Marmariksen nahkaliikkeet

Takiton

Voitko suositella jotain? Mihin ei kannata mennä? Paljonko naisten nahkatakki maksaa? Maksuvälinevaihtoehdot? Uskaltaako maksaa Visalla?

7

2210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansku

      Liikkeitä löytyy vaikka kuinka paljon ja hinnat ovat takeilla luokkaa noin alkaen 80€- ja siitä ylöspäin. paljon riippuu mitä nahkaa, mikä pituus ja uutta vai perinteistä mallia. Kannattaa kierrellä monissa ja tinkiä. Ostin viime syksynä kaksi nahkatakkia. Toinen 150€ ja toinen 250€. maksoin toisen euroilla ja toisen visalla. Molemmat ostin liikkeestä nimeltä SHOW LEATHER joka on keskustassa katetulla ostoskadulla eli basaarissa. kun kyselee kauppiailta liikkeen nimellä niin pitäisi löytyä. Takit ovat todella hyviä ja mallit erilaisia joten ei ihan heti samanlainen takki kävele vastaan. Samaan hintaa sai vielä hihojen lyhennykset, vetoketjun nappien tilalle ja povi taskun sekä kännykälle oman taskun.Jos käytte siellä niin kannattaa pyytää liikkeen johtaja Niyazi Karacan paikalle. Hän puhuu tosi hyvin myös suomea joka helpottaa asiointia mm.tinkimistä. Todella hyvää palvelua. Tuttavat ostivat myös takkeja samasta liikkeestä yht.9 ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä.

      • Viivi

        Olen myös takkini ostanut samaisesta liikkeestä kuin Ansku ja maksanut visalla. Niaz on todella mukava ja suomalaisten ystävä. Ohitse et pääse etteikö hän sinua huomaa ja aina on kiva käydä kertomassa kuulumiset. Ja se on mukavaa että hän ei koskaan tyrkytä mitään vaan saat omaan tahtiin miettiä ostatko vai et.


    • BigAri

      Itse ostimme pari vuotta sitten nahkatakit ja maksoimme n.150€ kpl. Ostopaikka oli Metropol niminen liike, jonka pitäjät ovat sukua hotelli Metropolin Bekolle. Maksoimme Visalla ja kaikki sujui hyvin.

      • Joka kerta

        Moi !

        Joka reissulla Marmarikseen, olen ostanut jotain kyseisestä Show Leather liikkeestä. Kaikki ostamani takit ovat olleet tosi hyvälaatuisia !!! Ei ole tarvinnut kauppoja katua kotimaassa ! Ja se on siellä ihanaa, ettei todella tyrkytetä mitään ! Saa ihan rauhassa katsella ! Liike löytyy basaarista, kun tulet Atatürkin parsaalta päin, toinen katu vasemmalla, kävelet sitä kujaa seuraavaan risteykseen saakka. Liike siinä risteyksessä oikealla puolella. Suosittelen !


    • Tietämätön??

      Tietääkö kukaan tämän Niyazi Karacanin sähköpostiosoitetta tai puhelin numeroa. Olin marmariksessa elokuussa 2005, ostin itselleni nahkatakin ja kaksi muksujen takkia. Maksoin kaikki takit ja Niyazi lupasi lähettää ne suomeen 2 viikon kuluessa. Mutta eipä ole vieläkään kuulunut takkeja. Nyt toivonkin että joku ystävällinen katsoisi käyntikortistaan hänen osoitteen ja laittaisi sen tänne. Itselläkin oli käyntikortti, mutta takatulomatkalla lompakkoni varastettiin. Että näin. Kiitos jo etukäteen jollekkin ystävälliselle.

    • ikkrakuttek

      Vanha aihe ja voi olla että itsellä menee aiheen vierestäkin, mutta kirjoittelenpa silti.

      Suurimmalla osalla siis hyviä kokemuksia ko. herrasta ja liikkeestä, hienoa! :) Sen verran satun tätä Niyazia kuitenkin huonoksi onnekseni tuntemaan, etten missään tapauksessa halua vapaaehtoisesti olla tekemisissä hänen kanssaan. Toki ihmiset muuttuvat ym. p*skaa. Ja itse nahkatuotteethan joista keskustelussa oli alunperin kysymys, voivat ollakin todella laadukkaita ja hyviä kauppiaan ominaisuuksista huolimatta, sitä en kiellä. Toivottavasti teette hyviä löytöjä Show Leatherista. :)

      Muistuttaisinpa silti ihan vaan yleisesti, ketään syyllistämättä, ettei kaikki mikä kiiltää ole kultaa.. Kuten viimeisen kirjoittajan kokemuksestakin ilmeisesti voi päätellä? Kuten sanottu, mahtavaa jos nykyisin hän on mahtava suomalaisista tykkäävä herrasmies, mutta oman kokemukseni perusteella haluaisin kuitenkin kehottaa ihmisiä pitämään silmät auki. Kuten tietysti suurin osa ihmisistä tekeekin uusien ihmisten kanssa, uusissa tilanteissa, ulkomailla ollessaan jne. jne. :)

      Ja ei, en ole mikään katkera, mustasukkainen ex-tyttöystävä tms. En vain pidä epärehellisyydestä jne...

      • Anonyymi

        Varsinainen "kasanova" kyseinen nahkakauppias Niyazi Karacan. Hyvin on hallussa taito miten "asiakasta" huijataan. Nyt jo kuusikymppinen ,mutta onkohan vielä taito tallella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe