Onko teistä kukaan ostanut Iskusta huonekaluja. Kuinkahan kauan yleensä kestää, kun huonekalut toimitetaan asiakkaalle. Me ostimme huonekalut Iskusta maaliskuun puolessavälissä eikä ne ole vielä tulleet.
Iskun toimitusajat
36
8443
Vastaukset
- Kova kohtalo
Tilasin Iskusta 20.3.2010 sängyn patjoineen ja vuodesohvan. Minulle kerrottiin että sänky on varastossa, mutta patjojen toimitus kestää puolitoista viikkoa. Sovittiin sitten että sekä sänky että patjat toimitetaan yhtäaikaa. Sohvan toimitusajaksi ajaksi arvioitiin 5-6 viikkoa. Soitin Iskuun 13.4.2010 koska mitään ei ollut siihen mennessä tapahtunut. Selvisi että patjat olisivat kyllä valmiina mutta sängyn kaikkia osia ei ollutkaan. Tänään selvitellään asiaa lisää. Toimituspäivää ei vieläkään tiedossa. Ehkä kuun lopussa. Tyhmä olin kun maksoin vuodepaketin kokonaan tilauksen yhteydessä. Katsotaan kuin sohvan käy!
- ostaja.
Minäkin soittelin eilen myyjälle, joka sanoi että ostamamme kirjahylly tuodaan ilmeisesti ensi viikon lopulla ja sohvakalusto toukokuun alussa. Molemmat sekä kirjahyllyn että sohvakaluston ostimme samaan aikaan maaliskuun puolessa välissä. Mekin maksoimme huonekalut heti. Mielestäni toimitusaika on liian pitkä ja hermoja raastavaa, kun ei tiedä koska mitäkin tuodaan ja milloin.
- Odottava asiakas
Meillä ainakin on nyt nojatuoleja odotettu jo 11 viikkoa (arvio oli 8 viikkoa) ja vitriinikin tulee myöhästymään aika rutkasti. Tiedustellessa asiaa, kerrottiin että Iskulla on toimitusongelmia ja että tehtaalla on pahasti ruuhkaa mm. järjestelmävaihdoksen myötä. Eivät voi arvioida uutta toimitusaikaa lainkaan. Ovat kuitenkin palvelleet hyvn ja pyrkineet ottamaan asiasta selvää, joten palveluun täällä päässä ei voi olla tyytymätön. Että eipä tässä voi muuta kuin odottaa ja pyytää hinnanalennusta hyvitykseksi. Yleensä Iskusta on tuotteet tulleet sovitussa ajassa. Huokaus.
- Rauni_J
Odottava asiakas kirjoitti:
Meillä ainakin on nyt nojatuoleja odotettu jo 11 viikkoa (arvio oli 8 viikkoa) ja vitriinikin tulee myöhästymään aika rutkasti. Tiedustellessa asiaa, kerrottiin että Iskulla on toimitusongelmia ja että tehtaalla on pahasti ruuhkaa mm. järjestelmävaihdoksen myötä. Eivät voi arvioida uutta toimitusaikaa lainkaan. Ovat kuitenkin palvelleet hyvn ja pyrkineet ottamaan asiasta selvää, joten palveluun täällä päässä ei voi olla tyytymätön. Että eipä tässä voi muuta kuin odottaa ja pyytää hinnanalennusta hyvitykseksi. Yleensä Iskusta on tuotteet tulleet sovitussa ajassa. Huokaus.
Olisin utelias kuulemaan. Käsitykseni mukaan siellä tehtaalla on aika hiljaista.
- huonekaluverhoilija
Rauni_J kirjoitti:
Olisin utelias kuulemaan. Käsitykseni mukaan siellä tehtaalla on aika hiljaista.
Iskun Tehtaalla olen itse huonekalu verhoilijana ja osaan hyvin vastata kysymykseesi. Tuotanto on pahasti ruuhkautunut, sillä tilauksia on valtavasti ja uusia tilauksia tulee erittäin paljon joka päivä. Uusien tilauksien alta emme saa tehtyä edellisiä tilauksia siihen tahtiin kuin normaalisti kuuluisi.
Yhtenä syynä ongelmaan on uusi tuotannon ohjaus järjestelmä, josta ei tilauksia saada ulos niin kuin pitäisi, toinen syy on se että kankaanleikkuu koneet olivat jumissa viikon tässä muutama viikko takaperin.
Näin ollen kankaanleikkuuta odottavat kankaat seisoo varastossa, leikkuun ruuhkautumisen vuoksi. Kun kankaita ei saada leikkureilta on silloin mahdotonta ommella kyseinen tuote ja toimittaa kankaita verhoomoihin eri puolille tehdasta. Tehtaalla ei ole hiljaista, päin vastoin töitä riittää.
- Annu.
Minulle tuli pöytä ja kaappi viikossa mutta kotiinkuljetus maksaa maltaita, 39 € !
Stemmasta tilasin sohvan niin kesti tulla 2 ja puoli kuukautta mutta kuljetus 20 €.
Iskun palvelu on kyllä huonoimmasta päästä noin muuten.- ostaja.
Hei nimimerkki "Kova kohtalo" Joko sinulle on jo tuotu sänky, patjat ja sohva Iskusta. Kyselen mielenkiinnolla. Minulle luvattiin tuoda tuotteet vasta parin viikon päästä. Aina vaan siirtyy ja siirtyy.
- Kova kohtalo
ostaja. kirjoitti:
Hei nimimerkki "Kova kohtalo" Joko sinulle on jo tuotu sänky, patjat ja sohva Iskusta. Kyselen mielenkiinnolla. Minulle luvattiin tuoda tuotteet vasta parin viikon päästä. Aina vaan siirtyy ja siirtyy.
Heippa Ostaja. Ei ole sänkyä vielä tullut. Positiivisin lupaus Iskusta on, että toimitus olisi ensi viikolla. Katsotaan!!! Alkuaan sohva luvattiin toimittaa 5-6 viikossa, mutta viimeinen toimitukseni selvittelijä sanoi ko. sohvan toimitusajan olevan 6-7 vikkoa. Kalustotilaukseni myyjä on jo vaihtanut maisemaa eli toisen kaupungin Iskun myymälään. Uusi asiani käsittelijä otti toimitukseni "huolekseen", mutta ei kyllä mitenkään pahoitellut toimituksen viivästymistä. Viivästykset lienevät siis ihan arkipäivää.
- kova kohtalo
ostaja. kirjoitti:
Eilen Iskusta soitettiin, että sänky tuodaan keskivikkona klo 17.00 jälkeen. Bravo!!!
- ostaja.
kova kohtalo kirjoitti:
Eilen Iskusta soitettiin, että sänky tuodaan keskivikkona klo 17.00 jälkeen. Bravo!!!
Kiva kuulla asiasta. Minulle ei ole vielä soitettu, joten tässä täytyy vain odotella ja odotella, Viisi viikkoa on jo odoteltu, kai sitä jaksaa vielä viikon pari, mutta sen jälkeen taidankin valittaa vaikka kuluttaja-asiamiehelle.
- ostaja.
kova kohtalo kirjoitti:
Kiva kuulla hyviä uutisia. Minulle ei ole vielä soitettu, joten täällä odotetaan ja odotetaan, Viisi viikkoa olen jo odottanut huonekaluja, kai sitä jaksaa odottaa vielä viikko ja pari. Sen jälkeen aijonkin valittaa vaikka kuluttaja-asiamiehelle, jos huonekaluja ei tuoda siihen mennessä.
- ostaja.
ostaja. kirjoitti:
Kiva kuulla hyviä uutisia. Minulle ei ole vielä soitettu, joten täällä odotetaan ja odotetaan, Viisi viikkoa olen jo odottanut huonekaluja, kai sitä jaksaa odottaa vielä viikko ja pari. Sen jälkeen aijonkin valittaa vaikka kuluttaja-asiamiehelle, jos huonekaluja ei tuoda siihen mennessä.
Sori. Tais tulla kahteen kertaan samatapainen viesti. Ensimmäinen viesti ei lähtenyt ei sitten millään ja ihmettelen, miksi se kuitenkin on täällä. Kirjoitin sen tähden toisen viestin kun ei ensimmäinen viesti ei näkynyt lainkaan täällä sivulla.
- huonekalu verhoilija
ostaja. kirjoitti:
Sori. Tais tulla kahteen kertaan samatapainen viesti. Ensimmäinen viesti ei lähtenyt ei sitten millään ja ihmettelen, miksi se kuitenkin on täällä. Kirjoitin sen tähden toisen viestin kun ei ensimmäinen viesti ei näkynyt lainkaan täällä sivulla.
Moro kummallekin... olen itse juuri nyt isku teollisuudella huonekalu verhoilijana töissä ja ihmettelette miksi sohvanne toimitukset venyy.. syy on se että Isku huonekalulla oli viikon putkeen kankaanleikkuu koneet jumissa ohjelmisto vian vuoksi. Näin ollen kankaita ei ole voitu leikata eikä ommella.Ompelu töiden ruuhkautumisen vuoksi sohvien toimitusajat ovat venyneet, kun tuotteita emme ole päässeet verhoilemaan ajallaan, sama on kaikissa lahdessa ommeltavissa (ja verhoiltavissa) tuotteissa. Pahoittelen.
- ostaja.
huonekalu verhoilija kirjoitti:
Moro kummallekin... olen itse juuri nyt isku teollisuudella huonekalu verhoilijana töissä ja ihmettelette miksi sohvanne toimitukset venyy.. syy on se että Isku huonekalulla oli viikon putkeen kankaanleikkuu koneet jumissa ohjelmisto vian vuoksi. Näin ollen kankaita ei ole voitu leikata eikä ommella.Ompelu töiden ruuhkautumisen vuoksi sohvien toimitusajat ovat venyneet, kun tuotteita emme ole päässeet verhoilemaan ajallaan, sama on kaikissa lahdessa ommeltavissa (ja verhoiltavissa) tuotteissa. Pahoittelen.
Kiva kuulla syy. Meille tuodaan sohvakalusto ensi viikon alussa, joten ei tarvitse odotella sitä enään. Kirjahylly luvattiin tuoda toukokuun alussa. Tiedätkö onko teillä siellä tehtaalla ollut hyllyjen tekemisessä jotain ongelmia? Toivottavasti edelliset kirjoitukseni ei antanut liian huonoa kuvaa Iskun toiminnasta. Pajoittelen asiaa, jos niin on.
- huonekalu verhoilija
ostaja. kirjoitti:
Kiva kuulla syy. Meille tuodaan sohvakalusto ensi viikon alussa, joten ei tarvitse odotella sitä enään. Kirjahylly luvattiin tuoda toukokuun alussa. Tiedätkö onko teillä siellä tehtaalla ollut hyllyjen tekemisessä jotain ongelmia? Toivottavasti edelliset kirjoitukseni ei antanut liian huonoa kuvaa Iskun toiminnasta. Pajoittelen asiaa, jos niin on.
Mukava kuulla et sohvakalustosi toimitetaan ensi viikolla. Isku teollisuuden kirjahyllyt sekä muut kodin kaapistot, laatikostot...ym valmistetaan viereisellä tehtaalla. Sohvakalusto sekä tuolituotantomme on eri yksikkö, joten en valitettavasti pysty vastaamaan kysymykseen. Mutta tuotanto on ruuhkautunut pahasti joka yksikössä.
- Kova kohtalo
ostaja. kirjoitti:
Sänky (vanamo-divaani) patjoineen tuli kaikkine osat. Sängyn päädyssä petsauksessa pakkausvaurio? (naarmu) ja lautasälepohjan kaikki laudat suunnilleen eri mittaisia. Pohjan ankkurointi ruuveilla ei oikein onnistunut. Lisäksi laudat olivat tosi säleiset, joten uusien patjojen alle on ensin hankittava alusta etteivät patjat heti repeilisi. Mutta en jaksa valittaa!!! Näin ollen vuoteen koekäyttö odottaa edelleen. Sohvan haluan kyllä ilman vaurioita. Kirjoitellaan
- ostaja.
Kova kohtalo kirjoitti:
Sänky (vanamo-divaani) patjoineen tuli kaikkine osat. Sängyn päädyssä petsauksessa pakkausvaurio? (naarmu) ja lautasälepohjan kaikki laudat suunnilleen eri mittaisia. Pohjan ankkurointi ruuveilla ei oikein onnistunut. Lisäksi laudat olivat tosi säleiset, joten uusien patjojen alle on ensin hankittava alusta etteivät patjat heti repeilisi. Mutta en jaksa valittaa!!! Näin ollen vuoteen koekäyttö odottaa edelleen. Sohvan haluan kyllä ilman vaurioita. Kirjoitellaan
Meillä maksoi sohvakalusto vähän yli 2000 euroa ja kirjahylly yli 1500 euroa, kaikkineen tuli ne maksamaan noin 4000 euroa, joten oletin, että sillä hinnalla huonekalut olisivat tulleet nopeammin. Ajattelin, kun huonekaluja ei kuulunut, että minua on huijattu, kun maksoin vielä laskun etukäteen. Huonekaluja ei aijottukkaan tuoda meille lainkaan.
- huonekalu verhoilija
ostaja. kirjoitti:
Meillä maksoi sohvakalusto vähän yli 2000 euroa ja kirjahylly yli 1500 euroa, kaikkineen tuli ne maksamaan noin 4000 euroa, joten oletin, että sillä hinnalla huonekalut olisivat tulleet nopeammin. Ajattelin, kun huonekaluja ei kuulunut, että minua on huijattu, kun maksoin vielä laskun etukäteen. Huonekaluja ei aijottukkaan tuoda meille lainkaan.
Hei ''kova kohtalo'' vanamo-divaani sänkyä ei valmisteta Iskun tehtailla lahdessa, tuotetaan muualla. Jos sohvassa huomaat aiheellista huomauttamista joko verhoilussa, kankaassa tai jossakin muussa niin kannattaa heti ottaa ystävällisesti yhteys myymälään josta sohvasi tilasit. Kuljetus vaurioita tulee useasti, koitamme tehtaallamme kuitenkin pakata tuotteet mahdollisimman hyvin, ikävä kyllä sekään ei aina auta.
''Ostaja'' Isku on luotettava suomalainen kalustealan yritys joka tekee vastuullista työtä. Tilausjärjestelmissä joskus voi tilauksissa tulla erilaisia ongelmia, mutta asiakkaan maksamat ja ostamat tuotteet toimitetaan aina kuluttajalle.
Toivottavasti näette jatkossa Iskun ''valoisin'' mielin ja olette tyytyväisiä kotimaisiin sohvakalustoihinne. - kova kohtalo
Hei ''kova kohtalo'' vanamo-divaani sänkyä ei valmisteta Iskun tehtailla lahdessa, tuotetaan muualla. Jos sohvassa huomaat aiheellista huomauttamista joko verhoilussa, kankaassa tai jossakin muussa niin kannattaa heti ottaa ystävällisesti yhteys myymälään josta sohvasi tilasit. Kuljetus vaurioita tulee useasti, koitamme tehtaallamme kuitenkin pakata tuotteet mahdollisimman hyvin, ikävä kyllä sekään ei aina auta.
''Ostaja'' Isku on luotettava suomalainen kalustealan yritys joka tekee vastuullista työtä. Tilausjärjestelmissä joskus voi tilauksissa tulla erilaisia ongelmia, mutta asiakkaan maksamat ja ostamat tuotteet toimitetaan aina kuluttajalle.
Toivottavasti näette jatkossa Iskun ''valoisin'' mielin ja olette tyytyväisiä kotimaisiin sohvakalustoihinne.Tiesin kyllä että sänky on valmistettu muualla kuin Suomessa, mutta Isku sitä kuitenkin myy. "Alihankkijoidenkin" työn laatua tulisi mielestäni valvoa, jos ottaa ko. tuotteita myyntiin. Ostotilanteessa kasvokkain ovat Iskun myyjä ja ostaja!!
- huonekalu verhoilija
kova kohtalo kirjoitti:
Tiesin kyllä että sänky on valmistettu muualla kuin Suomessa, mutta Isku sitä kuitenkin myy. "Alihankkijoidenkin" työn laatua tulisi mielestäni valvoa, jos ottaa ko. tuotteita myyntiin. Ostotilanteessa kasvokkain ovat Iskun myyjä ja ostaja!!
Iskulla ei ole mahdollisuuksia ''seurata'' myymiensä ulkomaisten valmistajien tuotteiden laatua paketti paketilta. Sillä tuotteet voidaan pakata niin että niiden laatua voi olla vaikea tarkastella päältäpäin. Myyntiin otettavista tuotteista tilataan ''näytely-mallit'' joiden mukaan mietitään tuotteen soveltuvuutta kokonaisvaltaiseen myyntiin.
Isku valvoo tietysti niin hyvin myymiensä tuotteiden laatua kuin se vain on ylipäätänsä mahdollista, mutta on otettava huomioon myös se että aika suurella todennäköisyydellä tuotteen myyjäkään ei tiedä millaista laatua ulkolainen tuote on. Myyjä voi ainoastaan vedota malli kappaleeseen joka on esillä myymälässä.
Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, ole hyvä ja ota yhteys myymälään. Näin voidaan asiaa hoitaa eteenpäin, aivan valmistajalle asti. - ostaja.
Kova kohtalo kirjoitti:
Hei nimimerkki "kova kohtalo" joko sinulle on tuotu sohva. Meille sohvakalusto tuotiin pari päivää sitten, mutta kirjahylly tuodaan vasta kahden viikon kuluttua. Sohvakalusto on ihan ok. Ei mitään valittamista.
- huonekalu verhoilija
ostaja. kirjoitti:
Hei nimimerkki "kova kohtalo" joko sinulle on tuotu sohva. Meille sohvakalusto tuotiin pari päivää sitten, mutta kirjahylly tuodaan vasta kahden viikon kuluttua. Sohvakalusto on ihan ok. Ei mitään valittamista.
On mukava kuulla että olet sohvakalustoosi tyytyväinen, mutta jos siinä ilmenee jotain huomauttamista se on hyvä tehdä, sillä niin pystymme parantamaan lahdessa valmistettujen kotimaisten tuotteidemme laatua. ''ostaja'' oliko muuten kyseessä lahdessa valmistettava kirjahylly, se asia jäi epäselväksi tässä keskusteltaessa ?
- ostaja.
On mukava kuulla että olet sohvakalustoosi tyytyväinen, mutta jos siinä ilmenee jotain huomauttamista se on hyvä tehdä, sillä niin pystymme parantamaan lahdessa valmistettujen kotimaisten tuotteidemme laatua. ''ostaja'' oliko muuten kyseessä lahdessa valmistettava kirjahylly, se asia jäi epäselväksi tässä keskusteltaessa ?
Kyllä ilmeisesti on. Kirjahylly on Future, joka on kootu haluamastani osista. Minulla on sellainen käsitys että Futurea valmistetaan Iskun Lahden tehtaala, en ole varma.
- huonekalu verhoilija
ostaja. kirjoitti:
Kyllä ilmeisesti on. Kirjahylly on Future, joka on kootu haluamastani osista. Minulla on sellainen käsitys että Futurea valmistetaan Iskun Lahden tehtaala, en ole varma.
Aivan, kyllä Future hyllystöt sekä kaapistot ovat Lahdessa valmistettuja, kotimaisia avainlippu tuotteita.
- Reetu.K
kysyitkö myyjältä toimitusaikaa??
- ostaja.
Ihmettelen edelleen Iskun touhuja. Meille piti tuoda tänään kirjahylly, mutta ketään ei ole näkynyt. Olen monta kertaa varmistanut Iskusta, että hylly tosiaan tuodaan tänään, mutta ei kuitenkaan tuotu. En kyllä osta mitään Iskusta enää. Odotimme kuljetusta kuusi tuntia, kun sanottiin että kirjahylly tuodaan klo 16-22 välillä.
- ostaja.
ostaja. kirjoitti:
Ihmettelen edelleen Iskun touhuja. Meille piti tuoda tänään kirjahylly, mutta ketään ei ole näkynyt. Olen monta kertaa varmistanut Iskusta, että hylly tosiaan tuodaan tänään, mutta ei kuitenkaan tuotu. En kyllä osta mitään Iskusta enää. Odotimme kuljetusta kuusi tuntia, kun sanottiin että kirjahylly tuodaan klo 16-22 välillä.
Nyt on kirjahylly meillä ja kasattu. Olen tyytyväinen siihen ja kasaukseen. Kiitos kasaajalle. Hyvän työn teit.
- kova kohtalo
ostaja. kirjoitti:
Nyt on kirjahylly meillä ja kasattu. Olen tyytyväinen siihen ja kasaukseen. Kiitos kasaajalle. Hyvän työn teit.
Heippa ostaja! Sohva tuli eilen ja ihan laatutavaraa. Kalusteiden uusiminen jatkuisi, mutta vaikea päättää, mistä ostaisi. Tarvitsen vielä pari lepotuolia, työpöydän ompelu- ja tietsikkatöille sekä jonkinlaisen lipaston. Lepotuolit lienee hankittava ihan jostain huonekaluliikkeestä, mutta muita voisi kyllä katsella kirppareilta, kierrätyskeskuksen myymälöistä, antiikki tms. liikkeistä. Lämpöistä kesää kaikille!
- anttitk
ostaja. kirjoitti:
Tuntuuhan nuo toimitusajat aina välillä venyvän. Kattelin että on sattunu huonekalukaupassa joillekin paljo pahempiakin ongelmia: http://www.huonekalureklamaatio.com/
- sheilaW
anttitk kirjoitti:
Tuntuuhan nuo toimitusajat aina välillä venyvän. Kattelin että on sattunu huonekalukaupassa joillekin paljo pahempiakin ongelmia: http://www.huonekalureklamaatio.com/
Hei! Joku mainitsikin tuossa aiemmin Vanamo-sängystä. Olemme suunnitelleet ostaa tuota sarjaa sängyn lisäksi mm. yöpöydät ja lipaston, valkoiseksi kuultomaalattuna. Onko kellään tietoa/kokemusta, onko niissä (ja kuinka kauan?) voimakasta tuoksua, olen hieman allerginen...Minkälaisia kokemuksia muuten Vanamosta?
- "Tietopankki"
sheilaW kirjoitti:
Hei! Joku mainitsikin tuossa aiemmin Vanamo-sängystä. Olemme suunnitelleet ostaa tuota sarjaa sängyn lisäksi mm. yöpöydät ja lipaston, valkoiseksi kuultomaalattuna. Onko kellään tietoa/kokemusta, onko niissä (ja kuinka kauan?) voimakasta tuoksua, olen hieman allerginen...Minkälaisia kokemuksia muuten Vanamosta?
Kaikille vain tiedoksi, puolet Iskun sohvista teetetään Bellus nimisessä yrityksessä. Joka yllätys sijaitsee Virossa. Tämä on tosi juttu, olen joskus myynyt Iskun tuotteita. Mallit ovat Iskun suunnitelemia, mutta teko ei! Tämä tietysti ei koske kaikkia malli, vain puolet mallistossa olevia. Tästäkin voi johtua sohvien pitkä toimitus!!!!
- huonekaluverhoilija
"Tietopankki" kirjoitti:
Kaikille vain tiedoksi, puolet Iskun sohvista teetetään Bellus nimisessä yrityksessä. Joka yllätys sijaitsee Virossa. Tämä on tosi juttu, olen joskus myynyt Iskun tuotteita. Mallit ovat Iskun suunnitelemia, mutta teko ei! Tämä tietysti ei koske kaikkia malli, vain puolet mallistossa olevia. Tästäkin voi johtua sohvien pitkä toimitus!!!!
Kyllä tiedän hyvin Iskun verhoilijana että Bellus on yksi Iskun alihankkijoista. Bellus on luotettava toimittaja ja laadukkaiden sohvien valmistaja. Iskun kaikissa Suomessa valmistettavissa malleissa on laitettu myymälöissä avainlippu tunnus tuotteisiin.
Tällä hetkellä Iskun sohvakalusto- ja lepotuolituotanto on ruuhkautunut, minkä vuoksi kotimaisten sohvien ja lepotuolien toimitusaika voi vaihdella erittäin paljon. Joidenkin kampanja sohvien ja tuolien tietty tarjouskangas verhoilut on leikattu lahdessa ja ompelutettu virossa, tällöin sohvan voi myöskin saada huomattavasti nopeammin kuin että kun kangas leikattaisiin ja ommeltaisiin lahdessa. - Antti3TT
huonekaluverhoilija kirjoitti:
Kyllä tiedän hyvin Iskun verhoilijana että Bellus on yksi Iskun alihankkijoista. Bellus on luotettava toimittaja ja laadukkaiden sohvien valmistaja. Iskun kaikissa Suomessa valmistettavissa malleissa on laitettu myymälöissä avainlippu tunnus tuotteisiin.
Tällä hetkellä Iskun sohvakalusto- ja lepotuolituotanto on ruuhkautunut, minkä vuoksi kotimaisten sohvien ja lepotuolien toimitusaika voi vaihdella erittäin paljon. Joidenkin kampanja sohvien ja tuolien tietty tarjouskangas verhoilut on leikattu lahdessa ja ompelutettu virossa, tällöin sohvan voi myöskin saada huomattavasti nopeammin kuin että kun kangas leikattaisiin ja ommeltaisiin lahdessa.Huonekalutoimittajien luotettavuutta näköjään vertaillaan http://www.huonekalureklamaatio.com/
sivulla. Hyvä keksintö! - mjaah?
"Tietopankki" kirjoitti:
"Kaikille vain tiedoksi, puolet Iskun sohvista teetetään Bellus nimisessä yrityksessä. Joka yllätys sijaitsee Virossa. Tämä on tosi juttu, olen joskus myynyt Iskun tuotteita. Mallit ovat Iskun suunnitelemia, mutta teko ei! Tämä tietysti ei koske kaikkia malli, vain puolet mallistossa olevia. Tästäkin voi johtua sohvien pitkä toimitus!!!! "
On siellä Iskussa kiinalaisiakin sohvia... Mihin faktaan muuten perustuu tuo puolet? Onko moisissa Viron tekeleissä avainlippua?
- Anonyymi
Tää on edelleen aivan täyttä samaa paskaa koko Iskun toiminta, myivät sohvan hulluilla päivillä syyskuussa ja toimitusajaksi kovasti luvattiin 6-8vkoa, mitään ei kuulu eikä sposteihin / puheluihin vastata, nyt on helmikuu ja edelleenkään ei mitään yhteydenottoa iskun suunnalta. Onneksi kauppa on peruttu jo kuukausi sitten pankin kautta. Aivan totaalisen luokatona ylimielistä paskaa koko Iskun toiminta. Älkää ikinä ostako yhtään mitään tästä huijarifirmasta
- Anonyymi
Teilläpäin posti kulkee hitaasti?
https://isku.fi/pages/tietoa-isku-koti-oy-n-saneerausmenettelysta?srsltid=AfmBOorRbyUKmp6RNfD07nWDZWi-aMS2Pbjsrv-m9BDCdawke-HDiLh_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2021774- 981455
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70930
- 250886