Yöelämässä tulee sellasii taloja jossa on tosi matala kellari, jossa vampyyrit asustaa. Mutta kun yritän mennä sinne alas, en osaa vaihtaa kuvakulmaa niin, että näkisin painaa simin sinne arkkuun. Joten miten saisin kuvakulman näkymään ylhäältäpäin? TS2
Kuvakulma
Haukku02
3
2052
Vastaukset
- _rapu_
oliko niin, että painat hiiren oikeaa näppäintä, ja "vedät" sitä kuvakulmaa ylöspäin.
- Anonyymi
Mulla ei oo harmainta aavistusta miten simin näkymään mennään ps 4: jällä, voiko joku kertoa?
- Anonyymi
Jos haluat apua kiinnitä huomiota kirjoitusasuun ja älkää nostako vanhoja ketjuja, jotkut yli kymmenen vuoden takaa. Jos haluat tietoa sims 4:ään aloita uusi ketju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668