Stoeger x 20

Tuli tuollainen Stoeger x 20 tilattua. Onko kellään käyttökokemuksia aseesta? Jos on niin olisin kiitollinen jos joku tänne jotain kirjoittaisi (: (tarkkuus, jämäkkyys ym. ?? ) kiitos etukäteen (:
41510
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

itse juuri ostin tuon saman aseen ja helvetin hyvä ollut. kärkkäiseltä ostin maksoi 149€. ensimmäisellä ammuntakerralla ammuin 0,5 litran pulloon ja etäisyyttä oli 45metriä. ei mikään ihmeellinen saavutus monenkaan mielestä varmaan mutta olen tyytyväinen että sain semmostakin jälkeä aikaan kiikaritähtäimen kohdistuksen jälkeen. kerroppa itse vielä mitä mieltä olet aseestasi kun olet sen saanut jo kotiin asti. tarkkuus on huippua jos panokset ovat kilpatasoa. jämäkkyys on myös huippuluokkaa, asehan painaa 3kg joka on raskaimmasta päästä.

Äänestä
  • Made in America
    The New GRT-III Trigger

BEWARE... there is a copy of my obsolete GTX-II / GTX-III being sold out there

"The best and only GRT original Gamo-Theoben replacement trigger in the world. It's not just a trigger mod. Nothing, absolutely nothing else compares to it."

Did you know that trigger pull and trigger ergonomics is one of the greatest contributors to accuracy and consistency? See below for applications.
    olisi kuulema erinmomainen laukaisu. joku tilasi sanoi maksaneen vähän yli 22 € saatavissa stogeriin

Äänestä

Hieman vanha keskustelu, mutta keronpa kuitenkin jos jotakin kiinnostaa.
Itse tilasin stoegeriin tämän GRT-III liipaisimen ja olen ollut todella tyytyväinen.
Ei tarvitse miettiä liika sitä liipaisimen puristusta ja saa säädettyä varmasti tarpeeksi herkäksi. Itse ei ole tarvinut mennä säätämään ollenkaan.
Englannista Black Pool Air Riflestä tilasin ja tuli maksamaan yhteensä n. 60€,
mutta kannatti!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

hir.vonen kirjoitti:

Tuli tuollainen Stoeger x 20 tilattua. Onko kellään käyttökokemuksia aseesta? Jos on niin olisin kiitollinen jos joku tänne jotain kirjoittaisi (: (tarkkuus, jämäkkyys ym. ?? ) kiitos etukäteen (:

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu