Aika v....ti kiitosta YLELLE. Maksut loppui tasan tarkkaan tähän, thats for sure!!!Mistä näkyy....osviittaa?
Mistä.....
7
494
Vastaukset
- Onneton YLE
..peruutin TV-luvan itsekin juuri.
- GunnersKannattaja
Kylläpä tempun tekivät. saaha nähä moniko urheilunystävä peruu tv luvan kun peli ei näy. Kattelin juuri että ainakin CDON.COM näyttäis pelin netissä maksullisena (7.90e/matsi). Pakkohan se on ostaa. Mutta ei varmuutta että minkä lähetyksenkautta lähettävät. sivuilla lukee että ruotsalaisena selostuksena.
Kertokaa jos joku tietää paremmin kun ei tuolla järkeviä puhelinnumeroitakaan löytyny mistä kysyä asiaa - hereyuugo
GunnersKannattaja kirjoitti:
Kylläpä tempun tekivät. saaha nähä moniko urheilunystävä peruu tv luvan kun peli ei näy. Kattelin juuri että ainakin CDON.COM näyttäis pelin netissä maksullisena (7.90e/matsi). Pakkohan se on ostaa. Mutta ei varmuutta että minkä lähetyksenkautta lähettävät. sivuilla lukee että ruotsalaisena selostuksena.
Kertokaa jos joku tietää paremmin kun ei tuolla järkeviä puhelinnumeroitakaan löytyny mistä kysyä asiaahttp://atdhe.net/ Tuolta olen itse kattonut paljon matseja. Englannin kielinen selostus.
Aivan perseestähän tämä toki on
- En syytä YLEä
Niin miten ihmeessä tämä voi olla YLE:n vika? Noh eipä vastausta kuitenkaan siihen mistä tämän nyt sitten näkee.
- carlekin
Itsellä jäisi varmasti viimeistään tästä insidentistä johtuen tv-maksut maksamatta, jollen olisi jo kauan aikaa sitten päättänyt olla niitä maksamatta.
atdhe.net:stä olen itsekkin katsellut, hyvin pyörii! - tiesin sen
carlekin kirjoitti:
Itsellä jäisi varmasti viimeistään tästä insidentistä johtuen tv-maksut maksamatta, jollen olisi jo kauan aikaa sitten päättänyt olla niitä maksamatta.
atdhe.net:stä olen itsekkin katsellut, hyvin pyörii!Teksti tv kertoo että yle näyttää barcan pelin normaalisti. Senkin pelkuri valittajat.
- Ohhohh
tiesin sen kirjoitti:
Teksti tv kertoo että yle näyttää barcan pelin normaalisti. Senkin pelkuri valittajat.
Huh huh, taisi aika monta TV-lupaa peruuntua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953