Mistä voisi johtua seuraava juttu: Skype ei toiminut, poistettiin vanha, asennettiin uusi, alkoi tomia.
Parin minuutin kuluttua kone ilmoitti että, et voi kaapata videota, kamera toisen käytössä. Kone on kiinni lanka verkossa. Koneessa on myös toinen käyttäjä joka on kirjautunut ulos koneesta
epätoivoinen111
5
453
Vastaukset
- voivoivoivoivoi
Onko todellakin niin ,että kukaan ei tiedä asiaan vastausta. Erittäin ikävää.
- jellovi
se kamera on toisen ohjelman käytössä ? Tutkippa ne kameran asetukset.
- voivoivoivoivoi
jellovi kirjoitti:
se kamera on toisen ohjelman käytössä ? Tutkippa ne kameran asetukset.
esimerkiksi missä?
- 1819
voivoivoivoivoi kirjoitti:
esimerkiksi missä?
siinä laatikon oikeassa yläkulmassa lukee tarkista puhelun laatu. Kameran kohdalla lukee mulla että
lähettämäsi videokuva on normaalilaatuista. Jos kuva ei näy varmista että on uusimmat ajurit tai kytke kamera eri usb-porttiin ja käynnistä skype uudelleen.
Suunnillen noin, ei voinut kopsata tuota tekstiä. - voivoivoivoivoi
1819 kirjoitti:
siinä laatikon oikeassa yläkulmassa lukee tarkista puhelun laatu. Kameran kohdalla lukee mulla että
lähettämäsi videokuva on normaalilaatuista. Jos kuva ei näy varmista että on uusimmat ajurit tai kytke kamera eri usb-porttiin ja käynnistä skype uudelleen.
Suunnillen noin, ei voinut kopsata tuota tekstiä.Ei auta, aina vaan sama teksti eikä kuvaa tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623