Hakusessa on Berliinistä hinta-laatusuhteeltaan edullinen ja siisti perhehotelli/huoneistohotelli lähellä julkisia kulkuyhteyksiä. Käymme mm. Berliinin eläintarhassa. Matkabudjetti on tiukka, joten kaikki hyvät vaihtoehdot otetaan mieluusti vastaan, samoin vinkit lapsiystävällisistä ruokapaikoista, jonne voi mennä 3 vilkkaan lapsen kanssa.
Mamma Hämeenlinnasta
Perhehotelli 5 henk. perheelle???
4
1049
Vastaukset
Tarkistapas kolmen tähden http://www.booking.com/hotel/de/weissensee.html - jopa 4 aikuista hintaan 70 euroa/huone/yö, viideskin saa ilmaisen sängyn, jos alle 8 v.
- KAveriT menossa
Onko tästä CONFORT HOTELLISTA Julkista kulkuyhteyttä "lähellä", esin s-bahn, U-bahn, tai strassebahn?
Hotelli vaikutti hyvältä...
- PJ
Apartment am Brandenburg Tor (www.apartmentmitte.de). Nimensä mukaan aivan Brandenburgin Torin lähettyvillä - eli aivan Holocaust Memorialin vieressä. Hyvät kulkuyhteydet ja siistit huoneet; nk. huoneistohotelli l. keittiö, olkkari, makareita ja kylppäri... Edullinen hinta; itse kokeiltu - voin suositella.
- 17+1
Hotellin vaihtoehtona voi olla myös vuokrahuoneisto. Esim. www.homeaway.fi kautta löytyy Berliinista tarjontaa. Terv. myös viisihenkinen matkailijaperhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693