Hei! saisko udella minkälaisessa te mutt suurperheen äidit olette? Minä olen ammatiltani sosiaaliohjaaja.
kertokaa ammteistanne!
Ammattikysymys
2
472
Vastaukset
- Minä minä
Moikka kaikki suurperheen äidit finlandsvenskamamma16.1.2010 09:05
moikka moi kaikile tämmöstä palstaa on etsistty ja pitkään! no vastaan tähän ketjuun, opiskelen tällä hetkellä erikoispsykologiksi (tänä keväänä pitäis valmistua:)) jatkakaa kirjottamista
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä
*
00
olet superäippä finlandsvenskamamma16.1.2010 09:20
on niin ihailtavaa tuo sinun tarmokkuutesi kuinkas monta lasta teillä on kati40?
meillä on 9
poika23
poika21
tyttö19
tyttö17
tyttö16
tyttö12
poika9
poika7
poika5- super plonti äippä
Ammattikysely
rosysteel45 13.2.2010 09:56
ihan uteliaisuttani kyselen:) Olen ammatiltani psykiatri .Meillä on lapset 26poika 24vpoika 22tyttö 19vtyttö 17vtyttö 16poika 13vtyttö 11poika tyttö9v 7vtyttö 5poika
Ei se ole ihme, jos tuppaa lasten iät ja lukumäärä unohtumaan, kun on noin monta hienoa virkaa ja laskutaito ilmeisesti kirjoitustaidon kanssa samaa luokkaa. =) Hymyilyttää, kun laskeskelee kuinka viimeiset 30 vuotta lapsia pukannut olisi ehtinyt olla missään välissä töissä saati kouluttautua ensin LL:ksi 6 v ja sen jälkeen vielä psykiatrian erikoislääkäriksi. Ja kun henkilön kirjoitustaito on kuin eskarilapsella... olisi siinä epikriisin lukijoilla naurussa pitelemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694303
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163133Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102344IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251471Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069