Aika v....ti kiitosta YLELLE. Maksut loppui tasan tarkkaan tähän, thats for sure!!!Mistä näkyy....osviittaa?
Mistä.....
7
487
Vastaukset
- Onneton YLE
..peruutin TV-luvan itsekin juuri.
- GunnersKannattaja
Kylläpä tempun tekivät. saaha nähä moniko urheilunystävä peruu tv luvan kun peli ei näy. Kattelin juuri että ainakin CDON.COM näyttäis pelin netissä maksullisena (7.90e/matsi). Pakkohan se on ostaa. Mutta ei varmuutta että minkä lähetyksenkautta lähettävät. sivuilla lukee että ruotsalaisena selostuksena.
Kertokaa jos joku tietää paremmin kun ei tuolla järkeviä puhelinnumeroitakaan löytyny mistä kysyä asiaa - hereyuugo
GunnersKannattaja kirjoitti:
Kylläpä tempun tekivät. saaha nähä moniko urheilunystävä peruu tv luvan kun peli ei näy. Kattelin juuri että ainakin CDON.COM näyttäis pelin netissä maksullisena (7.90e/matsi). Pakkohan se on ostaa. Mutta ei varmuutta että minkä lähetyksenkautta lähettävät. sivuilla lukee että ruotsalaisena selostuksena.
Kertokaa jos joku tietää paremmin kun ei tuolla järkeviä puhelinnumeroitakaan löytyny mistä kysyä asiaahttp://atdhe.net/ Tuolta olen itse kattonut paljon matseja. Englannin kielinen selostus.
Aivan perseestähän tämä toki on
- En syytä YLEä
Niin miten ihmeessä tämä voi olla YLE:n vika? Noh eipä vastausta kuitenkaan siihen mistä tämän nyt sitten näkee.
- carlekin
Itsellä jäisi varmasti viimeistään tästä insidentistä johtuen tv-maksut maksamatta, jollen olisi jo kauan aikaa sitten päättänyt olla niitä maksamatta.
atdhe.net:stä olen itsekkin katsellut, hyvin pyörii! - tiesin sen
carlekin kirjoitti:
Itsellä jäisi varmasti viimeistään tästä insidentistä johtuen tv-maksut maksamatta, jollen olisi jo kauan aikaa sitten päättänyt olla niitä maksamatta.
atdhe.net:stä olen itsekkin katsellut, hyvin pyörii!Teksti tv kertoo että yle näyttää barcan pelin normaalisti. Senkin pelkuri valittajat.
- Ohhohh
tiesin sen kirjoitti:
Teksti tv kertoo että yle näyttää barcan pelin normaalisti. Senkin pelkuri valittajat.
Huh huh, taisi aika monta TV-lupaa peruuntua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816