Liikan maikkaa

Pikkumyy

Meillä oli liikassa poikeuksellinen sijainen; Mies! Se oli ihan vitun hyvän näkönen ja tytöt halus sitä.

Mä jätin tiukkojen urheiluhousujen alta stringit pois ja nännit jöpötti terhakkaasti topin alla pystyssä.

Liikkatunti oli ohi ja muut lähteneet. Mulla oli asiaa maikalle. Mä menin sen luokse ja sanoin:
-Anteeks, mut mulla tuli takapuoli ihan sairaan kipeeks tosta sun jumpasta... Mies tuli lähemmäs ja sano:
-Mitäs jos mentäis tonne pukuhuoneen puolelle?

Mies kaato mut lattialle ja repi mun housut jalasta. Mun pillu oli liukas ja posliini. Mies nuoli ja maisteli nesteitäni. Mä huohotin ja halusin lisää.
-Mä oon ollu tuhma tyttö, rankase mua! Mä voihkin kun liikan maikka upotti sormiparin mun kosteaan pimppaan.
-Mä aion seivästää sut senki pikku huora, mies sano ja survas varottamatta ison suonikkaan kyrpänsä mun pilluun.

-Senkin kiimapillu... aah... Setä antaa sulle munaa-ah!
-Ai! Sattuu-uh... Aah... rankase mua kovempaa! Mä huohotin ja liukastelin lattialla.

Lopulta mies rupesi tärisemään ja veti viime hetkellä kyrpänsä ulos ja tunki sen mun suuhun. Maistelin omia nesteitäni ja mies upotti kyrpänsä syvälle kurkkuun asti. Se rupesi taas sykkimään kun mies nai suuhuni. Lopulta miehen kulli suihki spermaa. Osa jäi suuhuni ja osa valui suupieliä alas rinnoilleni. Mutta minä en ollut vielä saanut, joten miehen oli aika ruveta rankaisemaan.

Mies haki alasti ja spermaa valuen hyppynaruja salin varastosta ja köytti minut kiinni penkin jalkoihin.
-Olepas nyt kiltti tyttö ni setä ei satuta sua.
-Mä oon ollu niin tuhma... Satuta mua!

Ja mies rupes hitaasti nuolemaan mun klittaa ja runkkas omaa kaluaan. Mä voihkin ja huusin sitä lopettamaan:
-Aah! Lopeta... Mun pillu... ei kestä... Aah! Sitten mies kiirehti tahtia ja mä tärisin ja huohotin kunnes sain. Mies jatkoi runkkaamistaan kunnes uusi lasti levisi reisilleni ja sykkivän pillunu päälle.

Mies irrotti minut köysistä ja menimme suihkuun.

3

8147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lnoönc

      tää oli just hyvä jatka samaa malliin

      • KiiMa PiLLu

        Huono. Älä Jatka. Nussisit Oikeesti Ni Tietäsit Jotai Kunnon Panosta!


    • :o)

      ...fantasiansa kullakin. Seksinovellia ei kuitenkaan tee vielä se että kirjoitetaan pari hätäistä lausetta joissa on mainittu mahdollisimman monta kertaa pillu, kyrpä, huora ja aah. Samantien vois sitten perustaa palstan missä lueteltaisiin vaan peräkkäin tuhmia sanoja eikä mitään muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe