Tarjolla olis vm 99 aj 50t... mitä siitä kannattaa tarkistaa? onko hinta 2t liikaa? tai mitä siihen hintaan saa...
Onko kuinka iso pyörä? yleisesti "tyttöpyörä", joten onko matala?
Mitä kuuluu keväthuoltoon? Jos omistaja sanoo viime kesänä vaihtaneensa öljyt. tankki puolillaan. ja kait lämpimässä talven.
ostan ER 5
1
546
Vastaukset
- äippä74
on se matala itelläni seisoo pihassa samanlainen ja 162cm pitkä likka ja hyvin yletän... 2t on aikas hyvä hinta jos pyörä on kunnossa ja muuten siisti!! kysy nyt kuitenkin koska akkua on vaihdettu ja tulppia, ilmansuodatin... ne ei oo kyl kovin kalliita jos ite osaa vaihtaa mut niistä tulee ärsyttäviä vikoja jos eivät oo kunnossa... keväällä katotaan ne öljyt vähän tarkistellaan jarruja ja renkaiden kuntoa etteivät ole ihan sileet ja sit ketjut rasvataan tietty ja muutoinkin n.500km välein kantsii hiukan rasvata siihen menee aikaa 30sek. Ja jos tankki on ollu puolillaan bensaa se on saattanu kerätä sinne vettä et tarkista se kans siitä tulee kiva kenguru meininki jos siellä on kondenssi vettä tankissa :) ja sit vaan kovaa ajoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37581
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446