Limewiren ja nyt nettiin tuli tohon yläpuolelle joku Limewiren etsimis juttu. Miten sen saa tosta pois? Osaisko kukaan sanoo?
Latasin
8
368
Vastaukset
- tuppo96
tarkenna toi etsimis juttu ??
- 9
tossa on tollanen Limewiren limetin kuva ja sen vieressä on tollanen laatikko missä nyt sitten lukee "search the web".
- ää??
9 kirjoitti:
tossa on tollanen Limewiren limetin kuva ja sen vieressä on tollanen laatikko missä nyt sitten lukee "search the web".
Onks se niiku toolbar ??
- 13
Netin yläpuoli?
- 9
se on tossa sivun yläpuolella.
Mä mistään toolbareista tiiä? :D - gkvf
9 kirjoitti:
se on tossa sivun yläpuolella.
Mä mistään toolbareista tiiä? :Djoo siis klikkaa sil oikeal hiiren näppäimel siit kohtaa mis se on tai jostain sen vierest (ei yläpuolelt tai alapuolelta) sit siin pitäs lukee jotai limewire toolbar tai jotai sellasta nii siit paina ni sen pitäs lähtee pois
- gkvf
gkvf kirjoitti:
joo siis klikkaa sil oikeal hiiren näppäimel siit kohtaa mis se on tai jostain sen vierest (ei yläpuolelt tai alapuolelta) sit siin pitäs lukee jotai limewire toolbar tai jotai sellasta nii siit paina ni sen pitäs lähtee pois
siiis jos sul on IE (explorel) en oo tost fire foxist varma
- 9
gkvf kirjoitti:
siiis jos sul on IE (explorel) en oo tost fire foxist varma
sain ton pois :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871514
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141410Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras561230- 291119
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46918- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715