Ollaan lähdössä miehen kanssa häämatkalle maailmanympäri ja mielellään otettaisiin vinkkejä eri kohteisiin. Matkalle lähdetään elokuun puolivälissä.
Matkasuunnitelma:
HongKong 5 pv
Bali 17 pv
Singapore 3 pv
Tokio 3pv
Los Angeles -täältä 3 viikkoa aikaa suunnistaa autolla New Yorkiin
New York n. 7 pv
Lontoo 2 pv
Netistä oon yrittäny kaikkea katsella, mutta olisi kiva saada vinkkejä täältäkin. :)
vinkkejä häämatkallemme
m
2
1136
Vastaukset
- ryuyuuyuudu
Nyt on mitään matkoja suunitella.
http://eldgos.mila.is/eyjafjallajokull-fra-thorolfsfelli/ - höpöö höpö
ja hemmetin raskas häämatka tulossa??? 3 viikkoa autolla halki jenkkilän...mahtavaa ja niin kurjaa on tuo reissaminen. Minä en usko tuosta riviäkään että joku näkee ko vaivan ja käyttää aikaansa noin turhaan reissaamiseen ja vielä häämatkalla? Lyön vetoa että tarina ei ole tosi vaan mielikuvitusta. Ja miksi Lontoossa vain 2 pv...kun aikaa 4 viikkoa jenkkeissä? Ja Singapore/Hongkong? Tuo paljasti koko homman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398