intin takia en voinut käyttää BA:ta niin tunnus lähti että poksahti :/. [email protected]

32

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilpe
    • polskiolski
    • :)
    • .......,,,
    • Unknown_

      Jos jollakin on e-tankeriin kutsu niin voin vaihtaa BA

    • juho
    • Teija
    • f

      Minulla olisi, mitä saisi vaihdossa? :)

    • koltteriiii
    • Jontbe

      [email protected] ilmottautuu!
      Suuret kiitokset mikäli joku oikeasti antaa kutsun!
      Ehkä voin antaa jotain vaihdossa =)

    • BytetJakoon

      Multa saa kutsun BA:han jos saan vaihdossa ainoastaan FB:hen?

      • dffdfdfd

        Facebookkiin?


    • nmatee
    • kutsujahan ei saa lähetellä tuntemattomille ja täältäkin niitä löytyy ketä niitä on valmis lähettää. ei muuta ku linkki tästä aiheesta BA:n ylläpidolle ni saadaa sääntöjen rikkojat pois!

    • fdfgdf

      Mitenkäs meinaat että BA:n ylläpito tunnistaa ketä täällä on. BA:ssa on muuten kutsut pois käytöstä joten turha pyydellä kutsuja

      • Nämä ba:n käyttäjät jotka jakaa s-posti osoitteitaan niin eiköhän ylläpito tarkista ne ja jos sellanen s-posti löytyy ba:n käyttäjä listoilta ni eiks homma oo aika selvä sitte?


    • sszzcz

      Jos käyttää samaa sähköpostiosoitetta niin sitten kyllä.

      • no sitä mä meinasinki :) mut saaha ne ip osotteenki selville.. niihä ne sen tagi raiskaajanki kii otti jos oikein ymmärsin foorumia lukiessani


      • dgdhr
        topsander kirjoitti:

        no sitä mä meinasinki :) mut saaha ne ip osotteenki selville.. niihä ne sen tagi raiskaajanki kii otti jos oikein ymmärsin foorumia lukiessani

        Miten ne ip numerot saa Suomi24:stä selville?


      • dgdhr kirjoitti:

        Miten ne ip numerot saa Suomi24:stä selville?

        Jos kato suomi24:n ja ba:n ylläpitäjä on sama ni eiköhä se keinot keksi :DD no ei, mut ei oo tietoo ku en oo perehtyny mut eiköhä se jollekki nörtille oo iha arkipäivää selvittää muitten ip osotteita...


    • reah ear

      Muutama kutsu BitAddictiin lähetetty. Hotmail-osoitteet eivät näytä toimivan.

      • Suolessa Trollataan

        Bitaddict on lopettanut toimintansa.

        Tuo yläpuolinen kaveri on trolli, jolla ei ole elämää, oli pakko itsekin parilla viestillä osallistua provo trollaukseen, kun täällä se on niin helppoa.

        Ottakaa opiksenne, älkääkä välittäkö/provosoituko mitä jaskaa trollit täällä heittää, älkääkä myöskään antako siihen mahdollisuutta, sen estätte sillä ettette kirjoittele/osallistu näihin keskusteluihin trackkereistä.


    • Suolessa Trollataan

      Eikun mitä minä nyt sekoilenkaan. Siis yläpuolella ei ole mutta siihen väliin on päässyt joku mutta kellon aika!

      • trolololololololololoollloololololololololol


    • eh5 rhthtsr

      Löytyy yhä kutsuja BitAddictiin. Aktiivisuuteen panostetaan nyt.
      Tracker toimii kuten ennenkin. Ainoastaan miinuksella olevat käyttäjät ja muut huonot käyttäjät jotka eivät julkaise, siivottu pois.

      BitAddictin ylläpidolla EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ muiden sivustojen kanssa.

    • 130.255.191.157
      • varpjpoj ar f

        Onkohan mitään nolompaa kuin paljastaa oma valheensa itse laittamillaan linkeillä? Heh heh. Hävettääkö?


      • ilmainenlataus
        varpjpoj ar f kirjoitti:

        Onkohan mitään nolompaa kuin paljastaa oma valheensa itse laittamillaan linkeillä? Heh heh. Hävettääkö?

        Vähän hävettää. Käykää silti!


    • sdfzdh haethtes

      Onkohan mitään nolompaa kuin paljastaa oma valheensa itse laittamillaan linkeillä? Heh heh. Hävettääkö?

      • 666

      • wt3qtbq5yt
        666 kirjoitti:

        Maaafian poju se taas täällä näämmä trollaa....

        http://www.whoismind.com/whois/ilmainenlataus.com.html

        Domain-IP: 130.255.191.157

        http://www.whoismind.com/whois/bitaddict.org.html

        Domain-IP: 130.255.191.157

        .....sua ei usko ketään Trolli, mitä tuo sinun linkkisi on todistavinaan???....ainiin ei trollin tarvii mitään muuta tehdä ku yrittää epätoivoisesti "hajoita ja hallitse" periaatetta........oot niin pelle, ettet aiheuta kuin sääliä tyhmyyttäsi kohtaan....HAHHAAHHAA

        Onkohan mitään nolompaa kuin paljastaa oma valheensa itse laittamillaan linkeillä? Heh heh. Hävettääkö?


    • tsrh dtidt y

      Löytyy yhä kutsuja BitAddictiin. Aktiivisuuteen panostetaan nyt.
      Tracker toimii kuten ennenkin. Ainoastaan miinuksella olevat käyttäjät ja muut huonot käyttäjät jotka eivät julkaise, siivottu pois.

      BitAddictin ylläpidolla EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ muiden sivustojen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe