kaikki jotka ovat käyneet valmismatkalla Dubaissa, minkä tahansa firman järjestämänä, mitä matkatoimistoa suosittelisitte? Oliko teidän lomanne onnistunut toimiston osalta?
paras matkatoimisto
5
627
Vastaukset
- Taateli..
Finnmatkat järjesti ja asiointi hoituu netin kautta.
- syksyä ootellessa
Suomesta valmismatkoja Dubaihin tekee vain Aurinkomatkat ja Finnmatkat. Molemmilla käyty ja ehkä enemmän Aurinkomatkoihin tyytyväinen. Mutta, viimeiset vuodet olen matkannut Dubaihin montakin kertaa vuodessa omatoimisesti. Finskin suorilla lennoilla liput netistä tilaten (joko finskiltä tai Am:lta tai Fm:lta) ja itse varattu hotelli hotels.comin tai booking.comin kautta. Kaikki on toiminut oikein hyvin. Matkatoimiston oppaiden palveluita en ole tarvinnut vaan olen liikkunut itsekseni ja nähnyt paljon enemmän kuin oppaiden opastamana.
- Kalifiksi kalifin...
Oletko vertaillut hintoja, eli tuleeko omatoimimatkat paljonkin edullisemmaksi? On totta, että oppaat jauhavat aina sen saman "virren" ja retketkin ovat rahankeräystä ja turisteille räätälöityjä muka aitoja paikallisia tapahtumia.
- Dubai lapsille paras
Parempi mennä omatoimisesti. Katso http://www.dubai.fi/
- KesäMopoilija
Kesällä ei suomesta liene suoria lentoja, mutta mutkankautta pääsee nauttimaan lämmöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653