Aika v....ti kiitosta YLELLE. Maksut loppui tasan tarkkaan tähän, thats for sure!!!Mistä näkyy....osviittaa?
Vastaukset 7
- Onneton YLE
..peruutin TV-luvan itsekin juuri.
- GunnersKannattaja
Kylläpä tempun tekivät. saaha nähä moniko urheilunystävä peruu tv luvan kun peli ei näy. Kattelin juuri että ainakin CDON.COM näyttäis pelin netissä maksullisena (7.90e/matsi). Pakkohan se on ostaa. Mutta ei varmuutta että minkä lähetyksenkautta lähettävät. sivuilla lukee että ruotsalaisena selostuksena.
Kertokaa jos joku tietää paremmin kun ei tuolla järkeviä puhelinnumeroitakaan löytyny mistä kysyä asiaa - hereyuugo
GunnersKannattaja kirjoitti:
Kylläpä tempun tekivät. saaha nähä moniko urheilunystävä peruu tv luvan kun peli ei näy. Kattelin juuri että ainakin CDON.COM näyttäis pelin netissä maksullisena (7.90e/matsi). Pakkohan se on ostaa. Mutta ei varmuutta että minkä lähetyksenkautta lähettävät. sivuilla lukee että ruotsalaisena selostuksena.
Kertokaa jos joku tietää paremmin kun ei tuolla järkeviä puhelinnumeroitakaan löytyny mistä kysyä asiaahttp://atdhe.net/ Tuolta olen itse kattonut paljon matseja. Englannin kielinen selostus.
Aivan perseestähän tämä toki on
- En syytä YLEä
Niin miten ihmeessä tämä voi olla YLE:n vika? Noh eipä vastausta kuitenkaan siihen mistä tämän nyt sitten näkee.
- carlekin
Itsellä jäisi varmasti viimeistään tästä insidentistä johtuen tv-maksut maksamatta, jollen olisi jo kauan aikaa sitten päättänyt olla niitä maksamatta.
atdhe.net:stä olen itsekkin katsellut, hyvin pyörii! - tiesin sen
carlekin kirjoitti:
Itsellä jäisi varmasti viimeistään tästä insidentistä johtuen tv-maksut maksamatta, jollen olisi jo kauan aikaa sitten päättänyt olla niitä maksamatta.
atdhe.net:stä olen itsekkin katsellut, hyvin pyörii!Teksti tv kertoo että yle näyttää barcan pelin normaalisti. Senkin pelkuri valittajat.
- Ohhohh
tiesin sen kirjoitti:
Teksti tv kertoo että yle näyttää barcan pelin normaalisti. Senkin pelkuri valittajat.
Huh huh, taisi aika monta TV-lupaa peruuntua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441