Löytyykö muita jotka ovat hakeneet ja saaneet töitä Provinssirockista talkootyöläisenä? Miten olette menossa paikan päälle, siis kauempaa tulijat? Asun itse Turussa ja mitä ilmeisemmin junalla menossa, mietin vain että onko sittenkään kannattavaa täältä asti lähteä? Täysi-ikäinen olen jo joten ikä ei ole esteenä lähtöön.
Vastaukset 2
- linzuu
Löytyyhän täältä.. :) Itse olin viime kesänä ekaa kertaa Provinssissa talkootöissä ja nyt '10 menossa uudestaan anniskeluhommiin. Tulen töistä riippuen joko Tampereelta tai Helsingistä. Junalla menin viime vuonna, joten tänä vuonna taitaa olla taas juna tai bussi käytössä. On kannattavaa tulla varsinkin talkootöissä.. Säästät töiden takia lähemmäs 200€ eli matkoihin sopii kyllä kuluttaa rahaa. Varsinkin jos olet opiskelija niin saat lipuista vielä opiskelija-alennuksen. Joka tapauksessa et tule jäämään paljoa minukselle ;)
- Provinssiin dösällä
festarit.org sivusto järkkää myös kyydityksen Provinssiin. Hinta on 55€ Helsingistä tai 45€ Tampereelta. Täysihintaiseen junamatkaan verrattuna varsin edullista :)
http://www.festarit.org/provinssi?id=provinssimatka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811213- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga61673Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482