Suunnittelen kaverini kanssa matkaa Losiin syksyksi. Tulen olemaan 19-vuotias siihen mennessä ja kaverini 18. Ongelmallisinta tällä hetkellä tuntuu olevan majoitus: tiedän, että läheskään kaikki majoitusliikkeet eivät ota alle 21-vuotiaita jos ei ole vanhempaa henkilöä mukana. Hyvin harva hostelli/vastaava kuitenkin ilmoittaa sivuillaan ottaako alle 21-vuotiaita vai ei.
En jaksaisi ruveta lähettämään mailia erikseen jokaiselle puljulle LA:ssa, joten kysynpä täällä, onko kellään kokemuksia tällaisista majoitusliikkeistä LA:n seudulla, mieluiten Hollywood-Santa Monica -akselilla (tai jossain siellä suunnalla edes).
Tiedän että ainakin USA Hostels Hollywood suostuu majoittamaan 18 vuotta täyttäneitä, mutta haluaisin hinta- ja sijaintivertailun kannalta muitakin vaihtoehtoja.
TL;DR: Onko LA:n alueella hostelleja, joihin 18- ja 19-vuotiaat jannut pääsisivät majoittumaan?
Alle 21v majoitusta LA:ssa?
möhmöhmöh!
1
559
Vastaukset
- Pera K.
Olen matkustellut pitkin poikin jenkkilää, myös alle 21-vuotiaana, eikä koskaan, SIIS IKINÄ, kukaan ole koskaan ollut kiinnostunut iästäni. Jos luottokortti löytyy, se riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202239
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311635Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm101580Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1721532- 331276
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv71106Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja55958Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko17865Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38835Olin koko ajan
Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to72763