Siis onko jollakulla omakohtaista kokemusta näistä hotelleista:
Aston Paris ja Richmond Opera?
Ovat Aurinkomatkojen ohjelmassa. AM näkyy laskeneen Parisin-matkojen hintaa ensi talvikaudelle ja yksinmatkaavana ajattelin lähteä heidän mukaansa, enkä omatoimiselle.
Asiallisia vastauksia, kiitos :)
Tunnetko näitä hotelleja?
2
586
Vastaukset
- I love Paris*
Kyseisissä hotelleissa en ole ollut, mutta ei Aurinkomatkat mitään ala-arvoisia listoilleen kelpuuttaisi. Molemmat näkyvät olevan sijainniltaan hyviä (Richmond Opera erityisen hyvä). Itse pyrin varaamaan hotellin aina Operan alueelta, josta on kävelymatka monille nähtävyyksille, ja suuret tavaratalot ovat lähellä (jos shoppailu kiinnostaa).
- Azzin
Richmond Operassa olen ollut 3v. sitten.
Sijainti todella hyvä, isot kaupat lähellä. Rauhallinen.
Hieman vanhahtava, mutta viihtyisä.
Aston Paris (hotelli ei tuttu, mutta vaikuttaa kivalta)
Sijainti Ok, metrolla pääsee kivasti joka paikkaan.
Tällä alueella monia hyviä ruokapaikkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746