Ratsastuskoulu

Alkeiskurssille

Hei
Tyttäreni 9 v haluaisi aloittaa ratsastusharrastuksen. Olisiko kenelläkään suositella hyvää tallia, jossa kilttejä ratsuja Liedon lähistöltä?

6

1581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastusten etsiä

11 v tyttö haluaisi aloittaa ratsastusharrastuksen. En tiedä mistä löytyisi talleja. Löytyisikö mieluiten Espoon alueelta sopivia talleja? En oikein usko että löytyy helposti alkeiskurssilaisille tallia.

• tuutikki maija

Liedon lähistöltä en löytännut "hyvää" tallia. Espoossa on Nuuksiossa hyvä talli alkeiskurssilaisille. Hinta on aika suuri, ellei ota yksityistunteja.

RATSASTUSKORTIT
        Kausikortti 19 kertaa
        (myös jatko- ja estealkeiskurssit) 589,00 euroa
        Pienryhmä 19 kertaa 836,00 euroa
        Minitunnit (kausikortti 19 kertaa) 589,00 euroa
        Alkeiskurssit 10 kertaa 330,00 euroa

10x ratsastuskortti 350,00 euroa

YKSITTÄISET RATSASTUSTUNNIT
        Irtotunti 37,00 euroa
        Yksityistunti 60,00 euroa
        Yksityistunti 0,5 tuntia 30,00 euroa
        Pienryhmä irtotunti 47,00 euroa
        Liinatunti 0,5 h 30,00 euroa
        Lasten talutus 0,5 tuntia avustajan kanssa 20,00 euro

Puhelinpäivystys 050-301 3301
        Olemme ottaneet käyttöön puhelinpäivystyksen MA-LA kello 15-16.00

Opettajamme Anne Ahokas ja Mariia Laihi päivystävät kys. ajankohtana. Kiireellisissä tapauksissa lähetätekstiviesti.

Nuuksion Ratsastuskeskus, Kaitakorventie 3-11, Espoo, p. 050-301 3301

Copyright © 2009 Nuuksion Ratsastuskeskus.

• 35

Kaikki Espoon tallit lapsena ja aikuisiällä kolunneena äitinä suosittelen Ursun tallia Luukissa (Luukintie 18). Yksityishevosten ammattilaisen pitämä täyshoitotalli, jossa pienryhmätunteja (4 oppilasta) 2 päivänä viikossa, yksilöllinen ja hyvä opetus (30e/h). Valaistu kenttä, loistavat maastot. Mukavia vuokraponejakin saatavilla. http://ursuntalli.sivustot.fi/toiminta/

• Anonyymi
        35 kirjoitti:

Kaikki Espoon tallit lapsena ja aikuisiällä kolunneena äitinä suosittelen Ursun tallia Luukissa (Luukintie 18). Yksityishevosten ammattilaisen pitämä täyshoitotalli, jossa pienryhmätunteja (4 oppilasta) 2 päivänä viikossa, yksilöllinen ja hyvä opetus (30e/h). Valaistu kenttä, loistavat maastot. Mukavia vuokraponejakin saatavilla. http://ursuntalli.sivustot.fi/toiminta/

Ursun talli on todella hyvä talli! Käyn siellä itse ursun ratsastustunneilla mutta Ursula on meidän sukulainen :) Ursulan lapsi on minun kummitätini ja minun serkkuni :) ensi viikolla jut taas tunti ursulla :) itse menen aina vanhalla todella kiltillä hevosella pulkkisella se on helppo ja tottelevainen noin 20v poni :) <3

• Anonyymi

Porvoon Kylmäkiventie talli ❤️

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe