silmälasit

Jenna

ei oikee kuulu tähä nykyajan kauneusihanteeseen, mutta jätkät: voiko teijän mielestä silmälasipäinen nainen olla silti kaunis?
Tai siis tiiän sen et niil ei varmaa sen jälkee oo enää nii välii ku on tutustunu, sillä kauneus on katsojan silmässä....mutta ensinäkemältä....ootteko koskaan vaik kadulla vastaan tulevasta silmälasipäisestä naisesta aatellu et olipa kaunis nainen (tms vastaavaa niinku "normaaleista" tytöistä=D)??

7

871

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami

Kaunis nainen on kaunis vaikka sillä olisi silmälasit. Sitä paitsi välillä voi käyttää piilolinssejä.

Yleensä kun liikun "ihmisten ilmoilla" niin laitan piilolinssit, mutta kotioloissa taas käytän rillejä.

"ootteko koskaan vaik kadulla vastaan tulevasta silmälasipäisestä naisesta aatellu et olipa kaunis nainen (tms vastaavaa niinku "normaaleista" tytöistä=D)??"

Kyllä. Ja muista että ne lasit on VAAN näkemisen apuväline ja oot ihan yhtä normaali kun kaikki muutkin. :p

• LasiPääNeiti

Mun kulta rakastaa mua vaikka mulla onkin silmälasit. Ei se estä rakkautta jne :)

• hacker

Joo tottakai no sehän riippuu niistä
      laseista että minkälaiset ne on ja silleen jaa muutenkin siitä minkä näkönen on.

• sdfsd

Minua ei ainakaan silmälasit haittaa, nainen on kaunis laseilla tai ilman.

• Myah

heips...

mua on itseasiassa aina harmittanu aika hassu juttu ja se on se että mä en tartte laseja... mä haluisin lasit ihan ehdottomasti... ehkä siks et tykkään käyttää muodikkaita ja erikoisii aurinkolasei...

oon usein ns. shoppailemassa optikolla ostamatta kautenkaan mitään... nykyään on tosi makeita silmälaseja ja vaikka kuinka hienoja kehyksiä...

oon ajatellu mennä näöntarkastukseen... siis jos vaikka kävis nii hyvä tuuri et lasit vois hankkii..

en viitti ostaa laseja joissa ei oo vahvuuksii ku se on aika teennäistä ja vähän tai siis tosi epäaitoo... haluun aina pitää koulus kavereiden lasei ja oikeesti HALUUN SELLASET ISTEKKIN...

silmälasipäiset tytöt... älkää hävetkö.. ne on mun mielest nykyään niin tyylikkäitä ja korostaa yleensä kasvoja tosi hyvin... eikä pojat oikeesti kammoo silmälasipäitä... en oo ainakaan kuullu moisesta mitään eikä oo kavereiden kohdaltakaan kokemusta tässä asiassa... olkaa ylpeitä siitä minkälaisia olette...!!!

• kaljakukko88

ei oikeestaan välii, meidän koulussakin on muutama ihan hyvännäkönen pimu, vaik niillä onkin lasit. enkä vastaantulevista kato yleensä muuta kun vilkasen perseen jälkeen päin...

• omistansilmälasit

Mun luokalla on yks poika joka osaa olla ärsyttävä ja haukkuu mua rumaks :(
      mut sit taas toisaalta se tulee ja halaa mua ja juttelee mulle ja sanoo et sil on ollu ikävä... siit pojast ei kyl saa mitää selvää XD. Nii et ois kiva tietää et onks se kiinnostunu must vai iha haluu vaa ärsyttää.... itselläni on silmalasit ja sen poijan paraskaveri on mun poikaystävä.

Mutta omasta mielestäni lasit eivät tee ihmistä rumaksi.
      Ja jos aamulla katsoo peiliin ja näyttää rumalta (omasta mielestään) voi toki laittaa lasit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2366
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe