Oletko menossa naimisiin toukokuussa Tampereella tai sen lähistöllä? Ovatko häävalmistelusi vielä kesken? Haluaisitko hääävalmisteluistasi ja hääjuhlastasi videomateriaalia? Kiinnostaisiko sinua ja tulevaa aviopuolisoasi ryhtyä pienimuotoisen dokumentin päähenkilöiksi?
Olen tamperelainen ilmaisutaidon lukion opiskelija. Olen nyt keväällä elokuvatyön kurssilla ja haluaisin tehdä kurssin lopputyöksi dokumentin häihin valmistautumisesta ja itse häistä, vähän hääohjelmien tyyliin. Dokumentin pituudeksi on suunnitteilla kymmenisen minuuttia, tosin pituus on joustava. Dokumentin sisältö on avoin, ja siihen pari pääsee itse vaikuttamaan. Sisällöstä riippuen dokumentin kuvaaminen veisi viidestä kymmeneen iltapäivää/iltaa hääjuhlan kuvaaminen. Minulla on koulun puolesta laadukas kalusto kuvaamiseen. Dokumentin kulut pyritään minimoimaan molemmin puolin, kuvaus ei siis maksa teille mitään, eikä dokumentin tekijä(t) osallistu hääkuluihin millään lailla. Avuksi olen kuitenkin mielelläni!
Kertokaa rohkeasti ajatuksianne ja kyselkää!
-Greta
Häädokumentti (paria kuvattavaksi?)
vaniljaa
1
264
Vastaukset
- vaniljaa
Ja niin, yhteyttä voi ottaa myös sähköpostilla, vanil.jaa(a)hotmail.com
-Greta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962