oletteko törmänneet meduusoihin kreetalla? kesäkuussa lähtö ja pieni pelko kyseisiin olioihin.( kuukausi sitten jouduin uhriksi thaimaassa)
Vastaukset 8
- kreetalle kesäkuussa
Soudan lahden rannalla moisia olen tavannut, pieniä...rantavahti karjui kaikki pois vedestä..
- kh
onneks on hotellissa uima-allas!
- Hip-hei-hurraa
kertaa olen olut Kreetalla, enkä ole tavannut meduusoja. Ei silti, ei leikkimistä niiden kanssa. Kyselepä kreikka.net palstalla.
Kyllähän niihin voi törmätä, tosin välimeressä ei ole hengenvaarallisia meduusoja kuten intian valtameressä. esim.merirosvoalus vai mikä sen nimi nyt oli :D
Toki ne polttavia ovat silti.
- kuollut perä
juu olen, istahdin tossa kreetalla viikko sitten ollessani yhden päälle. olin gramvousa- nähtävyydessä, ja istahdin rantakivikkoon. tuloksena on nyt puoli takamusta jälkien peittämä. tsemppiä! ja varokaa rantakivikoita.
- surrri
Rethymnonin rannalla ei näkynyt. Luulisin rannan myös olevan sen verran pitkä ja loiva, että meduusoja ei sinne juuri eksy.
- uimarit kreetalla
Oltiin kesä/heinäkuun vaihteessa Rethymnonissa ja kyllä siellä silloin oli paljon pieniä meduusoja. Uimme niiden seassa ja ihan vaarattomiahan nuo olivat. Paikalliset itse myös olivat uimassa eivätkä niihin sen enempää kiinnittäneet huomiota. Minä otin jopa käteen siis niin, että käsissä oli myös vettä ja ei siitä mitään tullut. Eiköhän ne vaaralliset meduusat ole ihan muualla joten uimaan vaan.
- Anonyymi
uimarit kreetalla kirjoitti:
Oltiin kesä/heinäkuun vaihteessa Rethymnonissa ja kyllä siellä silloin oli paljon pieniä meduusoja. Uimme niiden seassa ja ihan vaarattomiahan nuo olivat. Paikalliset itse myös olivat uimassa eivätkä niihin sen enempää kiinnittäneet huomiota. Minä otin jopa käteen siis niin, että käsissä oli myös vettä ja ei siitä mitään tullut. Eiköhän ne vaaralliset meduusat ole ihan muualla joten uimaan vaan.
Kannattaa ottaa viinietikkaa tai etikkaa varalle mukaan. Sitä suositellaan meduusan
pistämään ensiavuksi. Katsoo vaan, etti vahingossa ota sitä sisäisesti, sillä etikkaa
laitetaan ulkoisesti haavakohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty521650Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3681383- 681166
Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381164Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3531103Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137989Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel37892Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204808Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i98661- 62658