On kulunut useampi vuosi siitä, kun viimeksi kuorma-auton ratissa olin. Joten voisiko joku selvittää ajopiirturin käytön, ne symbolit ym.. On päässyt unohtumaan totaalisesti..
Etukäteen kiittäen.
ajopiirturi...
2
1453
Vastaukset
- oikein
jeps. ratinkuvalla kun ajetaan (toisilla on lepo koko ajan jotta lastauskin näyttäis tauolta, kun ei jaksa käännellä) ja tauko sängyllä, sitten on muu työ, lastaus ja esim. tankkaus, huolto.
Nimi muotoa sukunimi-etunimi (direktiivin mukaan) lähtöpaikkakunta, lopettaessa lopetuspaikkakunta, aloituspäivä, lopettaessa lopetuspäivä, auton rekkari, sitten aloittaessa alkukilsat (niiden päälle tulee loppukilsat)
Ja jos viikkolevon jälkeen lähdetään töihin, kiekon taakse kirjoitetaan maininta siitä, esim viikkolepo 7-8.02.2004 ja kiekon taakse merkinnät myös jos ajokki vaihtuu kesken päivän, kiekkoa ei silloin vaihdeta vaan merkinnät vanhaan kiekkoon.
Sitten on säilytettävä mukana kiekkoja edellisen viikon viimeinen ja kuluvan viikon kiekot, eli maanantaina edellisen perjantain ja sen maanantain. Työnantajalla on velvollisuus säilyttää piirturinkiekkoja oliko vuosi vai kaksi, joten ne eivät ole henkilökohtaisia. Jos haluaa, niistä voi ottaa kopiot itselleen Kaikkein paras itselle jäävä dokumentti tunneista on kuitenkin työnantajan kuittaama ajopäiväkirja.- sepeteus
Myös ns.automatic piirtureissa tulee käyttää aikaryhmävalitsinta ettei tarvitse vastaanottaa
tien päällä tilillepanokorttia.Tarkastuksissa ei enää selitys muistamattomuudesta mene läpi,ja kun kiire!jätetään pois niin nuppia kerkiää kääntämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809