Osaisiko kukaan suositella hyvää Flamenco esitystä ? Onko liput aina varattava etukäteen - ovatko esitykset joka ilta yhtä täysiä? Onnistuuko lipun osto ovelta samana iltana? Netistä toki löydän paikkoja ja soitteet, mutta haluaisin kuulla teidän kokemuksianne? Matkustamme Barceloonaan viikolla 16.
Flamencoa
2
281
Vastaukset
- Takaisin Barcelonaan
Suosittelen Placa Reial:lla olevaa Tarantosta, jossa on joka ilta 3 kertaa 30 minuutin esitystä klo 20.30, 21.30 ja 22.30. Sama ryhmä esiintyy samana iltana kaikki esitykset. Hinta on 7 euroa/hlö, ja lipun voi ostaa kätevästi ovensuulta ennen esitystä. Ryhmämme piti kovasti näkemästään, ja homma toimi hyvin. Esityksen jälkeen paikka vähitellen tyhjennetään, jonka jälkeen on kätevä siirtyä eteenpäin illan vietossa. Esimerkiksi, samalta luukulta myydään seinän takana olevalle jazz-klubille lippuja, jossa myös 2 esitystä per ilta. Meidän aikana musiikki ei ollut jazzia, vaan jotain sellaista pehemämpää espanjalaista musiikkia, jossa duon toinen mies säesti pianolla, kun toinen soitti kitaraa ja lauloi samalla. Hyvä esitys sekin. Ja tässä klubissa iltaa saa jatkaa vaikka loppuun asti.
www.masimas.com/tarantos
Varmaan olisi paljon muitakin paikkoja, mutta viikon reissumme aikana ehdimme vain näihin.
Ja ruokailusta, yhtenä iltana ruokailu oli jo tapahtuma itsessään sellaisessa ravintolassa kuin Los Caracoles, www.loscaracoles.es
Hyviä hetkiä Barcelonassa!- missä parhaat
kiitos hyvistä vinkeistä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882