Niin, missähän ihmeessä 2002-vuoden Almerassa on sulakerasia? Ei ole käyttö-ohjekirjan mukaisesti ohjauspyörän vasemmalla puolella (alla)
vm.2002 Almeran sulakerasia.
7
7105
Vastaukset
- siellä
kun oikein tarkasti katsoo niin voi nähdä sulakkeiden kannat. Se on tarkalleen ottaen obd-pistokkeen vasemmalla/yläpuolella, sen "säilytysluukun/lokeron" takana. Sitä en osaa tarkalleen sanoa kuinka sen luukun saa ehjänä irti, luultavasti nitkuttamalla ja natkuttamalla. On kyllä turhan hankala paikka syyspimeällä vaihtaa sulakkeita.
- Red3
luultavasti tuolla linkilla onnistuupi http://www.youtube.com/watch?v=aZkWNsWlIE4
- arska123
2001 mallissa,on just siinä.
- Anonyymi
kyllä on sen kotelo siinä päällä kantta yritin pitkään pio en saanut liikkuu suvuttain mutta ei saa irti aoua
- Anonyymi
joutuu käyttämään voimaa ja nitkuttelua niin kyllä se irtoaa on outo luukku mutta alla on sulakkeet
- Anonyymi
siinä se on pieni säilytys kotelo aukeaa alla on sulakkeet miten ihmeessä kotelon saa poi kiitollonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757