Ratsastuskoulu

Alkeiskurssille

Hei
Tyttäreni 9 v haluaisi aloittaa ratsastusharrastuksen. Olisiko kenelläkään suositella hyvää tallia, jossa kilttejä ratsuja Liedon lähistöltä?

6

2152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastusten etsiä

11 v tyttö haluaisi aloittaa ratsastusharrastuksen. En tiedä mistä löytyisi talleja. Löytyisikö mieluiten Espoon alueelta sopivia talleja? En oikein usko että löytyy helposti alkeiskurssilaisille tallia.

• tuutikki maija

Liedon lähistöltä en löytännut "hyvää" tallia. Espoossa on Nuuksiossa hyvä talli alkeiskurssilaisille. Hinta on aika suuri, ellei ota yksityistunteja.

RATSASTUSKORTIT
        Kausikortti 19 kertaa
        (myös jatko- ja estealkeiskurssit) 589,00 euroa
        Pienryhmä 19 kertaa 836,00 euroa
        Minitunnit (kausikortti 19 kertaa) 589,00 euroa
        Alkeiskurssit 10 kertaa 330,00 euroa

10x ratsastuskortti 350,00 euroa

YKSITTÄISET RATSASTUSTUNNIT
        Irtotunti 37,00 euroa
        Yksityistunti 60,00 euroa
        Yksityistunti 0,5 tuntia 30,00 euroa
        Pienryhmä irtotunti 47,00 euroa
        Liinatunti 0,5 h 30,00 euroa
        Lasten talutus 0,5 tuntia avustajan kanssa 20,00 euro

Puhelinpäivystys 050-301 3301
        Olemme ottaneet käyttöön puhelinpäivystyksen MA-LA kello 15-16.00

Opettajamme Anne Ahokas ja Mariia Laihi päivystävät kys. ajankohtana. Kiireellisissä tapauksissa lähetätekstiviesti.

Nuuksion Ratsastuskeskus, Kaitakorventie 3-11, Espoo, p. 050-301 3301

Copyright © 2009 Nuuksion Ratsastuskeskus.

• 35

Kaikki Espoon tallit lapsena ja aikuisiällä kolunneena äitinä suosittelen Ursun tallia Luukissa (Luukintie 18). Yksityishevosten ammattilaisen pitämä täyshoitotalli, jossa pienryhmätunteja (4 oppilasta) 2 päivänä viikossa, yksilöllinen ja hyvä opetus (30e/h). Valaistu kenttä, loistavat maastot. Mukavia vuokraponejakin saatavilla. http://ursuntalli.sivustot.fi/toiminta/

• Anonyymi
        35 kirjoitti:

Kaikki Espoon tallit lapsena ja aikuisiällä kolunneena äitinä suosittelen Ursun tallia Luukissa (Luukintie 18). Yksityishevosten ammattilaisen pitämä täyshoitotalli, jossa pienryhmätunteja (4 oppilasta) 2 päivänä viikossa, yksilöllinen ja hyvä opetus (30e/h). Valaistu kenttä, loistavat maastot. Mukavia vuokraponejakin saatavilla. http://ursuntalli.sivustot.fi/toiminta/

Ursun talli on todella hyvä talli! Käyn siellä itse ursun ratsastustunneilla mutta Ursula on meidän sukulainen :) Ursulan lapsi on minun kummitätini ja minun serkkuni :) ensi viikolla jut taas tunti ursulla :) itse menen aina vanhalla todella kiltillä hevosella pulkkisella se on helppo ja tottelevainen noin 20v poni :) <3

• Anonyymi

Porvoon Kylmäkiventie talli ❤️

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      452
      3849
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3036
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1440
    4. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1254
    5. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      19
      1178
    6. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      29
      1112
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      892
    8. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      854
    9. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      58
      846
    10. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      68
      770
    Aihe