Joo kertokaapa tuosta bensa öljy seoksesta että paljon oletta 2-tahtia pistäneet 20 litraan bensaa.
Honda cr 250
16
1544
Vastaukset
- hyt65
jätkä ei osaa laskea yksinkertaista laskua hah hah haaa laita 1,6 litraa !
- kumminkin, kun...
osaat kirjottaa?
- R4mp4ge
Riippuu tietenkin vähän minkälaista seosta haet, mutta noin karkeasti heitettynä 4dl ölppää sekaan antaa sulle 2% seoksen. Öljyn valmistaja ja pyörän säädöt määrittää lopullisen seossuhteen, mutta veikkaisimpa että optimaalein olisi tuossa 2-3% väliin. Oma 250 KTM, vuosimallia 2005 toimii parhaiten tuolla 2% seoksella Shellin snowscooter plus ölpällä. Suositus on tuossa pyörässä 1:60 - 1:40, eli 1,66% - 2,5%.
Toivottavasti sait jotain apuja tästä.- sfdas
Mun cr 250 ohjekirja sanoo 1:20 seoksen mielestäni aika karkea.
- CR250
sfdas kirjoitti:
..Hondan pumaskassa taisi olla 5% seos, mutta tuolla menee kyllä paikat tukkoon. Käytän omassa CR:ssä 2,5% seosta.
- Hussemies
CR250 kirjoitti:
..Hondan pumaskassa taisi olla 5% seos, mutta tuolla menee kyllä paikat tukkoon. Käytän omassa CR:ssä 2,5% seosta.
2,5 - 3,0 % riittää nykyöljyillä kaikkiin 2 t kisakoneisiin. Alle 2,0 % on jo vähän riskaabelia kikkailua, jossa pitää tietää öljyistä ja pyörästä, ja säädöt pitää olla kohdallaan.
Olen muuten käyttänyt vuosia Nesteen 2T -öljyä. Toimii hyvin, ei tee karstaa ja on aika edullista. - Anonyymi
sfdas kirjoitti:
1:32 eli 3,1% riittää 2,5...2,8.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1:32 eli 3,1% riittää 2,5...2,8.
Seuraavat tuotteet hyvät CR 250:een
MTL 80w tai MTX 10w 40 vaihteistoöljy, joka kannattaa vaihtaa harrasteajossa 10h välein. uuttimet, vakio 178 ja 55
Tulppa harrasteajossa NGK Br 8eg tai paremminkin 8es. Tosi kiva ajaa mutta aloittelijoille tiedoksi, että kuun laittaa 2-vaihteen päälle, niin se todellakin repääsöö
Ihan käypä asuulivehje - Anonyymi
Jos haluaa toimia varan päälle niin 2,8....3,00 riittää. Alle 2 prosenttinen seos riski. Talvella ajaessa 4%. Nykyöljyt ovat hyviä. Mobil, Ipone, jota käytetään 2-tahtikelkoissa.
Vaihteistoöljyänä esim. MTL 80w tai Castrol MTX 10w40, myös Yamalube 10w40 semisynteettinen käy. Vanhoissa mopoissa kannattaa käyttää mineraaliöljyä: Repsol tai Mtx
Öljynvaihto krossissa 8-10h. - Anonyymi
sfdas kirjoitti:
Katsoppas tarkemmin: ainakin mun 2002 mallissa 1 : 32 eli 3.1%
- Anonyymi
sfdas kirjoitti:
Talviajossa 4%
- Anonyymi
Hussemies kirjoitti:
2,5 - 3,0 % riittää nykyöljyillä kaikkiin 2 t kisakoneisiin. Alle 2,0 % on jo vähän riskaabelia kikkailua, jossa pitää tietää öljyistä ja pyörästä, ja säädöt pitää olla kohdallaan.
Olen muuten käyttänyt vuosia Nesteen 2T -öljyä. Toimii hyvin, ei tee karstaa ja on aika edullista.2,5--->3% hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppas tarkemmin: ainakin mun 2002 mallissa 1 : 32 eli 3.1%
joo, laitan 3,3% aina
- Anonyymi
Kotka 300 exc 2,5% cocktail toimii kesät talvet.
- Anonyymi
Helppo ohje: 2:7 eli 2 dl esim. Mobil 2t extraa ja 7 ltr bensaa 98 okt . 2,5 tai 2,8 käy.
Ohjekirjassa tarkka ohje 1:32
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758