Tuli tuollainen Stoeger x 20 tilattua. Onko kellään käyttökokemuksia aseesta? Jos on niin olisin kiitollinen jos joku tänne jotain kirjoittaisi (: (tarkkuus, jämäkkyys ym. ?? ) kiitos etukäteen (:
Stoeger x 20
4
1263
Vastaukset
- Bullseye111
itse juuri ostin tuon saman aseen ja helvetin hyvä ollut. kärkkäiseltä ostin maksoi 149€. ensimmäisellä ammuntakerralla ammuin 0,5 litran pulloon ja etäisyyttä oli 45metriä. ei mikään ihmeellinen saavutus monenkaan mielestä varmaan mutta olen tyytyväinen että sain semmostakin jälkeä aikaan kiikaritähtäimen kohdistuksen jälkeen. kerroppa itse vielä mitä mieltä olet aseestasi kun olet sen saanut jo kotiin asti. tarkkuus on huippua jos panokset ovat kilpatasoa. jämäkkyys on myös huippuluokkaa, asehan painaa 3kg joka on raskaimmasta päästä.
- matti L
Made in America
The New GRT-III Trigger
BEWARE... there is a copy of my obsolete GTX-II / GTX-III being sold out there
"The best and only GRT original Gamo-Theoben replacement trigger in the world. It's not just a trigger mod. Nothing, absolutely nothing else compares to it."
Did you know that trigger pull and trigger ergonomics is one of the greatest contributors to accuracy and consistency? See below for applications.
olisi kuulema erinmomainen laukaisu. joku tilasi sanoi maksaneen vähän yli 22 € saatavissa stogeriin
- stogex20
Hieman vanha keskustelu, mutta keronpa kuitenkin jos jotakin kiinnostaa.
Itse tilasin stoegeriin tämän GRT-III liipaisimen ja olen ollut todella tyytyväinen.
Ei tarvitse miettiä liika sitä liipaisimen puristusta ja saa säädettyä varmasti tarpeeksi herkäksi. Itse ei ole tarvinut mennä säätämään ollenkaan.
Englannista Black Pool Air Riflestä tilasin ja tuli maksamaan yhteensä n. 60€,
mutta kannatti! - prrt
http://www.youtube.com/watch?v=5bBlS8adRTM Toimii, ja säästät sen 60€ M5 prikasta kannattaa työstää n. 1mm pois niin toimii varmistinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758