Olenhan minä edelleen minä
kenties vielä enemmän
Harmaata ohimoillani
Jälkiviisaana toteamassa
vika oli systeemissä
se ei vaan toiminut
Idea oli kyllä hyvä
Puhutaan rakkaudesta
kaikilla kielillä
Rakkaudesta puheenollen...
10
366
Vastaukset
- Minanoita
Sie harmaahapsi kyllä sovit jälkiviisaiden penkkiin, systeemi on systeemi,
mutta tänään ideat toimivat:) Tää on napakka jopa minun kielelä:)- Mysteriet
Mie oon ny värjänny tuka - se o simmonen porkkananpunane ja siin o joukos muutamii vihrei raitoi...
Mopo vähä karkas pääsiäisen käsist ku tuli maisteltuu enneaikojaa vappusimaa =)
Systeemi o vähä ku vallankumous - se syö ennenpitkää omat lapsensa!
Niihä tuo täski näntii :O
Mieakka kiittelen sinnuu noitaa =)
- tee.
On vähän kuin puhuisit kommunismista.. Mutta hyvä vertaus silti. Pidin.
- Mysteriet
Mukava nähdä pitkästä aikaa =)
Totta virkot - on vähän kuin kommunismi tämä systeemi - ideana ihan jees mut kun ei toimi niin ei toimi...
Kiitos sanoistasi!!
- Putkivalo
Osui ja uppos tähän lammikkoon, niin että alkoi vuotaa ylitse. Niisk!
Ihana...- Mysteriet
Ai sulamisvesiä siellä lapioidaan =)
Kiitos, Sinä ihana!!
Long time no see. You see.
Mukava nähdä Sinut täällä taas työn touhussa ;o).
Ja jälkeäkin syntyy!- Mysteriet
Kuhan hiekkakakkuja väsäilen =)
Kiitän visiitistä!
Jokainen omalla tavallaan.
Sinä sen osaat.
Vilkuttaa kevättä "harmaaohimolle" :)- Mysteriet
Päivänsäteelle vilkutukset täältä aurinkoisesta lounais-suomesta =)
Kiitän mitä kauneimmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705251Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2694363Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013970Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1872360Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.341664Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar721580- 171199
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61059Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38993- 94909