Limewiren ja nyt nettiin tuli tohon yläpuolelle joku Limewiren etsimis juttu. Miten sen saa tosta pois? Osaisko kukaan sanoo?
Latasin
8
268
Vastaukset
- tuppo96
tarkenna toi etsimis juttu ??
- 9
tossa on tollanen Limewiren limetin kuva ja sen vieressä on tollanen laatikko missä nyt sitten lukee "search the web".
- ää??
9 kirjoitti:
tossa on tollanen Limewiren limetin kuva ja sen vieressä on tollanen laatikko missä nyt sitten lukee "search the web".
Onks se niiku toolbar ??
- 13
Netin yläpuoli?
- 9
se on tossa sivun yläpuolella.
Mä mistään toolbareista tiiä? :D - gkvf
9 kirjoitti:
se on tossa sivun yläpuolella.
Mä mistään toolbareista tiiä? :Djoo siis klikkaa sil oikeal hiiren näppäimel siit kohtaa mis se on tai jostain sen vierest (ei yläpuolelt tai alapuolelta) sit siin pitäs lukee jotai limewire toolbar tai jotai sellasta nii siit paina ni sen pitäs lähtee pois
- gkvf
gkvf kirjoitti:
joo siis klikkaa sil oikeal hiiren näppäimel siit kohtaa mis se on tai jostain sen vierest (ei yläpuolelt tai alapuolelta) sit siin pitäs lukee jotai limewire toolbar tai jotai sellasta nii siit paina ni sen pitäs lähtee pois
siiis jos sul on IE (explorel) en oo tost fire foxist varma
- 9
gkvf kirjoitti:
siiis jos sul on IE (explorel) en oo tost fire foxist varma
sain ton pois :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845327Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.323544Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j562927Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372135Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611896Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861676- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71195