Ammattikysymys

Tarja-S

Hei! saisko udella minkälaisessa te mutt suurperheen äidit olette? Minä olen ammatiltani sosiaaliohjaaja.

kertokaa ammteistanne!

2

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä minä

Moikka kaikki suurperheen äidit finlandsvenskamamma16.1.2010 09:05
      moikka moi kaikile tämmöstä palstaa on etsistty ja pitkään! no vastaan tähän ketjuun, opiskelen tällä hetkellä erikoispsykologiksi (tänä keväänä pitäis valmistua:)) jatkakaa kirjottamista

* VASTAA
      * Kerro kaverille:
      * Ilmoita asiattomasta viestistä
      *

00
      olet superäippä finlandsvenskamamma16.1.2010 09:20
      on niin ihailtavaa tuo sinun tarmokkuutesi kuinkas monta lasta teillä on kati40?
      meillä on 9
      poika23
      poika21
      tyttö19
      tyttö17
      tyttö16
      tyttö12
      poika9
      poika7
      poika5

• super plonti äippä

Ammattikysely
        rosysteel45 13.2.2010 09:56
        ihan uteliaisuttani kyselen:) Olen ammatiltani psykiatri .Meillä on lapset 26poika 24vpoika 22tyttö 19vtyttö 17vtyttö 16poika 13vtyttö 11poika tyttö9v 7vtyttö 5poika
        Ei se ole ihme, jos tuppaa lasten iät ja lukumäärä unohtumaan, kun on noin monta hienoa virkaa ja laskutaito ilmeisesti kirjoitustaidon kanssa samaa luokkaa. =) Hymyilyttää, kun laskeskelee kuinka viimeiset 30 vuotta lapsia pukannut olisi ehtinyt olla missään välissä töissä saati kouluttautua ensin LL:ksi 6 v ja sen jälkeen vielä psykiatrian erikoislääkäriksi. Ja kun henkilön kirjoitustaito on kuin eskarilapsella... olisi siinä epikriisin lukijoilla naurussa pitelemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      171
      1437
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1029
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      640
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe