Limewiren ja nyt nettiin tuli tohon yläpuolelle joku Limewiren etsimis juttu. Miten sen saa tosta pois? Osaisko kukaan sanoo?
Latasin
8
300
Vastaukset
- tuppo96
tarkenna toi etsimis juttu ??
- 9
tossa on tollanen Limewiren limetin kuva ja sen vieressä on tollanen laatikko missä nyt sitten lukee "search the web".
- ää??
9 kirjoitti:
tossa on tollanen Limewiren limetin kuva ja sen vieressä on tollanen laatikko missä nyt sitten lukee "search the web".
Onks se niiku toolbar ??
- 13
Netin yläpuoli?
- 9
se on tossa sivun yläpuolella.
Mä mistään toolbareista tiiä? :D - gkvf
9 kirjoitti:
se on tossa sivun yläpuolella.
Mä mistään toolbareista tiiä? :Djoo siis klikkaa sil oikeal hiiren näppäimel siit kohtaa mis se on tai jostain sen vierest (ei yläpuolelt tai alapuolelta) sit siin pitäs lukee jotai limewire toolbar tai jotai sellasta nii siit paina ni sen pitäs lähtee pois
- gkvf
gkvf kirjoitti:
joo siis klikkaa sil oikeal hiiren näppäimel siit kohtaa mis se on tai jostain sen vierest (ei yläpuolelt tai alapuolelta) sit siin pitäs lukee jotai limewire toolbar tai jotai sellasta nii siit paina ni sen pitäs lähtee pois
siiis jos sul on IE (explorel) en oo tost fire foxist varma
- 9
gkvf kirjoitti:
siiis jos sul on IE (explorel) en oo tost fire foxist varma
sain ton pois :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635162Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2544222Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty593821Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372206Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.221564Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar621217Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6939- 94879
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31837